Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.9.2026 den 22.31):

Han sier ikke nei. Han sier neste uke, neste dag osv. Altså han skaper forventninger hos henne istedenfor å si nei, det blir ikke sex hverken i dag eller i morgen eller noen gang.  Å skape håp og dermed drepe det håpet, gjør jo enhver person fortvilet. Går man rundt og egger opp stemningen, for så snu ryggen til i senga er jo stygt gjort, men det skjer uansett kjønn. Da er det noe som ikke stemmer i forholdet. Kan hende han har mistet sexlysten på henne eller kvinner generelt, men å bestemme at sexlivet er over i forholdet deres, da har han tatt en beslutning uten hennes samtykke og det er lite greit. Da bør han la henne gå istedenfor å være en feiging. Er vel redd for å bli alene og miste hushjelpa. Tosk

Anonymkode: 224fc...66c

Tusen takk. Du beskriver det godt, og det er det jeg synes også er vondt. Og det er ikke fint gjort, dersom han vet det ikke blir. Jeg har et liv og følelser også. 

Anonymkode: d445c...40c

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.9.2026 den 22.34):

Skaff deg en jobb og gå videre. Orker du knulle orker du jobbe. Hade. Eller sats penger på børsen og bli rik så slipper du jobbe. 

Anonymkode: 27850...d44

Du må være ung og umoden som svarer dette.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.9.2026 den 3.17):

Her lukter det impotens lang vei.

be han ta seg en tur til legen

Anonymkode: 90bce...8eb

Jeg tror du er inne på noe, men allikevel burde han kunne være noe intim i løpet av årene. Han bestiller ikke legetime selv om jeg har nevnt at han burde ha en helsesjekk. 

Skrevet
Strigiformes skrev (På 6.9.2026 den 21.09):

Tror det er svært vanskelig å få gjort noe med når dette er 'normen' og mønsteret i ekteskapet.

Man må helst ta tak i det lenge før det rekker å gå så langt som dette. 

Hadde tenkt at dette var psykisk terror slik som han holder på. 

Jeg hadde ikke tolerert dette. 

Da er det bedre å være singel, for da vet du i det minste hva du har og forholde deg til. 

Sender deg en stor klem :klem3:

Dette høres vondt ut og du fortjener bedre.

Takk for forståelse og klem. 

Skrevet

Basere et forhold kun på sex eller økonomi er vel ikke av de sunneste uansett. 

Mulig han har noen "problemer" der nede. Går han på medisiner kanskje? 

Eller bare rett og slett vokst kåtheten av seg?

Anonymkode: ad5c1...b2a

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du må være ung og umoden som svarer dette.

Eller kanskje voksen med livserfaring....

Anonymkode: ad5c1...b2a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.9.2026 den 17.06):

Jeg har vært gift i mange år, og vi har ikke sex. Han har alltid unnskyldninger, og det er min feil som «maser» sier han. Månedene uten har blitt til flere år. Jeg er ufør og vil slite økonomisk alene. Jeg måtte ha flyttet fra byen og funnet noe der det var rimeligere. Jeg synes han burde være ærlig å si det dersom han ikke bryr seg om meg og intimitet, men han bare skyver det over på meg. Jeg trenger trygghet, men jeg ønsker også å ha et samliv der man kan ligge sammen av og til. Jeg vet virkelig ikke hvordan vi skal komme videre, når han ikke ser ut til å bry seg. Han sier kanskje til helga, kanskje neste uke. Jeg vet det ikke blir. Råd? 

La meg gjette:

Dette er egentlig bare en beskrivelse av situasjonen som hver fjerde gifte norske mann befinner seg i, med kjønn byttet om for å se hvordan KG-kjerringene reagerer da?

😂

Anonymkode: 42383...91d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.9.2026 den 17.06):

Jeg har vært gift i mange år, og vi har ikke sex. Han har alltid unnskyldninger, og det er min feil som «maser» sier han. Månedene uten har blitt til flere år. Jeg er ufør og vil slite økonomisk alene. Jeg måtte ha flyttet fra byen og funnet noe der det var rimeligere. Jeg synes han burde være ærlig å si det dersom han ikke bryr seg om meg og intimitet, men han bare skyver det over på meg. Jeg trenger trygghet, men jeg ønsker også å ha et samliv der man kan ligge sammen av og til. Jeg vet virkelig ikke hvordan vi skal komme videre, når han ikke ser ut til å bry seg. Han sier kanskje til helga, kanskje neste uke. Jeg vet det ikke blir. Råd? 

Du kan ikke tvinge ham. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...