Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen? Har dere noen gang hatt et godt og regelmessig sexliv? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg valgte ufør og alenemor fremfor å være sammen med en udugelig mann.

Som ufør og alene får du noe tillegg og ja, en må vurdere litt hvor stort en vil bo og hvor.

Som gift har dere vel opparbeidet verdier sammen? Eier bolig sammen?

Du har jo rett på din del av det som er opparbeidet i ekteskapet.

Mulig du også kan få tilskudd og Husbanklån.

Hadde jeg ikke hatt barn hadde jeg ikke trengt mye eller stor plass.

Heller lykkelig alene enn ulykkelig i tosomhet.

Klarte oss helt fint. Ikke noe sus og dus, men alt vi trengte.

Møtte faktisk drømmemannen 7 mnd etter separasjonen.

Er i dag gift, eier drømmehus og har det veldig bra.

Og sex har vi flere ganger i uka 🤗

Anonymkode: f695a...b95

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer dere i morgen. 
Tusen takk for at dere tar dere tid til å svare meg. 

Anonymkode: d445c...40c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (På 3.9.2026 den 21.59):

Hvor leser du at hun maser om sex? 🤔

Hun hinter om sex og nærhet med ujevne mellomrom. Han har sagt nei. Og hun fortsetter og hinter. Kan få tørr innovertiss av mindre.

Anonymkode: 625fd...150

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hun hinter om sex og nærhet med ujevne mellomrom. Han har sagt nei. Og hun fortsetter og hinter. Kan få tørr innovertiss av mindre.

Du er mann eller? 

Hinting innimellom er ikke det samme som mas. 

Synes du skal lese innlegget en gang til. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Han sier ikke nei. Han sier neste uke, neste dag osv. Altså han skaper forventninger hos henne istedenfor å si nei, det blir ikke sex hverken i dag eller i morgen eller noen gang.  Å skape håp og dermed drepe det håpet, gjør jo enhver person fortvilet. Går man rundt og egger opp stemningen, for så snu ryggen til i senga er jo stygt gjort, men det skjer uansett kjønn. Da er det noe som ikke stemmer i forholdet. Kan hende han har mistet sexlysten på henne eller kvinner generelt, men å bestemme at sexlivet er over i forholdet deres, da har han tatt en beslutning uten hennes samtykke og det er lite greit. Da bør han la henne gå istedenfor å være en feiging. Er vel redd for å bli alene og miste hushjelpa. Tosk

Anonymkode: 224fc...66c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.9.2026 den 17.06):

Jeg har vært gift i mange år, og vi har ikke sex. Han har alltid unnskyldninger, og det er min feil som «maser» sier han. Månedene uten har blitt til flere år. Jeg er ufør og vil slite økonomisk alene. Jeg måtte ha flyttet fra byen og funnet noe der det var rimeligere. Jeg synes han burde være ærlig å si det dersom han ikke bryr seg om meg og intimitet, men han bare skyver det over på meg. Jeg trenger trygghet, men jeg ønsker også å ha et samliv der man kan ligge sammen av og til. Jeg vet virkelig ikke hvordan vi skal komme videre, når han ikke ser ut til å bry seg. Han sier kanskje til helga, kanskje neste uke. Jeg vet det ikke blir. Råd? 

Skaff deg en jobb og gå videre. Orker du knulle orker du jobbe. Hade. Eller sats penger på børsen og bli rik så slipper du jobbe. 

Anonymkode: 27850...d44

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.9.2026 den 23.26):

Finn deg en elsker. Det må faktisk være greit når han ikke vil/kan/gidder prøve. 

Anonymkode: 52f41...9a6

Gjelder det alle kjønn?

Anonymkode: 1c3de...390

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Gjelder det alle kjønn?

Anonymkode: 1c3de...390

Har det gått 10 år uten sex synes jeg det absolutt er innafor, uansett kjønn. 2 år også...

(Det var ikke meg du spurte, men jeg blander meg uansett)

Anonymkode: 67274...9c9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

Du er mann eller? 

Hinting innimellom er ikke det samme som mas. 

Synes du skal lese innlegget en gang til. 

Det er mas.

Anonymkode: 16272...a75

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er alle kvinnene som har måttet ha pliktsex i sine forhold. Har dere blitt lam i armene?

Anonymkode: c2cd9...211

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det er mas.

Da har vi forskjellige definisjoner på hva som er mas. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her lukter det impotens lang vei.

be han ta seg en tur til legen

Anonymkode: 90bce...8eb

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

😱😱😱

Og hva tenker du man egentlig kan forvente i et forhold?

Det er ikke en nabo dette. Kollega. Bekjent fra grunnskolen. Det er den han har valgt å dele livet sitt med. 

Hvordan si man er kronisk singel uten å si man er kronisk singel 😱

Anonymkode: 003f0...449

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det er mas.

Mas i dine ører ja, men kanskje ikke fra motpart. Når noen har sagt en ting mer enn en gang, så er det kanskje noe de sier der som kanskje er viktig ? Er du slik på jobb også ? Sjefen spør eller ber om noe, så er det mas og da gidder du ikke å høre etter for det er ikke viktig, i dine øyne. Hva med å se ting fra et annet ståsted. Prøv det, sikkert en aha-opplevelse, en ny verden. Ikke vær så snever.

Hun ber fint. Hun savner han. Hun savner nærhet. Hun savner en kjæreste. Men klart det, hvis det er økonomi som holder henne mest på plass, så hadde jeg funnet meg en elsker. 2 fluer i en smekk, han har hushjelp og hun har en plass å bo. Problem løst. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.9.2026 den 18.20):

Verste jeg vet er damer som maser om sex, det tar vekk all lyst. Slutt å mas om sex og la han jakte på deg, så blir det sikkert noe på deg etterhvert..

Neppe. Gubben er mest sannsynlig impotent som mange godt voksne menn.

Jeg elsker damer som maser om sex..bare ikke funnet noen ennå.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.9.2026 den 17.06):

Jeg har vært gift i mange år, og vi har ikke sex. Han har alltid unnskyldninger, og det er min feil som «maser» sier han. Månedene uten har blitt til flere år. Jeg er ufør og vil slite økonomisk alene. Jeg måtte ha flyttet fra byen og funnet noe der det var rimeligere. Jeg synes han burde være ærlig å si det dersom han ikke bryr seg om meg og intimitet, men han bare skyver det over på meg. Jeg trenger trygghet, men jeg ønsker også å ha et samliv der man kan ligge sammen av og til. Jeg vet virkelig ikke hvordan vi skal komme videre, når han ikke ser ut til å bry seg. Han sier kanskje til helga, kanskje neste uke. Jeg vet det ikke blir. Råd? 

Tror det er svært vanskelig å få gjort noe med når dette er 'normen' og mønsteret i ekteskapet.

Man må helst ta tak i det lenge før det rekker å gå så langt som dette. 

Hadde tenkt at dette var psykisk terror slik som han holder på. 

Jeg hadde ikke tolerert dette. 

Da er det bedre å være singel, for da vet du i det minste hva du har og forholde deg til. 

Sender deg en stor klem :klem3:

Dette høres vondt ut og du fortjener bedre.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.9.2026 den 17.31):

Mas i dine ører ja, men kanskje ikke fra motpart. Når noen har sagt en ting mer enn en gang, så er det kanskje noe de sier der som kanskje er viktig ? Er du slik på jobb også ? Sjefen spør eller ber om noe, så er det mas og da gidder du ikke å høre etter for det er ikke viktig, i dine øyne. Hva med å se ting fra et annet ståsted. Prøv det, sikkert en aha-opplevelse, en ny verden. Ikke vær så snever.

Hun ber fint. Hun savner han. Hun savner nærhet. Hun savner en kjæreste. Men klart det, hvis det er økonomi som holder henne mest på plass, så hadde jeg funnet meg en elsker. 2 fluer i en smekk, han har hushjelp og hun har en plass å bo. Problem løst. 

Når noen sier noe mer enn en gang er det mas. Hørte deg første gangen og får du ikke respons, så ta hintet. Sjefen kan ikke spørre meg om noe som helst, da det er jeg som er sjefen. Hun spør 2-4 ganger hver eneste måned, da er det MAS. Vil han ha sex med henne så tar han selv initiativ. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når noen sier noe mer enn en gang er det mas. Hørte deg første gangen og får du ikke respons, så ta hintet. Sjefen kan ikke spørre meg om noe som helst, da det er jeg som er sjefen. Hun spør 2-4 ganger hver eneste måned, da er det MAS. Vil han ha sex med henne så tar han selv initiativ. 

Tror jeg ikke, men jeg er preget av en eks som hverken hørte eller forstod. Sa jeg at nå går jeg ut en tur med hunden og han svarte ok. Så gikk jeg utifra at han fikk det med seg. Kom hjem til et sinna gubbe og lurte på hvor i helvete jeg hadde vært. Gått tur med hunden ??? Og du fikk beskjed . Næh, det vet jeg ikke noe om. Og jeg ringte deg mens jeg var ute og gikk tur. Jeg minnet deg på om begravelsen vi skal på fredag. Næh, vet jeg ingenting om. Slik var livet mitt med eksen. Og når jeg sa: jeg orker ikke mer, jeg vil skilles. Sa det 1 gang for det var en kjempetøff setning for meg å si. Hadde gruet meg i dagesvis. Ok, sa han og så fortsatt videre på Dagsrevyen. Så dumpet melding inn på telefonen hans dagen etterpå om time på FVK. Hva helvete mente jeg med det ? Jo, vi skal skilles. Næh, det har du aldri sagt før. Når sa du det ? Igår og du sa ok. Og denne gangen blir det skilsmisse sa jeg, for du hører faen meg aldri etter. Heldigvis kvitt det vesenet og for han kom jo bruddet heeeelt ut av det blå. Go figure. 
Mas kan jeg ikke kalle det, når jeg så tydelig i klartekst fortalte nøyaktig til mannen hva jeg skulle, hva jeg gjorde og hva jeg hadde tenkt på og hvordan ting var. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
tirben skrev (På 5.9.2026 den 15.45):

Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen? Har dere noen gang hatt et godt og regelmessig sexliv? 

Rundt 50, og godt over tyve år. Det var helt greit de første årene, men det er mange år siden nå det var. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...