Gå til innhold

Mote og store mager

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ¤_Fairytale_¤
Å hva med stringtrusa som går langt opp på ryggen og buksa langt nedenom rumpesprekka.

Ække spesielt fint det vettu  :ler:

Hvis det var meg du mente.. Når har jeg sagt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis det var meg du mente.. Når har jeg sagt det?

Det var ikke deg jeg mente og du har ikke sagt det. (ikke som jeg vet i alle fall) :)

Det var ikke for å fornerme noen.

Det er bare noe annet som jeg ikke synes er spesielt pent. Jeg har bare sett på noen at det blir veldig overdrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ser dumt ut nå fjortiser sprader rundt i korte og trange boblejakker - og med bar mage ...og fy F så kaldt det ser ut da!! :hoho:

Men det kan være pent med litt mage som synes ...kommer an på hvordan de er kledd og hvor mye mage det er snakk om. Mange kler seg på en utfordrende måte , andre mer nøytralt - men med litt bar mage.

Lave og stramme bukser, minimale topper, belter og frynser og tatoveringer og store valker er ikke noe jeg ser for meg som pent. Jeg kunne iallefall ikke kledd meg slik selv. Enkelte vet kanskje ikke at det ser fælt ut det de har på, og andre er tilpass med kroppen sin som den er og velger å kle seg etter eget ønske og ikke bry seg om hva samfunnet mener. Disse beundrer jeg i grunnen - de er modige.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Stor mage, korte topper, feite damer slanke damer.Mager hvor hoftekammenstikker ut-damer. Damer som kjemper imot kiloer, Damer 1.80 høyepå 55 kg uten pupp. Damer????

Småpiker som ser ut som slike Dmer ifra Albania som vi ser på gaten i store byer -Damer som etter å ha båret sine barn i mave damer som vil kle seg slik de vil-Damer med dyp utrigning og rød lebestift-damer.......

Damer som bryr seg så veldig mye med hvordan andre damer kler seg er overhodet ikke min favoritt Damer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg vil bare få kommentere en ting. De jentene som kler seg i tettsittende klær til tross for flerfoldige kilo for mye er i mine øyne ikke spesielt tøffe, de er patetiske som vil prøve å være noe de ikke er, nemlig "babes". De kler seg slikt fordi de tror at de ser pene og sexy ut- i virkerligheten ser de ut som fullstappede medisterpølser som vagger bortover gaten.

Vi må alltid kle oss etter kroppsfasong og anledning- men disse egenskapene har de siste årene gått tapt.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil jo også si at de klærne som i dag finnes i butikkene ikke akkuratt er laget for å passe til litt større mennesker. Størrelse XL nå vil jeg sammenlinge med M slik den var for en 5 - 6 år siden. Da var XL stort!!

Nå er klærne slik at de strammer her eller der om man er litt for rund noen steder.....og da er det ikke alltid like lett å få tak i pene klær. Forstår godt at mange sliter jeg - de vil jo helst gå med slike klær som andre går med.

lille meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Man kan skrive mye om fyldige damer i "babes-klær"...

Men hva m magre flate damer i dypt utringede topper:

Ser ikke d like tragiskt ut....?

Eller kan de ikke få lov til å gå i d, hvis de liker d så godt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare få kommentere en ting. De jentene som kler seg i tettsittende klær til tross for flerfoldige kilo for mye er i mine øyne ikke spesielt tøffe, de er patetiske som vil prøve å være noe de ikke er, nemlig "babes". De kler seg slikt fordi de tror at de ser pene og sexy ut- i virkerligheten ser de ut som fullstappede medisterpølser som vagger bortover gaten.

Milla

Jøjemeg Milla. Det var da en voldsom beskrivelse ? Ser du forhelliger tynne og magre folk her, men kan ikke de som ikke er så "heldige" få lov til å føle seg så sexy og pene de vil ? Uansett klesstil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla

Jøjemeg Milla. Det var da en voldsom beskrivelse ? Ser du forhelliger tynne og magre folk her, men kan ikke de som ikke er så "heldige" få lov til å føle seg så sexy og pene de vil ? Uansett klesstil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg har ikke noe imot overvektige folk men når fettet velter utover bukselinningen synes jeg det bør være lov å si ifra. Å kle seg pent er ikke det samme som "kjedelig".

Mange av de overvektige jentene er fantastisk søte, de trenger bare endel tips om bekledning og endel trenger akutt hjelp innen hår- og make-up. Å kle bort kiloene krever litt mer omtanke enn bare å ta det første og beste du ser i butikken.

Kanskje jeg skulle poste noen tips om saken....

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært overvektig selv, men da kan jeg fortelle dere at jeg kledde meg deretter også! 8)

Men hvis folk vil vise fram valker og celulitter i trange lyse bukser, fremheve bredden sin med tversoverstriper eller vise telleregisteret for valker i trange gensere så værsågod for meg.... :-?

Har ingenting imot overvektige mennesker og vet selv hvor vanskelig det kan være å få gjort noe med det. Men det går an å kle seg pent og faktisk både moteriktig og lekkert selv om en har noen kilo for mye!!!

Hilsen Thia- nå 20 kilo lettere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags kropp man har er uvesentlig. Av en eller annen syk grunn er det ikke det i vårt samfunn. Men det skulle vært.

Jeg synes folk kan kle seg nøyaktig som man vil, uavhengig av kroppsstørrelse. Har man litt fett på magen, og den henger på utsida over buksa..hva så?

Hvis jeg ser en ganske kraftig jente, med ganske stor mage som kler seg i kort topp og hofte bukser.. beundrer jeg henne, for at hun tør å gå sånn. synes det er fantastisk flott, og skulle ønske jeg kunne gå sånn selv.

Det blir feil når det blir slik at man må se sånn og sånn ut for å kunne gå sånn og sånn kledd. Føler man seg vel selv, er det greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater å gå i trange klær! Må gå i joggebukser og store gensere. ;) Også vi fleste jenter med hofter, daa... Disse hoftebuksene blir jo for små rundt, og for store i bena! *oppgitt* Jeg har en ganske "rar" fasong, da. :briller:

- Miamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ganske "rar" fasong, da.  :briller:

Kanskje vi skulle danne en forening for jenter med rar fasong? Ojda, 1.489.108 medlemmer over natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frøken Dings

Enig med du, Starya!

Det er vel bedre å kjøpe en topp som ser pen ut på kroppen din og som er i str 40 enn å presse flesket inn i en str 36 bare fordi noen kan se merkelappen?! Hva slags fjortisvenner er det du har, Fairytale? :o

For øvrig har jeg problemer med å tenke meg at korte topper og hoftebukser kan være stilig. Bortsett fra på stranda om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi faktisk så arrogante at vi tror at kun slankt er pent i alles øyne?

Forstår vi ikke at noen synes det er pent med fett på kroppen? Heller former en gutte-kropp?

Milla, du har vært mye ute å reist, kjenner alt til mote og kulturer og slikt, har du da vitterlig aldri sett ei ekte magedanserinne??? Jeg er ikke i nærheten like altvitende som deg, ei heller har jeg i nærheten av samme mengde erfaring som deg, men jeg har sett maaange magedanserinner, fra forskjellige land, og der er det lave liv i bukser og skjørt, og høye topper. Disse damene har nesten alltid valker som "tyter" eller henger utenfor!! Det er få magedansere jeg har sett som er slanke!!

Disse kvinnene blir definitivt ikke sett på som verken stygge eller uten forståelse for skjønnhet! De blir vel heller sett på som skjønnhet. Bevegelsen, det seksuelle i en voksen kvinnekropp! en stolt, fyldig, voksen kvinnekropp!

Vårt vestlige bilde av skjønnhet er preget av magre gutte-jenter! Vi skal helst ikke ha mage, helst ikke ha hofter, helst ikke ha noe fett som buler eller bulker her eller der, bortsett fra pupper da!! de skal selvsagt bule!

Vi må i det minste fatte at det finnes mennesker som synes andre ting en slank er vakkert, og det finnes folk som synes hoftene og magen er en del av en kropp de selv akseptere og kanskje til og med liker! DERFOR velger endel voksnere kvinner kanskje å kle seg som de selv ønsker, ikke etter hvordan endel innsnevra nordiske kvinner synes de skal gå kledd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet synes jeg at folk kan kle seg som de vil. MEN.... Det er lov å se seg i speilet før man går ut døra! Tror mange 'kriser' ville vært ungått på denne måten. Hvorfor ikke forsøge at fremheve det beste ved seg selv (uavhengig som man er liten/stor, tynn/tykk), istedet for å fremheve sine 'skavanker.' Ikke misforstå meg nå, har ikke flat mage selv jeg, men så løper jeg heller ikke rundt med et par størrelser for små klær heller.

Ja til mer bruk av speil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med de som ser seg selv i speilet både titt og ofte, men som ser sine valker etc som en del av en vakker kropp, som ser på den ikke-flate magen som noe helt annet en skavanker!?

Det noen ser på som en skavank, kan i andres øyne være vakkert! Og hvem er vi til å dømme hva som er vakkert og hva som er stygt på andre en oss selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...