Gjest care Skrevet 30. november 2002 #1 Del Skrevet 30. november 2002 http://www.nordlys.no/65/91/41/9.html Håper de får tak i disse gjævlene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 30. november 2002 #2 Del Skrevet 30. november 2002 :o Helt enig! Det blir nok ikke så vanskelig heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 30. november 2002 #3 Del Skrevet 30. november 2002 Jeg skjønner at du er sint Care. Det er nemlig jeg også! Heldigvis kommer de til å ta dem, siden de har vært så dumme å legge igjen spor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 30. november 2002 #4 Del Skrevet 30. november 2002 Stakkars dyr! Skjønner ikke at noen har hjerte til å gjøre noe sånt.. Selv om jeg misliker hester STERKT, hadde jeg aldri kunnet funnet på å skade dem.. Hva blir straffen hvis de blir tatt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 30. november 2002 #5 Del Skrevet 30. november 2002 Hvorfor er det sånn at når man linker så skriver man ikke hva man linker? Ikke en agenda, ikke noen sammendrag... Ingenting. Hvorfor er det sånn? Kanskje det har noe med kvinners sladrelyst å gjøre? Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2002 #6 Del Skrevet 30. november 2002 Hvorfor er det sånn at når man linker så skriver man ikke hva man linker? Det er jo det som er spenninga vel! Blir jo litt nyskjerrig og må åpne for å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 30. november 2002 #7 Del Skrevet 30. november 2002 Jævelskap ! :evil: :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 30. november 2002 #8 Del Skrevet 30. november 2002 Dette var ille, og jeg håper saken blir oppklart. Men det er ikke overraskende at slikt skjer. Vi lever i et samfunn som lar seg underholde av vold. Vold på TV og vold i film og voldt på dataspill. Vi lever i et samfunn hvor voksne overlater arenaen til barn/unge. Vi trekker oss unna ungdomsmiljøene og involverer oss ikke i det som skjer der. Vi korrigerer ikke det bildet unger vokser opp med. Vi lever i et samfunn som priser individualisme, og river ned begrep som solidaritet. Når individualisme er idealet, blir fort det som er rundt MEG objekter, ting vi kan ha nytte av, moro mer, og ikke mennesker eller dyr. Og ting har man ikke noe særlig forhold til, så ting kan ødelegges - også når tingen er et dyr eller et menneske. (jfr. umotivert vold) Det er trist - men jeg er ikke overrasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 30. november 2002 #9 Del Skrevet 30. november 2002 SYNDERNE SKULLE BLITT HENGT OPP NED OG PINT OG SPYTTA PÅ :evil: Så jævlige folk kan være!!!!?!! Håper de får svi :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. november 2002 #10 Del Skrevet 30. november 2002 SYNDERNE SKULLE BLITT HENGT OPP NED OG PINT OG SPYTTA PÅ :evil: Så jævlige folk kan være!!!!?!! Håper de får svi Kan ikke si meg mer enig. Fatter ikke at noen i det hele tatt kan gjøre sånt mot forsvarsløse dyr. Og om det var VOKSNE i tillegg......Folk er syke, og jeg finner ikke ord...... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 30. november 2002 #11 Del Skrevet 30. november 2002 AAARGH! :evil: Øvrig kommentar trengs ikke, alt er blitt sagt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 30. november 2002 #12 Del Skrevet 30. november 2002 Helt enig med dere alle!! At det går ann å være så jævelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 1. desember 2002 #13 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg har ikke ord.... Stakkars dyr, og stakkars mennesker som fant dyra sine i den forfatning! Hvordan må de ikke skake ved trygghetsfølelsen for både dyr og mennesker?? Jeg håper INDERLIG at dyre misshandlerne får straff denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 1. desember 2002 #14 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg håper også virkelig at de blir tatt.Åssen klarer noen å gjøre sånt forresten?Frysninger jeg .... :cry: koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 1. desember 2002 #15 Del Skrevet 1. desember 2002 Grusomt!!! :evil: :evil: :evil: Håper de blir tatt fort som f***!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 6. desember 2002 #16 Del Skrevet 6. desember 2002 :evil: Jeg tror jeg ikke skulle ha gått inn på Aktuelle saker, nå er jeg bare oppgitt over hvordan folk oppfører seg! Er det ingen som har sunn fornuft eller medfølelse lenger?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 6. desember 2002 #17 Del Skrevet 6. desember 2002 Fy f.... Hva er det som får folk til å gjøre noe sånt? Hva foregår inni hodene deres? :x Jeg blir fly forbanna når jeg leser og hører om slikt! :evil: Håper virkelig de som står bak blir tatt, og får en skikkelig straff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Dings Skrevet 6. desember 2002 #18 Del Skrevet 6. desember 2002 De blir sikkert tatt. De får nok lav eller ingen straff, desverre. For det har man vel ikke midler til i velferdsstaten vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå