AnonymBruker Skrevet 3. september #21 Skrevet 3. september Du må bare få inn trening i rutinen, tungt i starten, men det er det du får energi og overskudd av. Anonymkode: 2c5a9...556 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #22 Skrevet 3. september Det er helt vanlig at de, som ikke er ansatt i staten blir slitne etter jobb. Man føler at man bare rekker en middagslur og et par timer tv, før man må komme seg i seng for å være klar til neste dag. Hvis man liker jobben så er ikke problemet like stort. Anonymkode: c1024...952 1
Jdz Skrevet 3. september #23 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du må bare få inn trening i rutinen, tungt i starten, men det er det du får energi og overskudd av. Anonymkode: 2c5a9...556 Kan skrive under på dette. Man må presse seg selv i begynnelsen, men ganske raskt går det av seg selv. Gjelder egentlig ikke bare trening heller, men alle aktiviteter etter jobb. Kroppen og hodet tilpasser seg, og du vil føle at du har mer energi. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #24 Skrevet 3. september Hvis du er i 20 åra og blir utslitt av å jobbe i en interiørbutikk, har du kanskje egentlig ikke lyst til å jobbe? Hvis du legger kl 22, har du tid til å trene før jobb. Du kan sove 8 t og fra kl 6 til butikken åpner er det kanskje fire timer. Du rekker ei 45 min økt på den tida. Start med to i uka. Enig med den over, da får du energi. Anonymkode: 1894a...343
AnonymBruker Skrevet 3. september #25 Skrevet 3. september Anonym21345 skrev (2 timer siden): Ja har maks energi dagene jeg har fri! Da trener jeg, spiser sunt og nok. Har ikke sjangs til og trene før jobb så tidlig på dagen, ikke energi etter heller. Har pcos om det gjør noen forskjell Det med å trene før jobb er en vanesak. Hardt i starten, men du kommer inn i det. Iom at du jobber i butikk antar jeg at du kanskje heller ikke starter før 09? Mange på treningssenteret kl 06:00 som starter 08.00 😅 Med det sagt - jeg kjenner med igjen! Blir så utslitt etter jobb. Må ha fått inna trening på morgen, og laget ferdig mat som jeg bare kan varme 😂 Anonymkode: 4e7dc...b11 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #26 Skrevet 3. september Butikkjobb kan være ganske draining. Stå å være «påskrudd» for kunder hele dagen. Jeg har mest erfaring fra vanlig kontorjobb, men jobbet en stund i butikk. Etter jobb hadde jeg ingen sosial kapasitet.. Anonymkode: 4e7dc...b11 3
AnonymBruker Skrevet 3. september #27 Skrevet 3. september Anonym21345 skrev (2 timer siden): Latskap?? Generasjonen din blir jo sliten og stressa bare av og måtte stå opp Anonymkode: b0ccb...59e 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #28 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Generasjonen din blir jo sliten og stressa bare av og måtte stå opp Anonymkode: b0ccb...59e Hva er poenget med å si sånt? Som om ta har ansvar for hele sin generasjon. Om hele generasjonen sliter med stresshåndtering så man stille de til ansvar som ikke støttet generasjonen til å håndtere stress, da har de voksne og samfunnet sviktet. Anonymkode: dbd9e...610 5
AnonymBruker Skrevet 3. september #29 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er poenget med å si sånt? Som om ta har ansvar for hele sin generasjon. Om hele generasjonen sliter med stresshåndtering så man stille de til ansvar som ikke støttet generasjonen til å håndtere stress, da har de voksne og samfunnet sviktet. Anonymkode: dbd9e...610 Herregud 🙄 Man trenger ikke støtte for alt hele tiden Anonymkode: b0ccb...59e
AnonymBruker Skrevet 3. september #30 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er i 20årene og jobber i en interiørbutikk. Jeg er helt utslitt etter jobb, orker ikke trening orker så vidt og vaske klær/rydde. Er det fordi jeg ikke liker jobben lenger? Anonymkode: c58f2...66b Men trives du med jobben da? Anonymkode: 8516a...6a7
AnonymBruker Skrevet 3. september #31 Skrevet 3. september Så mange gretne svar. Vanskelig å si hva som er normalt. Men det bør ikke være slik at du har null energi etter jobb. Man skal jo ha er liv utenom. Arbeidslivet er tøft idag. Anonymkode: c5b29...77b 2
AnonymBruker Skrevet 3. september #32 Skrevet 3. september Da jeg var student jobbet jeg i en butikk i alle ferier og hver lørdag. Var alltid helt knekt da jeg kom hjem etter jobb. Siden da har jeg alltid jobbet full og har prøvd meg i flere ulike jobber, men den butikkjobben var verst. Anonymkode: e8c7f...4bc 2 1
Anonym21345 Skrevet 3. september #33 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må bare få inn trening i rutinen, tungt i starten, men det er det du får energi og overskudd av. Anonymkode: 2c5a9...556 Jeg trener dagene jeg ikke er på jobb. Har insulinresistens og klarer ikke etter jobb:/
Anonym21345 Skrevet 3. september #34 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du er i 20 åra og blir utslitt av å jobbe i en interiørbutikk, har du kanskje egentlig ikke lyst til å jobbe? Hvis du legger kl 22, har du tid til å trene før jobb. Du kan sove 8 t og fra kl 6 til butikken åpner er det kanskje fire timer. Du rekker ei 45 min økt på den tida. Start med to i uka. Enig med den over, da får du energi. Anonymkode: 1894a...343 Ja, men føler meg ikke opplagt heller?
Anonym21345 Skrevet 3. september #35 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Da jeg var student jobbet jeg i en butikk i alle ferier og hver lørdag. Var alltid helt knekt da jeg kom hjem etter jobb. Siden da har jeg alltid jobbet full og har prøvd meg i flere ulike jobber, men den butikkjobben var verst. Anonymkode: e8c7f...4bc Hvorfor var det verst? Hva jobber du med nå. Men ja, blir fort ødelagt i beina og ryggen også:-
Anonym21345 Skrevet 3. september #36 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Så mange gretne svar. Vanskelig å si hva som er normalt. Men det bør ikke være slik at du har null energi etter jobb. Man skal jo ha er liv utenom. Arbeidslivet er tøft idag. Anonymkode: c5b29...77b Ja:/..
Anonym21345 Skrevet 3. september #37 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Men trives du med jobben da? Anonymkode: 8516a...6a7 Ja, stort sett! Bare tungt og vondt under føttene
Anonym21345 Skrevet 3. september #38 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Generasjonen din blir jo sliten og stressa bare av og måtte stå opp Anonymkode: b0ccb...59e Morsomt..
Anonym21345 Skrevet 3. september #39 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Det med å trene før jobb er en vanesak. Hardt i starten, men du kommer inn i det. Iom at du jobber i butikk antar jeg at du kanskje heller ikke starter før 09? Mange på treningssenteret kl 06:00 som starter 08.00 😅 Med det sagt - jeg kjenner med igjen! Blir så utslitt etter jobb. Må ha fått inna trening på morgen, og laget ferdig mat som jeg bare kan varme 😂 Anonymkode: 4e7dc...b11 Ja, har flere små barn også. Som må i barnehage og på skolen. Så blir mye stress..
Anonym21345 Skrevet 3. september #40 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Butikkjobb kan være ganske draining. Stå å være «påskrudd» for kunder hele dagen. Jeg har mest erfaring fra vanlig kontorjobb, men jobbet en stund i butikk. Etter jobb hadde jeg ingen sosial kapasitet.. Anonymkode: 4e7dc...b11 Nei🤣
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå