AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Her i Oslo så kan foreldre velge om barna drar på skolen eller ikke. Hva mener dere? Anonymkode: 5c7fa...7aa
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her i Oslo så kan foreldre velge om barna drar på skolen eller ikke. Hva mener dere? Anonymkode: 5c7fa...7aa Den eneste grunnen til å gi fri er selvfølgelig for å se kongens begravelse. Skal dere se den? Kjør på. skal dere ikke? Send dem på skolen. Anonymkode: b51ee...5b3 4 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Det er helt innafor. Anonymkode: 8da15...f46
Mezzosoprena Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Her i Oslo så kan foreldre velge om barna drar på skolen eller ikke. Hva mener dere? Anonymkode: 5c7fa...7aa Jeg mener at det er fint at foreldrene kan velge selv.
Thyra Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Har jeg ikke fått beskjed om. Har førsteklassing i Oslo. 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Thyra skrev (34 minutter siden): Har jeg ikke fått beskjed om. Har førsteklassing i Oslo. Kan hende det går på bydel? Vi er Frogner Anonymkode: 5c7fa...7aa
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Mine får også valget. Begge mine er ungdommer og skal ha fri. De skal samles med venninner og se begravelsen sammen. På jobben min får vi fri fra kl.12. Anonymkode: 15eef...4bf
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Thyra skrev (36 minutter siden): Har jeg ikke fått beskjed om. Har førsteklassing i Oslo. Utover at det hae vært informert i de fleste nyhetsmediene, diskutert i Dax18, så oppdager du at du får positivt svar på permisjonssøknaden hvis formålet er å se på kongens begravelse. Ingen søknad, heller ikke fri. Anonymkode: a807d...625 1
Thyra Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Utover at det hae vært informert i de fleste nyhetsmediene, diskutert i Dax18, så oppdager du at du får positivt svar på permisjonssøknaden hvis formålet er å se på kongens begravelse. Ingen søknad, heller ikke fri. Anonymkode: a807d...625 Men tenkte kanskje at skolen opplyste om at det var mulig å søke fri? Har ikke tenkt å gjøre det, altså.
Thyra Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Kan hende det går på bydel? Vi er Frogner Anonymkode: 5c7fa...7aa Mulig.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Skrevet 3 timer siden Thyra skrev (4 minutter siden): Mulig. Oslo kommune. Dere må bli flinkere til å lese aviser og få.med dere nyheter. Anonymkode: a807d...625
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden Nei det kan de ikke. Vi bor i Oslo og har fått beskjed om at det er oppmøte som vanlig. Sjekk fakta før du skriver. Anonymkode: 93643...544 1
Thyra Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Oslo kommune. Dere må bli flinkere til å lese aviser og få.med dere nyheter. Anonymkode: a807d...625 Trodde vi fikk nødvendig info om skolen fra SKOLEN, ikke fra nyhetene.. Googlet nå og ser at det anbefales å gi permisjon til barn som skal dra til sentrum på begravelsesdagen, men at det er opp til hver enkelt skole. Her ble det framstilt som om alle hadde rett på fri. Endret 3 timer siden av Thyra 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei det kan de ikke. Vi bor i Oslo og har fått beskjed om at det er oppmøte som vanlig. Sjekk fakta før du skriver. Anonymkode: 93643...544 Det er oppmøte som vanlig, men MULIG å søke fri i hele Oslo kommune, dersom man ønsker å ta med barna sine ned til sentrum og overvære gravferden Anonymkode: 8da15...f46
Sofakona Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden Tenke det er opp til forldre, kommer barna faktisk til å se på begravelse hjemme eller game og gjøre andre ting På skolen til sønnen min skal de se på begravelse på skolen...synes dett burde vore frivillig. De som ikke vil kan gjøre andre ting på skolen 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Nei det kan de ikke. Vi bor i Oslo og har fått beskjed om at det er oppmøte som vanlig. Sjekk fakta før du skriver. Anonymkode: 93643...544 Okei … vi bor i Oslo og har fått beskjeden om at de kan 🤣 hallo… Anonymkode: 5c7fa...7aa
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er oppmøte som vanlig, men MULIG å søke fri i hele Oslo kommune, dersom man ønsker å ta med barna sine ned til sentrum og overvære gravferden Anonymkode: 8da15...f46 Trenger heller ikke søke Anonymkode: 5c7fa...7aa
IkkeHeltBaloo Skrevet 3 timer siden #18 Skrevet 3 timer siden Syns det er en veldig fin løsning. Vi har ikke behov for å gi barnet vårt fri for å se begravelsen. Veldig greit at vi da kan sende på skolen🙈
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Nei det kan de ikke. Vi bor i Oslo og har fått beskjed om at det er oppmøte som vanlig. Sjekk fakta før du skriver. Anonymkode: 93643...544 Oppmøte som vanlig, med permisjon for å se begravelse innvilges. Anonymkode: a807d...625
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Skrevet 2 timer siden Begge barna slutter kl. 13 den dagen, så skolen har ett minutts stillet og så kan de som ønsker, se begravelsen. De som ikke ønsker, kan gå på SFO eller hjem. Anonymkode: 990cc...2ea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå