AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Jeg har noen direkte slemme kolleger som ironisk nok arbeider mot utenforskap i NAV. De fryser meg ut i den grad at det er vanskelig å gjøre jobben min. Hvordan forholder jeg meg til dem? Orker ikke løpe til leder eller lage sak, det er jenteklubben grei. Anonymkode: b4877...242 2
Portia Catonis Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har noen direkte slemme kolleger som ironisk nok arbeider mot utenforskap i NAV. De fryser meg ut i den grad at det er vanskelig å gjøre jobben min. Hvordan forholder jeg meg til dem? Orker ikke løpe til leder eller lage sak, det er jenteklubben grei. Anonymkode: b4877...242 Bytt jobb? Det er strengt tatt det eneste alternativet, når du ikke vil gå til ledelsen eller verneombud. 3 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Støtter den over. Kom deg vekk så fort du kan. Det kommer garantert ikke til å bli bedre med tida. Anonymkode: a2f96...f5d 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Ble selv utfryst etter en konflikt der jeg ble gjort til syndebukken men det var flere som hadde samarbeidsproblemer. Jeg hadde jobbet der i 4 år og alltid ønsket meg bort pga dårlig magefølelse allerede på intervjuet (men hadde ikke annet valg enn å ta den jobben). Fikk skikkelig nok da de begynte å mobbe meg ved å gjøre sport i å utestenge og utfryse på alle måter som var mulig. Og leder var ikke interessert i å ta tak i det, drev bare med quiet firing fordi det var det enkleste for henne. Skikkelig dårlig inkompetent leder. Så fikk jeg drømmejobben et annet sted og har nå bare greie kollegaer. Aldri sett meg tilbake siden. Bare kom deg vekk Anonymkode: da98c...f92
Lorieen Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Som flere andre her sier: Bytt jobb. Dette er en kamp du er dømt til å tape. Man vinner aldri i slike råtne arbeidsmiljø.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå