Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om du blir småkjeftet på om du glemmer ting, ikke rydder etter deg, andre hverdagslige ting.

Blir du sur eller kjefter tilbake til ham? Mange menn drømmer å finne en kvinne som aldri svarer igjen med kjeft. Er du slik? En som er helt rolig og viser forståelse i stedet for å snappe tilbake?

Mange menn kjefter mye, men det er fordi de er usikre og av og til redd, kanskje de har traumer fra tidligere.

Anonymkode: 5a54d...dcb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enda en tråd? 

Anonymkode: 85753...c79

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde i utgangspunktet ikke vært i et forhold til en som har behov for å kjefte på voksne mennesker, uavhengig av årsak. Kan man ikke kommunisere som voksne mennesker, bør man holde seg singel.

Anonymkode: 134ff...cff

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Værsågod

Anonymkode: 85753...c79

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Menn og damer som kjefter mye, bør gjøre noe med det.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke kjeft.

Anonymkode: a1a81...504

AnonymBruker
Skrevet

Men aå rydd opp etter deg, da! Dette er sikkert gjentagende. Immari slitsomt å drive å fortelle folk at de skal rydde etter seg. 

Anonymkode: 73066...460

AnonymBruker
Skrevet

Dette er tredje tråden din nå, det holder.

Anonymkode: cceab...4cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begge i paret må jobbe med å skape trygghet og forståelse i forholdet. 

Jeg er raus når min kjære har panikk og lirer av seg masse tull. Men jeg forventer at han etterpå vet at det var tull. Og jobber med meg, ikke bare med kommunikasjon, men stressmestring.

Økonomi, husarbeid, barn, dyr og familie er begges ansvar. 

Anonymkode: c1cd2...a10

Skrevet

Det kommer vel an på hva som regnes som kjeft. En oppgitt kommentar kaller ikke jeg for kjeft, uansett hvem den kommer fra, men det kan nok være noen som mener at alt som ikke er utelukket positivt, er kjeft.

Skrevet

Tenker man er med feil person om man får kjeft.

skal og bør være helt unødvendig at voksne mennesker kjefter på hverandre. Hvorfor i all verden skal man det?

vært i forhold 30+ år, med tre ulike partnere. Aldri verken fått eller gitt kjeft

AnonymBruker
Skrevet

Man kjefter ikke på småting.

Er noen utro, da kan man kjefte.

Den som kjefter må faktisk skjerpe seg.

Har selv traumer og får vondt når noen hever stemmen. Det gjør jo at jeg selv ALDRI gjør det.

Anonymkode: 3dfa3...380

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dette er tredje tråden din nå, det holder.

Anonymkode: cceab...4cc

Tredje? Jeg tror det er mange flere. Jeg har lest det samme mange ganger nå. 

Anonymkode: fdcb9...abd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om du blir småkjeftet på om du glemmer ting, ikke rydder etter deg, andre hverdagslige ting.

Blir du sur eller kjefter tilbake til ham? Mange menn drømmer å finne en kvinne som aldri svarer igjen med kjeft. Er du slik? En som er helt rolig og viser forståelse i stedet for å snappe tilbake?

Mange menn kjefter mye, men det er fordi de er usikre og av og til redd, kanskje de har traumer fra tidligere.

Anonymkode: 5a54d...dcb

Om jeg blir småkjeftet på for slike hverdagslige ting så forholder jeg meg helt rolig ja, så sier jeg takk for meg og forlater det forholdet.

Jeg hadde naturligvis forsøkt å snakke om det først, men jeg har rimelig lav terskel for å takke for meg i et forhold der man kjefter istedenfor å ha en konstruktiv samtale rundt et problem dersom det fortsetter.

Skrevet

Wow, er dette noen etterdønninger etter ferien eller ? Hva har skjedd ? Lite oppmerksomhet ? Er du ikke fornøyd med svarene du har fått på de ørten innleggene dine ? Hva vil du egentlig ? 

Mitt råd er: Slutt å snakk, begynn å handle. Liker du ikke partneren din, verken sånn eller slik, så kan du faktisk ikke endre vedkommende, du må enten endre deg selv eller la partneren gå. Tenk på hvorfor du valgte vedkommende i utgangspunktet. Hva var dine motiv ? Ville du ha en som er god, snill, tafatt eller ei dørmatte ? Eller en enda narsissist ? 

En god partner står ved sin side, står opp for seg selv og deg. Respekterer deg.

En snill partner kan være dumsnill og ikke helt ærlig. Gjøre det  man tror er bra og snilt, opptatt av fasade. Men når det rakner eller det blåser storm, så tar de halen mellom bena og stikker. 

En tafatt person tar ikke tak i ting og forventer eller venter på at ting blir gjort av andre. Stiller ikke opp fordi de vet ikke hvordan.

Ei dørmatte har ingen egne meninger, gjør ingenting uten å bli fortalt. Tar imot og imot og tør ikke å gi før tillatelse. Tør ikke å stå opp for seg selv og vil etterhvert framstå som kjedelig. 

En narsissist vet vel vi alle hva er. Ivertfall tilsynelatende. En som er ego, manipulerende, driver med hersketeknikker og kommer du derifra uten traumer, er du jaggu god.

Finn ut hva du vil ts og kom gjerne tilbake til KG når du har fått ting på stell. Men ta en pause nå og jobb med deg selv. 

Anonymkode: fda3b...33d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...