AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Hva vil du diskutere? Anonymkode: aedae...85a 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Ønsker meg en debatt på ansvar for drikking bland mindreårige jeg. Opplever at den eldre garde syns dette er hårreisende mens foreldre syns det er ok at arrangører sier fra seg ansvar. Hva tenker dere her inne? Anonymkode: db27f...c88
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden #4 Skrevet 58 minutter siden "Trøndelag," tenkte jeg. Anonymkode: 92dab...e0b
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #5 Skrevet 55 minutter siden Jeg har meninger om dette, men nøyer meg med å si at det virker som en praksis som endel i rurale strøk kaller «kultur». Til den kulturen hører ofte seksuelle overgrep og grooming av mindreårige. De kaller det «bygdefest», og fordi Kåre og Randi gjorde det da de var unge, synes de det er greit også i 2026. Anonymkode: 6d6d7...f32
Sandie Skrevet 49 minutter siden #6 Skrevet 49 minutter siden Er vel ikke helt uvanlig i Trøndelag kanskje ?😅 Trivelig folkeferd, men har aldri sett så mye fulle folk som de årene jeg bodde i Namsos.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå