AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Jeg tror han er gift. Hvordan finne ut om han liker meg tilbake? Anonymkode: 9d253...839
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror han er gift. Anonymkode: 9d253...839 👎 Anonymkode: 10d77...aaf 1 2
Blueberrymuffin Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Litt tidlig? Helgen har jo ikke startet engang. Orker ikke.
powerpuffen Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden Blueberrymuffin skrev (2 minutter siden): Litt tidlig? Helgen har jo ikke startet engang. Orker ikke. er jo lillelørdag! 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Lurer litt på det samme. En mye yngre kvinne har sjarmert meg. Hun er forlovet. Hvordan går man frem egentlig? 🥳 Anonymkode: d7014...1cd
Bamseklemmer Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg tror han er gift. Hvordan finne ut om han liker meg tilbake? Anonymkode: 9d253...839 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Lurer litt på det samme. En mye yngre kvinne har sjarmert meg. Hun er forlovet. Hvordan går man frem egentlig? 🥳 Anonymkode: d7014...1cd Det er enklere enn dere tror, dere tenker for avansert: Det er klink umulig å trå feil IRL.. Ikke la KG lure dere👏 Endret 7 timer siden av Bamseklemmer Redigert inn ny tekst..
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Lurer litt på det samme. En mye yngre kvinne har sjarmert meg. Hun er forlovet. Hvordan går man frem egentlig? 🥳 Anonymkode: d7014...1cd Vi kan vise interesse for hverandre 🥰 Anonymkode: 9d253...839
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå