Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 22 år gammel jente som ønsker å gjennomføre et brystløft/reduksjon. Jeg har spart opp penger for å ta dette privat, men jeg er 15kg unna godkjent bmi, som ligger på 30 hos de fleste klinikkene jeg har sett på. Jeg er veldig fornøyd med hvordan jeg ser ut og har ikke behov for å gå ned så mye. Brystene mine er veldig tunge og jeg har hatt vondt i nakke og skuldre i flere år.

Ønsker å vite om det er noen som har gjennomført et løft med litt ekstra kilo. Ble resultatet ødelagt når du gikk ned eller opp i vekt? Jeg har et heng på over 40 cm fra kragebein, så å vente til etter jeg har fått barn er helt uaktuelt. Er det noen gode kirurger i Trondheim som er god på løft?

Anonymkode: 98eb7...7e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt det du spør om, men deler min erfaring. Jeg fikk brystreduksjon dekket av det offentlige og ble ikke godkjent for operasjon på Aleris (Trondheim) før BMI var under 27. Ble veid på konsultasjon. Denne grensen er satt fordi høyere BMI øker risikoen for komplikasjoner. Resultatet etter operasjonen kan bli dårligere om vekten forandrer seg i etterkant, ja. 

Du får garantert dette dekket av det offentlige hvis du kontakter fastlegen din?

For øvrig veldig flinke folk som jobber på Aleris i Trondheim, i alle fall da jeg tok reduksjon. 

Anonymkode: 4c771...a5a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kravet om en viss bmi er for å se om brystene blir mindre ved vektnedgang. Bryster består av mye fett. Når jeg fikk innvilget brystreduksjon hadde jeg bmi på 24 og G-cup. 

Anonymkode: cf61e...35d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...