AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg har nok ganske lav terskel for å synes at senga blir ekkel og skitten. Jeg sliter veldig med å takle lyder og syn fra normale kroppsfunskjoner og brekker meg lett. Har en samboer med kronisk høysnue, kronisk eksem og kronisk flass. Samboer bytter aldri på senga og av latskap prøver jeg holde sengeskiftet til maks en gang i uka, men da er den rukket å bli godt dekket av store buser, flass og blodflekker og jeg brekker meg sånn. Skjønner ikke at samboer ikke ser dette selv og tar litt ansvar for sengeskiftet. Anonymkode: bef85...ab5
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Jeg har hunder med meg i senga (kun oppå dyna vel og merke) og tåler mye, men det der hadde jeg byttet (eller fått han til å bytte) dagen det kommer. Det finnes grenser og andres buser, snørr og flass er noe av det ekleste som finnes. Anonymkode: 73c9c...e5f
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden glad jeg har min egen seng og slipper å dele 😂 Anonymkode: 4dac6...0e7 1
solsolsol Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Kan du ikke ha din egen seng? Jeg synes også det du beskriver høres litt ekkelt ut. Jeg bytter sengetøy ganske sjelden, men er allikevel aldri noe synlig ekkelt i senga.. Mannen min gjør mye bra, men tror aldri han har byttet sengetøy.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har nok ganske lav terskel for å synes at senga blir ekkel og skitten. Jeg sliter veldig med å takle lyder og syn fra normale kroppsfunskjoner og brekker meg lett. Har en samboer med kronisk høysnue, kronisk eksem og kronisk flass. Samboer bytter aldri på senga og av latskap prøver jeg holde sengeskiftet til maks en gang i uka, men da er den rukket å bli godt dekket av store buser, flass og blodflekker og jeg brekker meg sånn. Skjønner ikke at samboer ikke ser dette selv og tar litt ansvar for sengeskiftet. Anonymkode: bef85...ab5 Du har unormalt lav terskel for slikt! Én gang i uka burde holde i massevis. Et par ganger i mnd synes jeg er passe. Anonymkode: 87d8b...b30
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har nok ganske lav terskel for å synes at senga blir ekkel og skitten. Jeg sliter veldig med å takle lyder og syn fra normale kroppsfunskjoner og brekker meg lett. Har en samboer med kronisk høysnue, kronisk eksem og kronisk flass. Samboer bytter aldri på senga og av latskap prøver jeg holde sengeskiftet til maks en gang i uka, men da er den rukket å bli godt dekket av store buser, flass og blodflekker og jeg brekker meg sånn. Skjønner ikke at samboer ikke ser dette selv og tar litt ansvar for sengeskiftet. Anonymkode: bef85...ab5 Æsj hva i helvete?? Dette går da ikke under "normale kroppsfunksjoner"? Vi skifter på senga annahver uke, men har frisk hud og snørrer ikke i senga. Samboeren din kan ikke hjelpe for at han er syk, men han trenger å ta ansvar for hygiene, inkludert å skifte sengetøy flere ganger i uka. I tillegg bør han ta ansvar for å fikse tilstandene sine, det er flere ting som kan redusere symptomene kraftig: - Se på kostholdet. Kutt ut ultraprosessert mat, vurder å kutte gluten og melk en periode for å se om han reagerer. Evt gå over til surdeigsbakst. - ta sol én gang i uka, og d-vitamintilskudd gjennom året. - ikke bruke masse produkter, holde seg til økologisk og minimalt, som mild og parfymeri sjampo og en god bodylotion. - Ikke dusje for ofte, annahver dag er nok. Klutvask på dusjfrie dager. - ikke bruke vaskemidler med parfyme. Vedder for at disse tingene ville gjort livet til dere begge mye enklere. Anonymkode: fae4b...6df 1
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #7 Skrevet 18 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har nok ganske lav terskel for å synes at senga blir ekkel og skitten. Jeg sliter veldig med å takle lyder og syn fra normale kroppsfunskjoner og brekker meg lett. Har en samboer med kronisk høysnue, kronisk eksem og kronisk flass. Samboer bytter aldri på senga og av latskap prøver jeg holde sengeskiftet til maks en gang i uka, men da er den rukket å bli godt dekket av store buser, flass og blodflekker og jeg brekker meg sånn. Skjønner ikke at samboer ikke ser dette selv og tar litt ansvar for sengeskiftet. Anonymkode: bef85...ab5 Æsj. Vi sover sammen annen hver uke. Vi skifter enten etter en uke (ingen av oss flasser, og vi dusjer hver eneste kveld før leggetid) eller dersom sengen er blitt tilgriset pga. sex (jeg squirter så vi må bruke mange håndklær). Han er veldig renslig, mer enn meg, og jeg er en helt normalt renslig dame. Så her er det aldri ekkelt. Anonymkode: 4de1c...b61
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #8 Skrevet 13 minutter siden Sov et annet sted til han skjønner greia og skifter da. Anonymkode: d1020...bf6
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden #9 Skrevet 10 minutter siden For en ekkel mann du har🤮🤮🤮 Anonymkode: 75c9c...a80
Mardina Skrevet 1 minutt siden #10 Skrevet 1 minutt siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har nok ganske lav terskel for å synes at senga blir ekkel og skitten. Jeg sliter veldig med å takle lyder og syn fra normale kroppsfunskjoner og brekker meg lett. Har en samboer med kronisk høysnue, kronisk eksem og kronisk flass. Samboer bytter aldri på senga og av latskap prøver jeg holde sengeskiftet til maks en gang i uka, men da er den rukket å bli godt dekket av store buser, flass og blodflekker og jeg brekker meg sånn. Skjønner ikke at samboer ikke ser dette selv og tar litt ansvar for sengeskiftet. Anonymkode: bef85...ab5 Men da må du jo gi klarere beskjed om at det er et problem for deg dette med å bytte sengetøy. Noen må ha ting inn med teskje.
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden #11 Skrevet 1 minutt siden Husker en gang jeg ble fortalt av en eldre slektning en historie fra sikkert 150 år tilbake i tid. Mannen i huset skada seg på en sag. Sykehus var uaktuelt, legen kikka på beinet og kunne ikke gjøre annet enn å lappe sammen som best han kunne. Såret væsket og stinket og mannen vrælte og brølte av smerte. Kona hadde værsågod å ligge i seng med ham hver natt, det var jo hennes plikt, må vite. Mannen døde etterhvert, men kroppen «døde» først. Skrikene hans var det siste som døde. Han gjorde alt i senga. Urin og avføring, svette, oppkast, blod og væske fra såret på beinet… og en uutholdelig stank. Stakkars dame… Var ikke snakk om å ligge i et annet rom på den tida. Anonymkode: 1d7a6...039
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå