Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg savner ideen om en kjernefamilie, men ikke eksen i seg selv. Han er en helt grei person, men ikke en jeg ville vært i et forhold med igjen. 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Good riddance.

Gleder meg til ungen blir 18 så jeg slipper å forholde meg til han i det hele tatt.

Lykkelig gift med drømmemannen i dag 💞

Anonymkode: 5d749...77c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.9.2026 den 21.54):

Savner dere eksen etter forholdet tok slutt og eventuelt hvis ikke, hvor lang tid gikk det før du var over ham/henne? 

Anonymkode: 3b77c...9df

🤣 Var ferdig med han lenge før jeg gikk fra han! 

Anonymkode: f9710...0c2

AnonymBruker
Skrevet

Savner innimellom at familien var samlet. Savner absolutt ikke eksen.

Anonymkode: 2cd25...9af

AnonymBruker
Skrevet

Både og. Jeg savner ikke han personlig,  men jeg savner familien og hverdagen vi hadde sammen. Det var trygt og veldrevet. Men har ingen romantiske følelser for han lenger. 

Anonymkode: 4307d...0e0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fortsatt gode venner med eksen, men har en ny kjæreste og da er det ikke naturlig at vi er så nære som før.

Det jeg savner er å ha en jeg kunne være fullstendig meg selv med. En som bare var hjemme, som kjente meg inn og ut. Vi var ikke bra som kjærester. Både rus, psykdom og aldri sex, for å nevne noe. Men vi var bestevenner gjennom alt det vanskelige. Det ble kanskje en form for trauma bond (han som slet med rus og psyke). Han har det bedre nå, og jeg også. Men jeg savner veldig å ha en som jeg kunne være helt meg selv med. Jeg kan ikke se for meg hvordan jeg kan klare det med noen andre igjen. 

Anonymkode: 086ae...8c2

AnonymBruker
Skrevet

Innlegget her er egentlig akkurat derfor jeg er inne på dette forumet av og til. Savner henne, og kjernefamilien. Spessielt på en fredag når "de andre" spiser fredagstaco. Kunne nok ikke blitt sammen igjen. Vi prøvde på nytt et par ganger. Lurer veldig om hun har det bra. Har ikke kontakt da barn har vokst ut av huset. Skjer det noe stort i livet mitt får jeg et sånt slag i trynet, fordi jeg bare vil fortelle det til henne. Tror det er 3 år siden nå. Tiden flyr men føler jeg til tider sitter stille.  Savner personligheten hennes og de vi var sammen, når det bare var oss to.  Jeg klarer å leve mitt eget selvstendig liv nå, og det er ca 6mnd siden jeg var her sist 😄

Anonymkode: 8d96d...e0a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.9.2026 den 21.54):

Savner dere eksen etter forholdet tok slutt og eventuelt hvis ikke, hvor lang tid gikk det før du var over ham/henne? 

Anonymkode: 3b77c...9df

Nei jeg har aldri savnet en «eks».

Jeg har en «mental knapp» jeg fint kan skru av for å gå videre. Med en gang evt praktiske ting er fikset, så er jeg over en eks.

Anonymkode: 2a04f...1d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...