AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Hei, Jeg ble raskt gravid med min første og ble igjen raskt gravid med nr. 2 i fjor høst, men det endte i spontanabort. Har ikke lyktes etter det og vi har derfor nå nylig begynt IVF prosessen. Under stimulering ble det funnet en liten polypp / fortykning av vev på bakre vegg i livmorhulen. Jeg har nå fått denne fjernet og skal i gang med letzerol i morgen for fryseforsøk denne syklusen. Vi fikk ut 9 egg og har 6 på frys etter uttaket. Noen som har vært i lignende situasjon? Kan polyppen har vært medvirkende? Mannen har lett redusert sædkvalitet, så de to sammen kan jo være en årsak. Jeg er samtidig veldig redd for at polyppen ikke er årsaken og at det er noe annet som gjør at vi ikke lykkes, og derfor at vi heller ikke lykkes med dette fryseforsøket. Mye tanker og mye frykt, og også litt irritasjon for at ingen har sett den før og at vi kanskje kunne sluppet alle disse månedene med prøving og nedturer. Anonymkode: 901b2...ca7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå