AnonymBruker Skrevet 2. september #1 Skrevet 2. september Kaldt på kontoret og jeg må bruke strømper om jeg har kjoler eller skjørt. Synes det blir litt "hardt" med sorte strømper, og pleier derfor å bruke strømper/stayups i lav denier. Mener selv at det ser ganske naturlig ut. Jeg bruker hva jeg vil og synes det er pent, men vet også at noen som mener de har "peil" på mote, sier at nude strømper er no no. Så hva tenker/bruker dere? Anonymkode: b7d09...59a
AnonymBruker Skrevet 2. september #2 Skrevet 2. september Hudfargete strømper på våren og litt utover høsten 😊 Anonymkode: d5924...f77 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #3 Skrevet 2. september Aldri, annet enn svarte på vinteren. Nyde strømper er gammel dame. Anonymkode: 53570...6e3 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #4 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aldri, annet enn svarte på vinteren. Nyde strømper er gammel dame. Anonymkode: 53570...6e3 Nude. Anonymkode: 53570...6e3
AnonymBruker Skrevet 2. september #5 Skrevet 2. september Bruker ikke nude, men tan. Om folk synes jeg er kjip/kjerring så får de bare ligge og vri seg søvnløse! Jeg bytter ikke strømpebukser av den grunn. Anonymkode: 26d7a...ebb 9 5
AnonymBruker Skrevet 2. september #6 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Bruker ikke nude, men tan. Om folk synes jeg er kjip/kjerring så får de bare ligge og vri seg søvnløse! Jeg bytter ikke strømpebukser av den grunn. Anonymkode: 26d7a...ebb Motepolitiet no go. Drit i hva de sier. Anonymkode: 863e6...240 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #7 Skrevet 2. september Strømper synes jeg er gammeldags uansett. Men jeg gir beng i hva andre går med og tenker nok sjeldent over det om jeg ser noen med strømper. Men strømpebukser tenker det må være innafor. Finnes det noen hudfarge de strømpebukser som er litt varmere enn sånne nylonstrømpebukser? Anonymkode: f55d9...f1c
Daria Skrevet 2. september #8 Skrevet 2. september Jeg bruker stort sett alle andre farger enn hudfarget, men det er også fordi jeg foretrekker litt tykkere strømper og strømpebukser enn de helt tynne nylonstrømpene (dessuten liker jeg farger...). At det skal være så grusomt fy-fy er av de tingene jeg primært har hørt på KG. 2
AnonymBruker Skrevet 3. september #9 Skrevet 3. september Enig med de som sier at "nude strømpebukser er fælt og kjerring" er et KG-fenomen - så lenge man har riktig nyanse og ikke 80-tallets "Solbrun" er det både pent og klassisk. Anonymkode: e99b1...f4b 6
AnonymBruker Skrevet 3. september #10 Skrevet 3. september Hvis man kun skal kle seg i det som er kg-godkjent kommer man til å fryse 😆 #naken Anonymkode: eeb2d...22b 7 1
Roci Skrevet 3. september #11 Skrevet 3. september (endret) Ja, bruker tynne, silkematte hudfargede strømper så nær min egen hudfarge som mulig, helst ikke tykkere enn 15 denier. Folk får mene hva de vil😊 Endret 3. september av Roci 5 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. september #12 Skrevet 3. september Du skal se det kommer på moten igjen hvis en influencer sier at det er det! 😅 Jeg ønsker å spare mine omgivelser for sprengte blodkar, og hudfargede strømper gjør nytten. Benytter også sorte. Anonymkode: 84ae8...7a2 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #13 Skrevet 3. september Matte brune strømper med litt gråskjær og i str litt stor så de skrukker seg på ankelen er gammel dame. Men brune strømper i rett nyanse til personen, gjerne i semishine og lav denier er veldig fint. Ingenting er verre enn svart til alt. Enten forsvinner beina eller så blir det for hard kontrast. Anonymkode: 1d238...6fe 8 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #14 Skrevet 3. september Som om motepolitiet skulle ha sagt det. Heier på gamle damer jeg, og gå slik du selv vil. Anonymkode: 863e6...240 2
Ullvott Skrevet 3. september #15 Skrevet 3. september Jeg kan gjerne bruke nude strømper så lenge de er tynne og har bittelitt glans. Svarte strømper passer virkelig ikke til alle antrekk eller alle årstider. Det er bare her på KG at nude strømper = kjerring. 8 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #17 Skrevet 3. september Beneath the Moon skrev (1 time siden): Bruker aldri nude-strømpebukser. Helt i orden å svare slik. Men de som hele tiden har behov for å fremføre her inne hvor stygt det er og kritisere andre for å bruke de, er noe de burde holde seg for gode til. Anonymkode: 863e6...240 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #18 Skrevet 3. september Aldri. Bruker kun svarte strømpebukser. Nude er ikke pent. Anonymkode: 1ce4f...3e6
AnonymBruker Skrevet 3. september #19 Skrevet 3. september Ullvott skrev (3 timer siden): Det er bare her på KG at nude strømper = kjerring. Nei det er det faktisk ikke… Anonymkode: 1ce4f...3e6 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #20 Skrevet 3. september Jeg bruker det svært sjeldent, men noen ganger i overgangene. Da er den tynn, passe hudfarge og ikke for matt. Ellers synes jeg svart er ganske hardt, og ikke går til alt om vinteren heller. Da bruker jeg brune. Ikke brune som i "litt ekstra solbrune", men brune. Anonymkode: 600a0...1c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå