Gå til innhold

Bruker du hudfargete strømper?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi som benytter hudfargede strømper og tror det ikke synes, vi er kanskje som de som benytter Botox og ikke tror det synes! 😅 

Anonymkode: 84ae8...7a2

• Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Kaldt på kontoret og jeg må bruke strømper om jeg har kjoler eller skjørt. Synes det blir litt "hardt" med sorte strømper, og pleier derfor å bruke strømper/stayups i lav denier. Mener selv at det ser ganske naturlig ut. 

Jeg bruker hva jeg vil og synes det er pent, men vet også at noen som mener de har "peil" på mote, sier at nude strømper er no no. 

Så hva tenker/bruker dere?

Anonymkode: b7d09...59a

Bruker nude strømper. Ofte nude nettingstrømper.

Har ikke giddet å lese tråden, men du får sikkert svar fra folk som mener å vite at nude er ut, men det det er 20 år siden. De følger ikke med.

Anonymkode: 610c3...55a

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

På våren er beina mine veldig lyse og innimellom er det noen myggstikk og kanskje noen riper/skrammer i løpet av sommeren.

Derfor synes jeg det er penere med nude strømpebukser enn ingenting. Svart passer ikke alltid og ihvertfall ikke til lyse kjoler synes jeg.

Anonymkode: 7d810...c03

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Kaldt på kontoret og jeg må bruke strømper om jeg har kjoler eller skjørt. Synes det blir litt "hardt" med sorte strømper, og pleier derfor å bruke strømper/stayups i lav denier. Mener selv at det ser ganske naturlig ut. 

Jeg bruker hva jeg vil og synes det er pent, men vet også at noen som mener de har "peil" på mote, sier at nude strømper er no no. 

Så hva tenker/bruker dere?

Anonymkode: b7d09...59a

Nude strømper/strømpebukse er yes yes.

Du må ikke høre på de selvoppnevnte moteekspertene her inne som sier det er no no.

Selv bruker jeg mye nude strømper til shorts, fungerer veldig bra 😉

På sommeren kan det være fint med en tynn 10-15 denier med shine, da ser bena polerte ut. På høst vår kan det være fint med 15-20 denier, ikke så shiny, så de mer blender inn med bena dine uten å stikke seg for mye ut. Finn fargen som matcher bena dine best.
Lindex har faktisk overraskende nok en 15 denier stayups i nude/tan halvblank som er veldig pen på. 

• Liker 5
Skrevet

Bruker tynne, nude på denne tiden av året ja

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har strømpebukser i omtrent alle regnbuens farger, men bruker ikke hudfarget. Bruker heller ikke helt tynne strømpebukser, synes det er ubehagelig å ha på. 

Er ikke opptatt av hva som er moderne, jeg bruker det jeg liker best selv. Favorittfargen er mørk grønn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nude var skikkelig ut for så lenge siden at det kanskje er in igjen nå? Eller så bryr folk seg sikkert ikke så mye.

Anonymkode: d4137...bdf

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hudfargede (nude) strømpebukser om høsten og våren. Snag tights har dem også i tyggere variant, slik at man slipper de tynne nylonstrømpene. Anbefales, og er behagelige. Og jeg slipper å føle meg helt likblek.

Hvorvidt det er in eller ikke bryr jeg meg ikke om. Om folk ikke liker det er det ikke mitt problem, heldigvis.

• Liker 6
Skrevet

Ja, jeg bruker hudfargede strømper :) jeg er 32 år og ser smashing ut, gir f i om noen mener det kun er gamle damer som bruker det💅🏼

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du skal vitkelig ha perfekte ben om du tror det er finere uten nude strømpebukse.

Sheer-Caramel-Compare_r_large.jpg?v=1583

Anonymkode: dc1ca...4f6

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.9.2026 den 15.09):

Du skal vitkelig ha perfekte ben om du tror det er finere uten nude strømpebukse.

Ja, mann som svarer. Ser helt klart at  hudfargede strømper hever inntrykket.

Selv om jeg anser svarte nylonstrømper som sexy synes jeg at norske kvinner ofte kler seg dårlig med et  begrenset utvalg av farger.

Min eks brukte ofte strømper i lys grå eller brun avhengig av antrekket.

derfor rart å høre  om dere kvinner som er helt fastlåst i et gitt fargevalg uansett øvrig antrekk.

Anonymkode: 2fd5c...0d4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er svært lys og nesten alle strømper blir for mørke for meg. Liker ikke å ha ben som er mye brunere enn resten, synes ikke jeg ser bra ut da. Hvis noen kan tipse om lyyyse strømpebukser, sier jeg takk for det. 

Anonymkode: 45745...c80

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Nei, jeg er svært lys og nesten alle strømper blir for mørke for meg. Liker ikke å ha ben som er mye brunere enn resten, synes ikke jeg ser bra ut da. Hvis noen kan tipse om lyyyse strømpebukser, sier jeg takk for det. 

Hvit?

Anonymkode: 863e6...240

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er rødhåret og blek, og har ikke problemer med å finne lyse nok strømpebukser. Bruker Wolford i fargen Fairly light, og nude nettingstrømpebukse fra Swedish Stockings. Funker helt fint til veldig lys hud.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg er rødhåret og blek, og har ikke problemer med å finne lyse nok strømpebukser. Bruker Wolford i fargen Fairly light, og nude nettingstrømpebukse fra Swedish Stockings. Funker helt fint til veldig lys hud.

Da har nok du høyere budsjett til strømpebukser enn jeg har, jeg må stort sett holde meg til billigkjedene. Men takk for tipset, kan følge med om de kommer på salg!  

AnonymBruker
Skrevet

De som synes nude strømper og strømpebukser er no go har ikke peiling på stil. Det er ofte det eneste rette til vår og sommer, lyse plagg, etc. I mange situasjoner er det tacky å gå uten strømper og vise bar hud. Hva bruker dere da, sorte strømper eller går kun i bukser..? Sorte strømpebukser på sommeren eller 17. mai er stort sett mye mer harry enn nude/hudfargede.

Anonymkode: f5bbe...a88

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Virker jo som debatten har svingt og det reageres mye sterkere på at noen ikke er så glad i hudfargede strømper enn at man bruker dem. Tror ikke det er så mange som henger seg opp i at andre bruker nøytrakle strømper. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.9.2026 den 15.09):

Er jo penere uten. 

Anonymkode: c3ca8...917

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Er jo penere uten. 

Anonymkode: c3ca8...917

🤯

Anonymkode: 863e6...240

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker tynne grå, synes det blir bedre enn svart, som jeg synes blir for hardt. På vinteren bruker jeg svart da, men da tykke. 

Anonymkode: bb7d0...0b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...