Gå til innhold

Helt utslitt etter jobb!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må høre om det er normalt. Jeg er i 20årene og jobber i en interiørbutikk. Jeg er helt utslitt etter jobb, orker ikke trening orker så vidt og vaske klær/rydde. Jeg har vært sykmeldt i en periode nå. Jobbet litt her og der under sykmeldingen men jeg blir helt utslitt. Blodprøver er fine og alt. Er det fordi jeg ikke liker jobben lenger? Eller er det noe annet? 

Anonymkode: c58f2...66b

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

nei det er ikke normalt. Trener du? Spiser du nok? 

Anonymkode: efe68...679

AnonymBruker
Skrevet

Generasjon Z?

Anonymkode: f8b08...8d0

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du mistrives i butikken? Hva liker du ikke og hvor sterk er den følelsen? Er det relasjonene du ikke liker? Kollegaer, arbeidsforhold, kunder? 

Anonymkode: dbd9e...610

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

nei det er ikke normalt. Trener du? Spiser du nok? 

Anonymkode: efe68...679

Ja har maks energi dagene jeg har fri! Da trener jeg, spiser sunt og nok. Har ikke sjangs til og trene før jobb så tidlig på dagen, ikke energi etter heller. Har pcos om det gjør noen forskjell

AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi det er utrolig slitsomt å stå der opp og ned i 8 t i en butikk. Vil faktisk heller anbefale en fysisk jobb der du beveger deg mer. 

Anonymkode: 2e7b4...661

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du mistrives i butikken? Hva liker du ikke og hvor sterk er den følelsen? Er det relasjonene du ikke liker? Kollegaer, arbeidsforhold, kunder? 

Vet ikke om jeg gjør det. Kanskje? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er fordi det er utrolig slitsomt å stå der opp og ned i 8 t i en butikk. Vil faktisk heller anbefale en fysisk jobb der du beveger deg mer. 

Ja kanskje det er noe med det? Aner ikke. Helt utslitt ihvertfall:/

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonym21345 skrev (Akkurat nå):

Vet ikke om jeg gjør det. Kanskje? 

Du vet ikke om du trives eller ikke? Vet du sånn ellers hva du liker og ikke liker da?

• Liker 1
Skrevet

Liker du jobben din?

Opplever du at du er deg selv på jobb, eller maskerer du?

Det er mange måter å bruke av seg selv på jobb uten å legge merke til det.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er foresten kjempeslitsomt å jobbe i butikk og stå hele dagen. Og jobb er i det hele tatt slitsomt. At du ikke orker noe kan være fordi du er overstimulert mentalt kanskje? Hva med en rolig kveldstur?

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Som en som jobber i en fysisk jobb med mye bevegelse vil jeg ikke anbefale den til noen som har lyst til å ha energi til venner og trening etter endt arbeidsdag... men kanskje det egentlig bare er slik at alle typer jobber er slitsomme på sitt vis.

Anonymkode: 09c52...69a

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Latskap

Anonymkode: b0ccb...59e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du vet ikke om du trives eller ikke? Vet du sånn ellers hva du liker og ikke liker da?

Har bare jobbet i butikk før. 

Skrevet
CaptainClueless skrev (15 minutter siden):

Liker du jobben din?

Opplever du at du er deg selv på jobb, eller maskerer du?

Det er mange måter å bruke av seg selv på jobb uten å legge merke til det.

Ja jeg er meg selv vil jeg si. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Latskap

Anonymkode: b0ccb...59e

Latskap?? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er foresten kjempeslitsomt å jobbe i butikk og stå hele dagen. Og jobb er i det hele tatt slitsomt. At du ikke orker noe kan være fordi du er overstimulert mentalt kanskje? Hva med en rolig kveldstur?

Frister ikke det heller😅 er så trøtt og sliten liksom..

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Som en som jobber i en fysisk jobb med mye bevegelse vil jeg ikke anbefale den til noen som har lyst til å ha energi til venner og trening etter endt arbeidsdag... men kanskje det egentlig bare er slik at alle typer jobber er slitsomme på sitt vis.

Anonymkode: 09c52...69a

Ja er det jeg også lurer på, er det normalt at man blir så sliten?

Skrevet

Jeg har en fysisk tung jobb, med tunge løft. Jobber kveld og dag om hverandre. Jeg er også sliten. Men fordi jeg har hunder, så blir jeg tvunget ut. Du må prøve en periode å gå turer. Kanskje du får noe ut av det. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Hmmmmmm skrev (39 minutter siden):

Jeg har en fysisk tung jobb, med tunge løft. Jobber kveld og dag om hverandre. Jeg er også sliten. Men fordi jeg har hunder, så blir jeg tvunget ut. Du må prøve en periode å gå turer. Kanskje du får noe ut av det. 

Ja kan være det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...