Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes det tråd om di, eller hun?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mesi449 skrev (11 timer siden):

Finnes det tråd om di, eller hun?

Trur ikke det, har ikke sett noe på dei her

Skrevet
heidijh skrev (28 minutter siden):

Hvem er det?

De fra Norske Rednecks. Kul dame og beina godt planta på jorda.

Skrevet

Ble det ikke slutt for lenge siden? Har ikke sett noe om de på flere år.

Skrevet

Hun er aktiv på snap med kontoen "doc & dask" 😉

For meg er det rett og slett humor å følge med på ho, aldri opplevd noen som er så påståelig, og lyver og fantaserer utav en annen verden🫣😂 Som feks. Det finnes INGEN frisører på HELE Østlandet som klarer å stripe/bleike hennes hår... Hun har nemlig ett meget spesielt hår, som alle frisører hun har prøvd har ødelagt... Det er kun en frisør i norge som kan hennes hår, og hun bor på Vestlandet, så 50 mil unna eller noe sånt. Nå var denne frisøren sykemeldt, så da var det faktisk myyyye bedre å bare bleike håret med hjemmebleiking.... asså...🤦‍♀️ Det var bare ett eksempel, det er mye😅 Syns det er skikkelig fascinerende å følge med på noen som er så, vet ikke helt hva jeg skal si, men besserwisser er hun iallefall. Sier en ting men gjør noe heeeeelt annet😅 Ganske kleint di gangene hun snapper når hun er drit full🫣 😂

Merkelig at ikke flere har sett ho. Ho tjener jo til og med penger på snap, så egentlig burde jeg ikke følge, men jeg klarer faktisk ikke å la være😂😂

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg «kjente» henne før Norske Rednecks og Charterfeber, og avfulgte henne på snap for en stund siden. 
Hun blir rasende galen om man prøver å gi henne tips eller råd om noe hun ranter om. 
Hos meg kalles hun Temu-Isabel. For hun prøvde å herme etter en viss Raad. 
Beste var vel da hun kjøpte brukte Hermès joggesko på finn. Komplett med hull innvendig på hælene. De rallet rundt i diverse fossilslukere, og elbil var for tullinger-nå er det elbilhalleluja for alle penga. Så kjøpte hun truser på Temu og fikk utslett av dem, så nå er Temu bare dritt.

Så er det mathaul fra meny og kiwi eller svenskehandel med fiskepinner og posesaus, skikkelig interessant, for ikke å snakke om walk-in closetet hun har-et rotete soverom uten seng med masse klær på noen vaklete hengestativ. 
Doc har blitt en sur gammel gubbe, bortsett fra når han drikker. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Margit777 skrev (7 timer siden):

Ble det ikke slutt for lenge siden? Har ikke sett noe om de på flere år.

Jojo. Men det er der de er kjent fra

Skrevet
Mesi449 skrev (10 timer siden):

Hun er aktiv på snap med kontoen "doc & dask" 😉

For meg er det rett og slett humor å følge med på ho, aldri opplevd noen som er så påståelig, og lyver og fantaserer utav en annen verden🫣😂 Som feks. Det finnes INGEN frisører på HELE Østlandet som klarer å stripe/bleike hennes hår... Hun har nemlig ett meget spesielt hår, som alle frisører hun har prøvd har ødelagt... Det er kun en frisør i norge som kan hennes hår, og hun bor på Vestlandet, så 50 mil unna eller noe sånt. Nå var denne frisøren sykemeldt, så da var det faktisk myyyye bedre å bare bleike håret med hjemmebleiking.... asså...🤦‍♀️ Det var bare ett eksempel, det er mye😅 Syns det er skikkelig fascinerende å følge med på noen som er så, vet ikke helt hva jeg skal si, men besserwisser er hun iallefall. Sier en ting men gjør noe heeeeelt annet😅 Ganske kleint di gangene hun snapper når hun er drit full🫣 😂

Merkelig at ikke flere har sett ho. Ho tjener jo til og med penger på snap, så egentlig burde jeg ikke følge, men jeg klarer faktisk ikke å la være😂😂

Samme oppfatning som deg. og i trafikken, der veit hu mest, og alle andre gjør feil. Helt utroligt  hvor mang udugelige sjåfører hu møter på. Hu har betalt snapp pga hu var med i snapp sitt prøveprosjekt når det med gul stjerne startet. Og den har hu enda. 

• Liker 1
Skrevet
Neket skrev (9 timer siden):

Jeg «kjente» henne før Norske Rednecks og Charterfeber, og avfulgte henne på snap for en stund siden. 
Hun blir rasende galen om man prøver å gi henne tips eller råd om noe hun ranter om. 
Hos meg kalles hun Temu-Isabel. For hun prøvde å herme etter en viss Raad. 
Beste var vel da hun kjøpte brukte Hermès joggesko på finn. Komplett med hull innvendig på hælene. De rallet rundt i diverse fossilslukere, og elbil var for tullinger-nå er det elbilhalleluja for alle penga. Så kjøpte hun truser på Temu og fikk utslett av dem, så nå er Temu bare dritt.

Så er det mathaul fra meny og kiwi eller svenskehandel med fiskepinner og posesaus, skikkelig interessant, for ikke å snakke om walk-in closetet hun har-et rotete soverom uten seng med masse klær på noen vaklete hengestativ. 
Doc har blitt en sur gammel gubbe, bortsett fra når han drikker. 

Virker som Doc kun snakker og er aktiv når han drikker 🤠

• Liker 1
Skrevet
Morild skrev (2 timer siden):

Samme oppfatning som deg. og i trafikken, der veit hu mest, og alle andre gjør feil. Helt utroligt  hvor mang udugelige sjåfører hu møter på. Hu har betalt snapp pga hu var med i snapp sitt prøveprosjekt når det med gul stjerne startet. Og den har hu enda. 

Ja, det er ganske utrolig å kunne være så feilfri å samtidig finne så mye feil hos alle andre 🫣🤪😂 Rett og slett en komedie å følge med på 😂😂 Snakker altså så mye tøv at det er heeeelt utrolig 😂 Åsså den strenge dietten hun er på titt og ofte, den er fascinerende den og, for hun "glemmer" seg bort veldig ofte at hun er på diett, som en som kan mye om kosthold har lagd til ho. Skikkelig streng er den. 

Tror ikke jeg har sett en kveld i det huset at det ikke ligger en eller flere poser chips i sofaen 😂😂 

Åsså all den maten hun lager som er såååå sunn..... Halvfabrikata med ett lass poteter og saus... Skikkelig hard core diett middag det der. .. 

• Liker 1
Skrevet

Å herre- hun hadde jeg glemt- måtte se på snappen hennes nå - og makan til syting 🥵🥵 

greit hun har sikkert vondt i ryggen, men gidder folk å følge en person som ikke prater om anna enn vondt rygg og «pæinkillars»?? 🤔 

har hun mange følgere? 

Skrevet

Det er ILT, ikke vondt! Er fra Radøy, må vite!! 

• Liker 1
Skrevet
Vintermåne skrev (3 timer siden):

Å herre- hun hadde jeg glemt- måtte se på snappen hennes nå - og makan til syting 🥵🥵 

greit hun har sikkert vondt i ryggen, men gidder folk å følge en person som ikke prater om anna enn vondt rygg og «pæinkillars»?? 🤔 

har hun mange følgere? 

Jeg tror hun har 26 tusen ish😅

Nei, det er jo det samme hver dag, skjer absolutt ikke noe spennende utenom ei fyll i ny og ned... Dørgene kjedelig, men samtidig så fascinerende å følge, for det er så dumt hele greia at det blir gøy🫣😂😂

Hun startet just på streng diett, i den inngår tydeligvis nudler til frokost hver dag hun ikke er på jobb 🤪😂😂

Skrevet

Ta en shot hver gang hun sier : jaahh

Skrevet

Guilty pleasure å følge hu der. Sier så mye piss som hun er skråsikker på- det meste er jo feil. Hun virker veldig «enkel». Har vel aldri jobbet en måned uten sykemelding/diverse fravær. Må være et mareritt for arbeidsgiver. Klarer ikke begrense seg når hun drikker. 

• Nyttig 1
Skrevet
Mei88 skrev (2 timer siden):

Ta en shot hver gang hun sier : jaahh

Eller shit la gå🤦‍♀️🤣

• Liker 1
Skrevet

Interessant at en naprapat har sagt som hun sa i går, at hun skal gå minst mulig... Det er vel noe av det rareste jeg har hørt... Hun sier det er muskulært og kanskje en prolaps, da er jo den beste medisin å gå på mykt, men ulent terreng... Jeg har hatt to prolapser i ryggen, og jeg kunne tidvis ikke gå... Ene gangen endte jeg opp med krykker i mange uker... sterke morfinpreperater som jeg måtte ta for å klare å karre meg frem og tilbake til toalettet🫣 Var sånn i iallefall 3 uker begge gangene 😝 Har i tillegg mye muskulære utfordringer i ryggen, og hvis jeg ikke går nok så stivner jeg helt og får fryktelig mye mer vondt, så jo, man skal gå 😅Hun går jo som hun dokumenterer til det kjedsommelige, men fra stua til kjøkken, hun må jo ut av huset å gå, hun må jo ut i skog og sti.... 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Granneman82
Fant ut av det selv
Skrevet
KatherineBlå skrev (På 2.9.2026 den 20.32):

Guilty pleasure å følge hu der. Sier så mye piss som hun er skråsikker på- det meste er jo feil. Hun virker veldig «enkel». Har vel aldri jobbet en måned uten sykemelding/diverse fravær. Må være et mareritt for arbeidsgiver. Klarer ikke begrense seg når hun drikker. 

Ja, nå blei jeg litt hekta på å se 🤦🏻‍♀️ har ikke sett på fler år tror jeg- men altså- har aldri vært borti noen som klager SÅ mye, og er SÅ sjuk 🙄 altså- inn til legen for vondt i halsen?? Også har hun hvitt belegg på mandlene da- omg- det har hun jo sagt sikkert 38 ganger de siste dagene 🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...