AnonymBruker Skrevet 7. september #21 Skrevet 7. september Høres merkelig ut at det ikke er lov å ta med seg en yoghurt eller en skive hjemmefra til frokost om man leveres tidlig. Hvis dere derimot leverer veldig tett på skolestart er det noe annet, da spiser man selvsagt frokosten hjemme før man kommer. Hos oss er SFO ute de siste 30 minuttene før skolen starter, og frokostbordet ryddes 10 minutter før det. Skal man spise må man altså leveres på SFO senest 45 minutter før skolen starter. Anonymkode: 8a507...53a 1
AnonymBruker Skrevet 7. september #22 Skrevet 7. september Kålrota skrev (10 timer siden): Helt vanlig i min verden. Hele familien her gjør det. Vi har erfart at dagen blir fæl hvis vi ikke spiser frokost (selv om vi altså ikke egentlig vil). Aldri skjønt poenget med å presse i seg mat om man ikke er sulten? Mye bedre å spise når man faktisk er.. sulten😅 Anonymkode: 1a322...0cb 1 3
Stacy__ Skrevet 7. september #23 Skrevet 7. september (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Her får de ikke spise frokost på SFO, så det må inntas hjemme. Første måltid på skolen er 10:15. Min sønn har liten matlyst rett etter han har stått opp, og vi får ikke i han annet enn en skyr eller drikkeyoghurt. Problemet er at han da blir skikkelig sulten i 9 tiden. Tips tas gjerne i mot. Anonymkode: e0877...dcf Er du sikker på at de ikke får lov til å spise der, eller om de bare ikke tilbyr frokost? Her åpner SFO kl.0700, det er frokost, som i de spiser medbrakt mat, frem til kl.07.30. Det virker veldig rart at barna ikke får lov til å spise Endret 7. september av Stacy__
Kålrota Skrevet 7. september #24 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Aldri skjønt poenget med å presse i seg mat om man ikke er sulten? Mye bedre å spise når man faktisk er.. sulten😅 Anonymkode: 1a322...0cb Og noen ganger går ikke det. Jeg har ikke en jobb hvor jeg bare kan spise i tide og utide. Det gjelder for mange.
Stacy__ Skrevet 7. september #25 Skrevet 7. september Kålrota skrev (3 minutter siden): Og noen ganger går ikke det. Jeg har ikke en jobb hvor jeg bare kan spise i tide og utide. Det gjelder for mange. Jeg også 🙈😅 Men for barnas del håper jeg skolen og SFO gir dem gode rammer for måltidene de skal ha. Mat er jo så viktig for barnas læring og utvikling generelt.
AnonymBruker Skrevet 7. september #26 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (15 timer siden): Her får de ikke spise frokost på SFO, så det må inntas hjemme. Første måltid på skolen er 10:15. Min sønn har liten matlyst rett etter han har stått opp, og vi får ikke i han annet enn en skyr eller drikkeyoghurt. Problemet er at han da blir skikkelig sulten i 9 tiden. Tips tas gjerne i mot. Anonymkode: e0877...dcf Han dør ikke av å gå sulten en times tid!!😅🙈 Anonymkode: 5fbb0...116
AnonymBruker Skrevet 8. september #27 Skrevet 8. september Kålrota skrev (20 timer siden): Og noen ganger går ikke det. Jeg har ikke en jobb hvor jeg bare kan spise i tide og utide. Det gjelder for mange. Det har ikke jeg heller, men da går jeg heller litt sulten. Forferdelig å spise om man ikke har lyst på mat 😅 Anonymkode: 1a322...0cb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå