AnonymBruker Skrevet 6. september #21 Skrevet 6. september Alle skoler / klasser burde vise eller gi fri for å kunne se begravelsen på tv for å vise respekt . Anonymkode: b7640...359 1
AnonymBruker Skrevet 6. september #22 Skrevet 6. september Her har skolene gitt mulighet for å få fri fra kl 12 for å følge begravelsen hjemme. Man må bare gi beskjed. Anonymkode: 3b2ab...7ad
Blikket Skrevet 6. september #23 Skrevet 6. september Thyra skrev (På 5.9.2026 den 17.25): Trodde vi fikk nødvendig info om skolen fra SKOLEN, ikke fra nyhetene.. Googlet nå og ser at det anbefales å gi permisjon til barn som skal dra til sentrum på begravelsesdagen, men at det er opp til hver enkelt skole. Her ble det framstilt som om alle hadde rett på fri. Må si jeg har mine tvil (har dog ikke barn selv) å ta med barneskolebarn til sentrum på onsdag er noen god ide. Det kommer til å bli enormt med mennesker, og hvis de skal ha noe håp om å se prossesjonen må man regne med å stille tidlig opp. Regner selv med å reise ned i 8 tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september #24 Skrevet 6. september Blikket skrev (14 minutter siden): Må si jeg har mine tvil (har dog ikke barn selv) å ta med barneskolebarn til sentrum på onsdag er noen god ide. Det kommer til å bli enormt med mennesker, og hvis de skal ha noe håp om å se prossesjonen må man regne med å stille tidlig opp. Regner selv med å reise ned i 8 tiden. Ja, jeg må si jeg synes det er oppsiktsvekkende dårlig foreldreskap å ta med ungene sine til sentrum den dagen. Ingen barn har nytte av det. Anonymkode: 1a960...e87 3
AnonymBruker Skrevet 6. september #25 Skrevet 6. september Blikket skrev (1 time siden): Må si jeg har mine tvil (har dog ikke barn selv) å ta med barneskolebarn til sentrum på onsdag er noen god ide. Det kommer til å bli enormt med mennesker, og hvis de skal ha noe håp om å se prossesjonen må man regne med å stille tidlig opp. Regner selv med å reise ned i 8 tiden. Hadde aldri giddet. Har barn og tenker det er risiko nok å sende de på skolen den dagen Anonymkode: 5c7fa...7aa
Blikket Skrevet 6. september #26 Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hadde aldri giddet. Har barn og tenker det er risiko nok å sende de på skolen den dagen Anonymkode: 5c7fa...7aa Altså jeg har ingen barn, og ingen med meg. Reiser inn alene, min kommentar var mer jeg ikke synes at barn har noe der i den trengselen å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 6. september #27 Skrevet 6. september Jeg bor i Oslo men har jo normal jobb den dagen. Nå går mitt barn siste år i barnehage men hadde jo måtte sende på skolen om det gikk på skolen. Anonymkode: 7441b...249
AnonymBruker Skrevet 6. september #28 Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (På 5.9.2026 den 17.16): Nei det kan de ikke. Vi bor i Oslo og har fått beskjed om at det er oppmøte som vanlig. Sjekk fakta før du skriver. Anonymkode: 93643...544 Det varierer vel fra bydel til bydel? Anonymkode: b6214...0c6
AnonymBruker Skrevet 6. september #29 Skrevet 6. september Når er begravelsen? Ser de har tenkt å sende den på storskjerm på jobben. Hvis alle andre har tenkt å legge ned arbeidet når den er tenker jeg det er innafor å sette seg i bilen for å kjøre til hytta litt tidligere. Anonymkode: 3a768...c0f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå