SteinOgVann34 Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden (endret) Jeg elsker naturen. Hver årstid er spesiell. Men høst og vinter er definitivt favorittene mine. Det er slutten av august, høsten er i ferd med å begynne. Hvordan nyter du høsten? Finnes det ting i naturen du forbinder med høsten? Visse arter du ser? Visse dyr som er rundt huset akkurat nå, eller som drar og ikke kommer tilbake før om våren? Har du et fuglebrett og kommer det også andre dyr? Endrer du interiøret ditt til høstfarger? Er det visse aktiviteter du gjør om høsten? Lese bok, plukke sopp, hamstre mat, besøke museer, skrive lange brev eller et hyggelig kort til familie og venner som bor litt lenger unna, forberedelser til vinteren? Er det spesifikke ting du spiser eller drikker om høsten? Noe annet? Del også gjerne bilder, oppskrifter, osv og gjør det koselig og høstlig i denne tråden. Endret 8 timer siden av SteinOgVann34
SPOCA Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Jeg liker å gå turer, lukte på høstregnet, og generelt "føle" høsten. Ekstra koselig å gå tur med min mann. Også koselig å drikke kakao og finne fram en god bok. Pleier også å ta med klassen mim på tur, hvor de utforsker både dyreliv og naturen.
Tabris Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Jeg elsker høsten, det er min favorittårstid. Når det er opphold, 16-17 grader og høstvind - da kunne jeg bodd ute. Jeg elsker å bare stå ute og kjenne høstvinden ta i håret og nyte den friske luften. Jeg elsker å gå tur om høsten og se alle de vakre høstfargene på trærne. Jeg elsker å kjøpe høstpynt til leiligheten. Om høsten pleier jeg å lese flere bøker, tulle meg inn i pledd og en varm kopp kaffe. Jeg liker også å se skrekkfilmer om høsten.
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Reiser til varmere strøk. Elsker å tur. Men ikke i skog. Drømmer om en forlatt by der jeg kan bo alene. Da setter jeg også pris på blomster. Flyttet til landet, noe jeg angrer på, skog over alt. Men ser fremover og at vi innen få år flytter bed til varmere strøk. Anonymkode: fa8df...3c3
Ramsay Street 2.0 Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Gå turer. Med mindre det høljer ned er det friskt og godt med litt regn.
Natttåke Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Drikker kaffe og varm sjokolade, baker eplekake, høster epler og ellers går tur. Nyter regnet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå