AnonymBruker Skrevet 31. august #21 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (18 timer siden): Da hadde jeg sagt, oii, får håpe du ikke smitter meg da, jeg orker ikke å bli syk nå! Så hadde jeg rulla ned vinduene resten av turen. Anonymkode: ee33f...51d men hvis du sier slike ting så har vel ikke du venner ? hehe Anonymkode: 010ff...8d7
Hemoglobin Skrevet 31. august #22 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (På 29.8.2026 den 21.24): I går var jeg ferdig på jobb og skulle kjøre hjem. På vei ut kom en kollega å spurte om hun kunne sitte på hvis jeg skulle hjem. Jeg kjører forbi der hun bor. Og det var greit. Da vi satt i bilen spurte jeg om planene hennes i helgen. Svaret var at hun var syk så hun skulle hvile. Hun hadde feber og hoste sa hun. Jeg ble litt satt ut. Er der ikke rart å risikere å smitte meg? Eller overreagerer jeg? Anonymkode: f133b...1fc Du overreagerer. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #23 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenker du at det hadde vært bedre at hun tok bussen? 🚌 Anonymkode: de74a...5c5 Akkurat det samme tenkte jeg. Det er betydelig færre som blir utsatt for smitte når du kunne sitte på framfor å ta bussen. Uansett satt dere neppe helt oppi hverandre i bilen. Hvis meteren holdt under korona, så holder den nok nå også. Nå vet jeg ikke hvor tett dere jobber, men hvis hun var syk på jobb, så er det fare for at du var utsatt for smitten allerede. Hva hun gjorde på jobb med feber og hoste derimot, det er et mysterium. Anonymkode: ec9c5...e7d 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #24 Skrevet 31. august Jeg hadde blitt irritert. Etter mange år med småbarn og vilt mye sykdom og er jeg drittlei og gidder ikke å bli syk om det kunne ha vært unngått. Anonymkode: b4f1f...30f
AnonymBruker Skrevet 31. august #25 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenker du at det hadde vært bedre at hun tok bussen? 🚌 Anonymkode: de74a...5c5 Ja. Anonymkode: b4f1f...30f 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #26 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (På 29.8.2026 den 21.36): Hun er allerede syk,faren for å smitte andre er minimal. Anonymkode: 032be...9d9 Du burde ikke spre slik feilinformasjon. Det du sier er helt feil. Man er ofte mer smittsom før og rundt det bryter ut fordi man da smitter uten å. Vite det. En nys er like smittsom etter at det har brutt ut. Visste du og åtte andre her virkelig ikke det???? Anonymkode: 5b106...03a 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #27 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tenker du at det hadde vært bedre at hun tok bussen? 🚌 Anonymkode: de74a...5c5 Det gjør hun nok, for da hadde det vært noen andre sitt problem Anonymkode: 795be...753
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå