AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:15 #1 Skrevet søndag kl. 13:15 Min rettetang som er 18 år gammel har tatt kvelden 🥹🥹 Noen som har denne? Er den bra? Blir takknemlig for svar. https://www.vita.no/har/stylingverktoy/rettetang/ghd-the-original-iv-styler?v=240201032&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=22555926638&gbraid=0AAAAADjQubUaS9dkEN9rOKAIUm9b_HZ-a&gclid=EAIaIQobChMI1dq30YPalgMVt1eRBR3ZSQA4EAQYCCABEgJuj_D_BwE Anonymkode: 717db...89e
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:43 #2 Skrevet søndag kl. 14:43 Jeg hadde denne. Verdens beste glattetang. Mistet den på flisene på badet og da falt den ene glatteplaten av. Hadde ikke råd til ny ghd, så det ble en babyliss versjon. Bruker nesten ikke glattetang lengre nå, så jeg har ikke vurdert å investere i en bedre. Anonymkode: 42aca...fd0 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:45 #3 Skrevet søndag kl. 14:45 ALLE ghd jeg har hatt (3 de varer jo i årevis) har vært bedre enn alt annet på markedet så ja jeg tror det Anonymkode: b5cb1...38f 2
Matas Skrevet søndag kl. 15:06 #4 Skrevet søndag kl. 15:06 Jeg har ikke akkurat den du linker til, men GHD max styler. Hatt den i rundt 10 år og er veldig fornøyd. 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:07 #5 Skrevet søndag kl. 17:07 Jeg har den, er vel snart 8 år tror jeg. Fungerer like bra fortsatt. Anonymkode: a1ce2...068 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:47 #6 Skrevet i går, 05:47 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg hadde denne. Verdens beste glattetang. Mistet den på flisene på badet og da falt den ene glatteplaten av. Hadde ikke råd til ny ghd, så det ble en babyliss versjon. Bruker nesten ikke glattetang lengre nå, så jeg har ikke vurdert å investere i en bedre. Anonymkode: 42aca...fd0 AnonymBruker skrev (15 timer siden): ALLE ghd jeg har hatt (3 de varer jo i årevis) har vært bedre enn alt annet på markedet så ja jeg tror det Anonymkode: b5cb1...38f Matas skrev (14 timer siden): Jeg har ikke akkurat den du linker til, men GHD max styler. Hatt den i rundt 10 år og er veldig fornøyd. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har den, er vel snart 8 år tror jeg. Fungerer like bra fortsatt. Anonymkode: a1ce2...068 Takke for svar alle sammen ❤️ Da er den bestilt 👍 Anonymkode: 717db...89e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå