AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Jeg har kastet meg ut i datingmarkedet for første gang på mange år og har ingen anelse om hvordan det egentlig fungerer - men opplever at menn fort går inn på det seksuelle? Er dette normalen? Tror menn virkelig at jeg blir mer interessert av at de skal snakke om underlivet sitt eller sex før vi i det hele tatt har hilst på hverandre? Og hvorfor skal man drive å sec-tekste med vilt fremmede? Hva er greia? Finnes det ikke intelligente, smarte og voksne mennesker som også leter etter en dypere relasjon? Jeg har ingenting i mot sex, men jeg er ikke der at jeg vil holde på sånn med fremmede på chat. Er dette den nye normalen? Anonymkode: 6bf98...ab6 4 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har kastet meg ut i datingmarkedet for første gang på mange år og har ingen anelse om hvordan det egentlig fungerer - men opplever at menn fort går inn på det seksuelle? Er dette normalen? Tror menn virkelig at jeg blir mer interessert av at de skal snakke om underlivet sitt eller sex før vi i det hele tatt har hilst på hverandre? Og hvorfor skal man drive å sec-tekste med vilt fremmede? Hva er greia? Finnes det ikke intelligente, smarte og voksne mennesker som også leter etter en dypere relasjon? Jeg har ingenting i mot sex, men jeg er ikke der at jeg vil holde på sånn med fremmede på chat. Er dette den nye normalen? Anonymkode: 6bf98...ab6 Ja det er normalt. Anonymkode: 13210...070 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja det er normalt. Anonymkode: 13210...070 Gud, jeg får bare forbli singel resten av livet Anonymkode: 6bf98...ab6 5 4 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august Det er dessverre normalt og det har vært sånn siden internett kom til. Menn som gruppe er tilbakestående på det området. Jeg har fått flere gode og relativt langvarige forhold ut av å først møtes på nett, men selvsagt kun med menn som IKKE penset inn på sexprat. De fins, men det er langt mellom dem. Anonymkode: d66b3...202 4 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tror menn virkelig at jeg blir mer interessert av at de skal snakke om underlivet sitt eller sex før vi i det hele tatt har hilst på hverandre? Det er kun menn som ikke er interessert i noe videre med deg som gjør dette. Og de fleste damer de sender tilbud til sier vel nei takk. Hvis det er forhold som er målet ditt så kan du bare takke nei og gå til neste på lista di. Anonymkode: a2e1f...d34 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #6 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Gud, jeg får bare forbli singel resten av livet Anonymkode: 6bf98...ab6 Sier jeg og. Nettopp blitt singel etter et lenger forhold, og kjenner at jeg bare ikke orker det der!! Anonymkode: 6f7fd...242 5 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #7 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det er kun menn som ikke er interessert i noe videre med deg som gjør dette. Og de fleste damer de sender tilbud til sier vel nei takk. Hvis det er forhold som er målet ditt så kan du bare takke nei og gå til neste på lista di. Anonymkode: a2e1f...d34 Men altså, MÅ menn være så innmari tilbakestående?? Rart flere og flere kvinner melder seg ut av datingverdenenen når det er sånn som dette! Anonymkode: 6f7fd...242 9 3
AnonymBruker Skrevet 1. september #8 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men altså, MÅ menn være så innmari tilbakestående?? Rart flere og flere kvinner melder seg ut av datingverdenenen når det er sånn som dette! Anonymkode: 6f7fd...242 En må spørre seg selv som kvinne om menn er blitt så mye verre de siste årene, eller om kvinnene har blitt for kravstore Anonymkode: a6735...10a
AnonymBruker Skrevet 1. september #9 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): En må spørre seg selv som kvinne om menn er blitt så mye verre de siste årene, eller om kvinnene har blitt for kravstore Anonymkode: a6735...10a Er det virkelig for mye å be om å slippe å få dickpicks slengt i trynet? Er det virkelig KRAVSTORE vi er, når vi ønsker å slippe å få slibrige, ekle sexmeldinger av folk vi aldri har møtt, og som vi såvidt har begynt å innlede en samtale med? Anonymkode: 6f7fd...242 11 6
AnonymBruker Skrevet 1. september #10 Skrevet 1. september Jeg har ikke opplevd noe særlig av dette på tinder. Hvor er det du kommer i kontakt med mennene? Anonymkode: 6338e...fc4 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #11 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke opplevd noe særlig av dette på tinder. Hvor er det du kommer i kontakt med mennene? Anonymkode: 6338e...fc4 Tinder, også går vi gjerne over på andre plattformer som Snap og Messenger etter litt prat, og da starter gjerne disse greiene med dickpicks og sexting. Det er så udelikat at jeg bryter meg 😂 Anonymkode: 6bf98...ab6 1 2
-jk- Skrevet 1. september #12 Skrevet 1. september Vi er mange som aldri tar opp sex i meldinger overhodet. Kanskje du bør se litt på typen menn du matcher med, evt. hvilke plattformer du bruker? For eksempel FB dating virker mye mer seriøst (og er helt gratis). Samme med Match (men det er dessverre dyrt).
AnonymBruker Skrevet 1. september #13 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): En må spørre seg selv som kvinne om menn er blitt så mye verre de siste årene, eller om kvinnene har blitt for kravstore Anonymkode: a6735...10a Kødder du nå? Kvinner rekker jo ikke å formidle krav og forventninger engang før menn har ødelagt alt av interesse ved å vise tydelig at de kun er opptatt av sex. Anonymkode: 6f4e4...6b7 6 2
AnonymBruker Skrevet 1. september #14 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kødder du nå? Kvinner rekker jo ikke å formidle krav og forventninger engang før menn har ødelagt alt av interesse ved å vise tydelig at de kun er opptatt av sex. Anonymkode: 6f4e4...6b7 Da er altså menn blitt mye verre den siste tiden, da. Case closed. Anonymkode: a6735...10a 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #15 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det virkelig for mye å be om å slippe å få dickpicks slengt i trynet? Er det virkelig KRAVSTORE vi er, når vi ønsker å slippe å få slibrige, ekle sexmeldinger av folk vi aldri har møtt, og som vi såvidt har begynt å innlede en samtale med? Anonymkode: 6f7fd...242 Åpnes de ikke på samme måte som andre bilder? Blir de også "slengt i trynet" på deg? Anonymkode: a6735...10a
AnonymBruker Skrevet 1. september #16 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (På 31.8.2026 den 14.23): Jeg har kastet meg ut i datingmarkedet for første gang på mange år og har ingen anelse om hvordan det egentlig fungerer - men opplever at menn fort går inn på det seksuelle? Er dette normalen? Tror menn virkelig at jeg blir mer interessert av at de skal snakke om underlivet sitt eller sex før vi i det hele tatt har hilst på hverandre? Og hvorfor skal man drive å sec-tekste med vilt fremmede? Hva er greia? Finnes det ikke intelligente, smarte og voksne mennesker som også leter etter en dypere relasjon? Jeg har ingenting i mot sex, men jeg er ikke der at jeg vil holde på sånn med fremmede på chat. Er dette den nye normalen? Anonymkode: 6bf98...ab6 Normalt ja! Jeg velger å være singel i stedet for å bli sammen med en huleboer😅 Anonymkode: 04832...905 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #17 Skrevet 1. september Jeg tror dating appenes tid er over. Det er bare ræl der. Tenker også at kvinner har blitt mer kresne, og ønsker at en mann skal fungere like godt som seg selv i alle settinger. Normalt å forvente seg i retur det samme som man selv bidrar med. Dette viser det seg å være vanskelig for mange menn å leve opp til. De gode mennene er opptatt, ingen som gir slipp på dem. Anonymkode: e18cc...bf9 4
AnonymBruker Skrevet 1. september #18 Skrevet 1. september Det har kun med hvem du går for. Bli en bedre menneskekjenner. Anonymkode: 07aa5...943 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #19 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det har kun med hvem du går for. Bli en bedre menneskekjenner. Anonymkode: 07aa5...943 Ja! Sant så enkelt! Tips? Anonymkode: e18cc...bf9 1 1
Memorangen Skrevet 1. september #20 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): En må spørre seg selv som kvinne om menn er blitt så mye verre de siste årene, eller om kvinnene har blitt for kravstore Anonymkode: a6735...10a Handler vel kanskje mer om at kvinner var for LITE kravstore før. 3 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå