Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er faktisk helt utrolig hvor mye rart som kommer ut av den kjeften🤦‍♀️🤣 Det er fascinerende 😅 Åsså så jækla påståelig 🥴😝 Den legetimen var jo virkelig ikke nødvendig, uten feber og i så god form så er det i 99% av tilfellene virus😉 Og ikke nok med det, men om ho har 37.5 i feber, da er ho innlagt på sykehuset, for hennes normal temp er 34.6 grader.... Okey🫣😅

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mesi449 skrev (10 timer siden):

Det er faktisk helt utrolig hvor mye rart som kommer ut av den kjeften🤦‍♀️🤣 Det er fascinerende 😅 Åsså så jækla påståelig 🥴😝 Den legetimen var jo virkelig ikke nødvendig, uten feber og i så god form så er det i 99% av tilfellene virus😉 Og ikke nok med det, men om ho har 37.5 i feber, da er ho innlagt på sykehuset, for hennes normal temp er 34.6 grader.... Okey🫣😅

Rekner med hu ikke puttet den febermåleren bak, tar en den i munnen eller unde armen skal enn ikke da legge til litt grader?

Skrevet
Morild skrev (5 timer siden):

Rekner med hu ikke puttet den febermåleren bak, tar en den i munnen eller unde armen skal enn ikke da legge til litt grader?

Jo man skal vel legge til ei halv grad iallefall under armen. Ingen som har så lav temp. Kan gå med rundt 36, men 34 er så lavt at det krever sykehusinnleggelse 😅 

Skrevet

Har dere sett dagens snap? Ho er på hyttetur og skulle gå tur, ho dokumenter hele turen, over piggtråd og det som verre var. Og plutselig så har hun gått rett i trynet på en elg, men det glemte hun tydeligvis å filme🫣😂😂 Det er sååååå dumt😂😂 Har faen ikke ord...

Hun har da for faen ikke sett no elg, da hadde hun filmet det, hun dokumenterte gjerdet hun måtte over i 8 snapper, men akuratt når hun traff på elgen, da filmet hun ikke...?? 😂😂😂  Det er fascinerende 😂😂

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Mesi449 skrev (9 timer siden):

Har dere sett dagens snap? Ho er på hyttetur og skulle gå tur, ho dokumenter hele turen, over piggtråd og det som verre var. Og plutselig så har hun gått rett i trynet på en elg, men det glemte hun tydeligvis å filme🫣😂😂 Det er sååååå dumt😂😂 Har faen ikke ord...

Hun har da for faen ikke sett no elg, da hadde hun filmet det, hun dokumenterte gjerdet hun måtte over i 8 snapper, men akuratt når hun traff på elgen, da filmet hun ikke...?? 😂😂😂  Det er fascinerende 😂😂

Jeg løp ihvertfall sist jeg så en elg, for de kan drepe. 

Den var flere 100 meter unna meg på ett jorde og kom i mot meg i rasende fart pga kalv. Men noe skjedde så den plutselig snudde. Jeg trodde jeg skulle dø.

Endret av Margit777
Skrevet
Mesi449 skrev (13 timer siden):

Bare for å skape «drama» 🙄🙄 nå har ho prata om den elgen 146 ganger etter hun «møtte på den» 🥱🥱 

jeg er helt facinert over hun der, det er altså så negativt og sutrete en snap ….. likevel har jeg begynt å se på, og klikker meg stadig inn - sier vel egentlig mer om meg enn om henne 🫣😅😅 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...