AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:55 #21 Skrevet torsdag kl. 21:55 AnonymBruker skrev (På 31.8.2026 den 13.44): Har du noen gang klagd til et parkeringsselskap? Jeg ville ha stålsatt meg. Anonymkode: 03eb4...8aa Jeg har, ved 2 forskjellige anledninger. Det endte begge gangene med at jeg ikke skulle betale noenting (og ene gangen var det teknisk sett min egen feil fordi jeg hadde registrert feil bil i appen. De slettet likevel regningen). Anonymkode: be859...127 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:28 #22 Skrevet fredag kl. 11:28 A-hunter skrev (På 31.8.2026 den 14.01): Et tips er å fikse all parkering gjennom EasyPark-appen. Det er ikke rent sjelden jeg åpner den og ser at forrige parkering fortsatt teller, så da kan den avsluttes og settes med riktig utkjøringstid rett i appen der og da. Disse kameraløsningene eller systemene bak dem virker å ha litt under middels god kvalitet. I hvertfall når du er på vei ut med bilen. Sjelen det er noe feil med kameraet som registrerer bilen på vei inn 🤪 lurer på hvorfor? 🤑 Anonymkode: ba623...a22
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:01 #23 Skrevet fredag kl. 12:01 Det er lettere å komme til enighet og løsning med Putin og Trump enn parkeringsselskap. Anonymkode: d407a...dd9
newman01 Skrevet fredag kl. 12:13 #24 Skrevet fredag kl. 12:13 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er lettere å komme til enighet og løsning med Putin og Trump enn parkeringsselskap. Anonymkode: d407a...dd9 Det er ikke min erfaring. Jeg sender bare epost til selskapet og forklarer situasjonen. Det er ikke ofte man lar bilen stå i mange dager i et parkeringshus i nærheten av der man bor. Om de begynner å krangle har man ofte mulighet til å dokumentere at bilen har stått og ladet hjemme, kjørt gjennom en bomring eller noe sånt. Alternativt får man be selskapet hoste opp bilder som beviser at bilen har stått der i det påståtte tidsrommet. Putin har en tendens til å fengsle folk han ikke liker.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:20 #25 Skrevet fredag kl. 12:20 AnonymBruker skrev (På 31.8.2026 den 13.44): Har du noen gang klagd til et parkeringsselskap? Jeg ville ha stålsatt meg. Anonymkode: 03eb4...8aa Dette gjelder bøter. Når det er noe feil i teknikken mtp kameraparkering er det noe helt annet. Anonymkode: 300cd...f48 1
isw Skrevet lørdag kl. 06:21 #26 Skrevet lørdag kl. 06:21 Alle gangene jeg har snakket med parkeringsselskap angående kameraparkering har det gått helt fint, de er serviceminded og de forstår nok garantert at du ikke har stått der i en måned. Hvis du ikke vil ringe, er det kontaktskjema på Onepark sine sider. De pleier å svare etter 2-3 dager. Du kan ta dette helt med ro.
Andrea59 Skrevet lørdag kl. 06:31 #27 Skrevet lørdag kl. 06:31 Oppdaget en parkering med stort beløp et sted jeg ikke hadde vært. Ringte dem (easypark tror jeg) og de skulle undersøke saken. Det viste seg at et skittent reg.skilt hadde blitt lest som mitt skilt. Null problem. Jeg var forberedt på å måtte vise til bompasseringer osv, men de trodde meg i utgangspunktet og sjekket kameraene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå