lin Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Jeg skal kjøpe meg loafers. Problemet som alt annet er jo at det finnes altfor mange!! Jeg ønsker meg både sorte og brune, glatt skinn og semsket 😆 Har ingen loafers nå, men hatt et par beige som var veldig sommerlige. Trenger nå noen som passer til høst. Bør jeg velge de som har litt kraftigere såle eller bør jeg kjøpe et par med glatt såle? Teor jeg først trenger et par sorte i glatt skinn, så får jeg heller ønske meg et par semsket brune om ikke så lenge. Jeg ønsker gjerne tips fra dere om hvilken jeg bør gå for og konkrete tips til noen som er skikkelig gode og holder seg. Budsjett? Tja, gjerne under 2000kr.
lin Skrevet 6 timer siden Forfatter #2 Skrevet 6 timer siden (endret) https://tonnesen1937.no/collections/ballerina-loafers/products/11360442-vagabond-alex-loafer-black-w?_pos=17&_fid=bae978573&_ss=c https://tonnesen1937.no/collections/ballerina-loafers/products/12431568-tamaris-mokasin-slip-on-black-w?_pos=27&_fid=bae978573&_ss=c https://tonnesen1937.no/collections/ballerina-loafers/products/13626161-tamaris-mokasin-black-w?_pos=62&_fid=bae978573&_ss=c https://tonnesen1937.no/collections/ballerina-loafers/products/vagabond-loafers-kenova-svart-w?_pos=2&_fid=67ad308e8&_ss=c ønsker klassisk penny sko uten dusk eller spenne Lille Vinkel Sko har også et godt utvalg 🙈 https://lillevinkelsko.no/loafers_2026 Endret 6 timer siden av lin
Ullvott Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Jeg ville lagt i litt mer penger, støttet den eneste eksisterende norske skofabrikken som fremdeles finnes, og kjøpt "the original pennyloafer", nemlig Aurlandsskoen. Glatt skinn er for øvrig litt enklere å stelle enn semsket, og tåler fukt bedre. Det kan være et poeng til høstbruk. 1 2
Maskopi Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Jeg har Vagabond Linn Loafer, de er sååå harde i starten at de er vanskelige å gå inn
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Ingen! Loafers er det styggeste skotøyet som finnes. Lærte vi ingenting på 80 og 90 tallet? Anonymkode: eec9e...ad9 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden lin skrev (51 minutter siden): Jeg skal kjøpe meg loafers. Problemet som alt annet er jo at det finnes altfor mange!! Jeg ønsker meg både sorte og brune, glatt skinn og semsket 😆 Har ingen loafers nå, men hatt et par beige som var veldig sommerlige. Trenger nå noen som passer til høst. Bør jeg velge de som har litt kraftigere såle eller bør jeg kjøpe et par med glatt såle? Teor jeg først trenger et par sorte i glatt skinn, så får jeg heller ønske meg et par semsket brune om ikke så lenge. Jeg ønsker gjerne tips fra dere om hvilken jeg bør gå for og konkrete tips til noen som er skikkelig gode og holder seg. Budsjett? Tja, gjerne under 2000kr. De med veldig kraftig såle er nok på vei ut av trendbildet. Ville valgt noen mer klassiske. Anonymkode: a22cb...b9a 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden Ullvott skrev (46 minutter siden): Jeg ville lagt i litt mer penger, støttet den eneste eksisterende norske skofabrikken som fremdeles finnes, og kjøpt "the original pennyloafer", nemlig Aurlandsskoen. Glatt skinn er for øvrig litt enklere å stelle enn semsket, og tåler fukt bedre. Det kan være et poeng til høstbruk. Helt enig. I alt. Anonymkode: a22cb...b9a 3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen! Loafers er det styggeste skotøyet som finnes. Lærte vi ingenting på 80 og 90 tallet? Anonymkode: eec9e...ad9 Feil. Ugg er det styggeste skotøy som finnes. Anonymkode: 23f1c...28d 1 3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Jeg vil spille inn Lille vinkels eget merke - de lager klassiske sko av god kvalitet, men uten "merkevarepåslaget". Dette ser ut som en meget bra sko til en rimelig penge: Loafer Tessy 921 brun | Lille Vinkel Sko Anonymkode: a22cb...b9a 1 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden Jeg kjøpte meg mine første nå. De er fra Tamaris, og er så myke og gode og gå med. Jeg får gnagsår av alt, men ikke de. Anonymkode: f17a5...d9e 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Skrevet 3 timer siden Ullvott skrev (3 timer siden): Jeg ville lagt i litt mer penger, støttet den eneste eksisterende norske skofabrikken som fremdeles finnes, og kjøpt "the original pennyloafer", nemlig Aurlandsskoen. Glatt skinn er for øvrig litt enklere å stelle enn semsket, og tåler fukt bedre. Det kan være et poeng til høstbruk. Støtter Aurlandsskoen. TS. Er du heldig kan du få kjøpt et fint par brukt til en god pris Anonymkode: b2be6...e13 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingen! Loafers er det styggeste skotøyet som finnes. Lærte vi ingenting på 80 og 90 tallet? Anonymkode: eec9e...ad9 Loafers er pene sko, både til kvinner og menn Anonymkode: b2be6...e13 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå