Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg var i parkeringshuset fungerte ikke betalingsautomaten (har skjedd flere ganger), så jeg kjørte bare ut fordi jeg hadde jo ikke tid til å dulle med den maskinen. Vanligvis får jeg da tilsendt faktura med et gebyr.

Når jeg var i samme P hus i dag en måned senere omtrent, så er altså ikke utkjøringen blitt registrert sist gang. 

Så nå lå det inne en regning på 6000 kr :(

kan jeg regne med å få den redusert? 

Anonymkode: 2d148...109

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig herregud hva tror du. 

Men du må jo si fra til parkeringsselskapet. 

Anonymkode: 300cd...f48

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver bare en mail til de og forklare, så sletter de alt.

Dette har skjedd meg flere ganger at utkjøring ikke har blitt registrert, det har aldri vært noe problem å få det fjernet.

Jeg skriver når jeg kjørte ut og noen ganger setter de til dette klokkeslettet og noen ganger sletter de hele.

Anonymkode: 452c8...97f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men du må jo si fra til parkeringsselskapet. 

Jeg trodde jeg måtte ut med alt dette p.ga. min egen dumhet fordi jeg kunne sikkert betalt den på nett😵‍💫😵‍💫😵‍💫

Ja jeg forsøker å ringe men det er 7-10 i kø hver gang 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du skriver bare en mail til de og forklare, så sletter de alt.

Dette har skjedd meg flere ganger at utkjøring ikke har blitt registrert, det har aldri vært noe problem å få det fjernet.

Jeg skriver når jeg kjørte ut og noen ganger setter de til dette klokkeslettet og noen ganger sletter de hele.

Anonymkode: 452c8...97f

Takk !!! Nå reddet dere dagen min . 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg trodde jeg måtte ut med alt dette p.ga. min egen dumhet fordi jeg kunne sikkert betalt den på nett😵‍💫😵‍💫😵‍💫

Da må du jo vente. Ingen grunn til å legge på for å ringe på nytt.

Anonymkode: 0af85...728

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du noen gang klagd til et parkeringsselskap? Jeg ville ha stålsatt meg.

Anonymkode: 03eb4...8aa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ingen grunn til å legge på for å ringe på nytt.

Ring og legg på helt til de tar den med en gang. 

AnonymBruker
Skrevet

Neste gang automaten ikke fungerer er det bare å ringe dem der og da. Det gjør vi og aldri fått en faktura 

Anonymkode: dc6bb...ca7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja, da må du vente på tur. 

Gidder ikke styre med automaten, ville jeg ikke sagt høyt.😅 

Anonymkode: ddfd1...b6f

• Liker 1
Skrevet

Et tips er å fikse all parkering gjennom EasyPark-appen. Det er ikke rent sjelden jeg åpner den og ser at forrige parkering fortsatt teller, så da kan den avsluttes og settes med riktig utkjøringstid rett i appen der og da.

Disse kameraløsningene eller systemene bak dem virker å ha litt under middels god kvalitet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjedde med meg en gang også. 

Jeg så plutselig i appen at jeg hadde en aktiv parkering, og forstod jo da at utkjøringen ikke hadde blitt registrert. Meldte det inn, med ca klokkeslett og dato for når jeg kjørte ut, og måtte selvsagt ikke betale.

Anonymkode: 20f3b...31c

AnonymBruker
Skrevet

Null stress, du har bevis på at bilen har kjørt i bomringer osv. Så denne blir slettet og du får evt faktura på det du faktisk har stått der.

Anonymkode: cc5d7...bec

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, men da venter du vel til det er din tur da?

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Null stress, du har bevis på at bilen har kjørt i bomringer osv. Så denne blir slettet og du får evt faktura på det du faktisk har stått der.

Anonymkode: cc5d7...bec

Har ikke det, har ikke kjørt i bommer eller noen ting fordi jeg bor i en liten by, så jeg sliter litt med dokumentasjonen her ... 

Får håpe den kan slettes likevel, fikk beskjed om å ringe opp igien når jeg fikk tilsendt den endelige fakturaen som kommer i morgen 

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke ringe, du kan sende epost også.

du må jo ikke legge på fordi det er kø… 

herregud next level ansvarsfraskrivelse her. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Om utkjøring ikke er registrert kan ikke parkering betales på nett. Hadde du forsøkt ville dette vært melding du mottok.

Bruker du en app som EasyPark eller tilsvarende meldes manglende utkjøring i selve appen. 

Betaler du direkte til parkeringsselskapet kontakter du selskapet som har parkeringen. Epost eller eget skjema på nettsiden kan være alternativ til å vente i kø på telefonen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har ikke det, har ikke kjørt i bommer eller noen ting fordi jeg bor i en liten by, så jeg sliter litt med dokumentasjonen her ... 

Får håpe den kan slettes likevel, fikk beskjed om å ringe opp igien når jeg fikk tilsendt den endelige fakturaen som kommer i morgen 

Men du har kanskje fylt bensin, fått med bilen på et bilde du har tatt e.l.? Det er vel de færreste som står i parkeringshus en måned av gangen. Parkeringsselskapene er notorisk vanskelige og har elendig kundeservice, men denne tror jeg faktisk ikke blir noe problem.

Anonymkode: bd658...027

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobbet i studietiden for Europark og vi hadde ofte telefoner, eller måtte sjekke opp tilfeller som dine. Vi kunne gå tilbake 2 eller 3 uker (husker ikke helt) på overvåkningskamera for å sjekke om nevnte bil kjørte ut. Om vi fant bilen kunne vi justere faktura og trekke riktig beløp / tilbakeføre det kunden hadde betalt for mye

Anonymkode: 5c3ed...aab

• Liker 1
Skrevet

Du får bare ringe til de svarer. Jeg fikk plutselig pip på mobilen om og aktivere parkering i et kjøpesenter. Har app på alle firma som har parkering. Problemet dette var i annen by jeg bodde og bilen stod i garasjen min. Ringte vel og lenge før de svarte og skulle sjekke det. Fikk etter 2 dager mail at de hadde sjekket kamera og pga en bil hadde skitne skilt så så det ut som mitt bilnr. Alt ble slettet og de beklagde situasjonen. Feil oppstår og de fikser nok opp i dette. 

Anonymkode: 77786...485

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...