AnonymBruker Skrevet 8. september #21 Skrevet 8. september Fint med Anne Mona som var utro live på tv....mens forloveden satt hjemme å så på 😅 Knullet jo som kaniner. Anonymkode: 99ab6...9cc 3
AnonymBruker Skrevet 8. september #22 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fint med Anne Mona som var utro live på tv....mens forloveden satt hjemme å så på 😅 Knullet jo som kaniner. Anonymkode: 99ab6...9cc Lå vel noe filmer på nettet før av dette... Anonymkode: 99ab6...9cc
Glede og Velvære Skrevet 8. september Forfatter #23 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Fint med Anne Mona som var utro live på tv....mens forloveden satt hjemme å så på 😅 Knullet jo som kaniner. Anonymkode: 99ab6...9cc Ja, syntes oppriktig synd på den stakkars forloveden hennes. Trodde egentlig at hun kom til å være trofast mot ham. Men da hun begynte å tilbringe tid med Ramsy, så var det lett å skjønne at det var en gnist mellom de. Overraskende at de har holdt sammen så lenge, i motsetning til Rodney og Anette.
AnonymBruker Skrevet 8. september #24 Skrevet 8. september Anne Mona og Ramsy er fortsatt sammen! Da tror jeg dessverre forsvarer utroskapen litt, i mine øyne ihverfall. Da har jo hun faktisk funnet soulmate der og da, og satset alt på det. Synd i hennes forloveren men men, av og til må man sette seg selv først. Jeg har flytte til Norge i 2000. I 2001 har jeg kjøpt meg en tv og så på Big Brother for å lære norsk bedre, Big Brother var perfekt for det. Men der og da skjønte jeg ikke hvorfor alle stempte på Lars Joakim hehe. Han var jo grei og sånn men han var jo bare kjedelig. En tøffel, ja-menneske, var jo ingenting spennende om ham. 🙈 Men det viset seg at han var homo da (?), så det er muligens min homo-radar gikk av og derfor dømte jeg ham som uinteressant for meg, heterofil kvinne. Uansett, Big brother var gøy. Anonymkode: 6bbe9...7e2
Djækklåsst Skrevet 8. september #25 Skrevet 8. september (endret) AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Anne Mona og Ramsy er fortsatt sammen! Da tror jeg dessverre forsvarer utroskapen litt, i mine øyne ihverfall. Da har jo hun faktisk funnet soulmate der og da, og satset alt på det. Synd i hennes forloveren men men, av og til må man sette seg selv først. Jeg har flytte til Norge i 2000. I 2001 har jeg kjøpt meg en tv og så på Big Brother for å lære norsk bedre, Big Brother var perfekt for det. Men der og da skjønte jeg ikke hvorfor alle stempte på Lars Joakim hehe. Han var jo grei og sånn men han var jo bare kjedelig. En tøffel, ja-menneske, var jo ingenting spennende om ham. 🙈 Men det viset seg at han var homo da (?), så det er muligens min homo-radar gikk av og derfor dømte jeg ham som uinteressant for meg, heterofil kvinne. Uansett, Big brother var gøy. Anonymkode: 6bbe9...7e2 Lars Joakim er da vel ikke homofil, var jo litt interessert i Anette, virket det som, på et tidlig tidspunkt. I følge denne har han giftet seg og blitt pappa i "nyere" tid: (+) Hva gjør du nå, Lars Joakim Ringom? Tror ellers det hadde gitt ganske høy odds om man skulle veddet på hvorvidt Ramsy og Anne Mona fremdeles var sammen 25 år etter. Kanskje også for at Ramsy skulle holde seg fullstendig ute av rampelyset i ettertid. Husker for øvrig at storebroren hans var i hardt vær for tre år siden, da han hyllet Hamas på følgende måte: Sjukepleier i Ålesund hyllet Hamas: – Det er jo så drøyt, det jeg har gjort - smp.no Jeg gikk for øvrig på NTNU med lillebroren til Ramsy, Adam. Endret 8. september av Djækklåsst 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #26 Skrevet 8. september Husker det veldig godt! Det jeg likte best med første Big Brother og første Robinson var at det ikke var lov å alliere seg. Alle tegn til at noen prøvde ble slått ned på og da har alle mer rettferdig kjangs til å vinne. Nyere sesonger blir dårligere og dårligere, mer og mer blir lagt opp til konflikt f.eks, og alle allierer seg så det blir som å se sauer i aksjon. Anonymkode: e6c7c...678 1
Sandie Skrevet 8. september #27 Skrevet 8. september Det var interessant første gangen da det var noe helt nytt. De etterfølgende sesongene fulgte jeg kun med på sporadisk.
Djækklåsst Skrevet 8. september #28 Skrevet 8. september (endret) Mon tro hvordan det gikk med karrieren til selveste Kyla Cole, favoritt-glamourmodellen til Rodney, som produksjonen faktisk hentet inn til finaledagen: Kyla cole on Big brother ..from Norway Kyla Cole - Wikipedia Endret 8. september av Djækklåsst
AnonymBruker Skrevet 8. september #29 Skrevet 8. september https://www.nrk.no/sorlandet/big-brother-bryllup-1.303309 Anne Mona her.. 😅 Anonymkode: 99ab6...9cc
Glede og Velvære Skrevet 8. september Forfatter #30 Skrevet 8. september (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Husker jeg og bestevenninna mi var helt hekta. Vi bodde ikke så langt unna innspillingsstedet, så var der på flere direktesendinger. Husker best da Rodney kom inn i huset igjen (var det faktisk på 17. mai?), vi syntes nemlig han var såååååå kjekk og det var superstas å se ham i virkeligheten. Bare synd at hans ytre ikke samsvarte hans indre den gangen. Vet at det er fælt av meg å si det, men det er sannheten. Endret 8. september av Glede og Velvære
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå