Gå til innhold

Hvilket dyr burde jeg ha?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt hund i 15 år. Hunden er syk og dyrlege sier det ikke er lenge igjen. Når plager blir for store skal hun få slippe. Dyrlege antar det kan ta et halvt år.

Etter dette skal jeg ta meg et halvt år pause fra å ha dyr. 

Men hva kan mitt neste dyr være? Selv om jeg gir hunden min nå alt den trenger pluss mer, så ser jeg for meg et dyr i fremtiden som ikke krever så mye. Jeg vil kunne kose på det og jeg ønsker pels.

Katt: jeg bor et sted hvor en katt kan få tilgang på ute området. men jeg vet ikke om det blir for mye ansvar også 

kanin: renslig er mulig, men så er det det med markering og biter på ledninger som jeg må skjule 

er veldig åpen for forslag, gi meg gjerne 3 forslag 😄

Anonymkode: 29868...1fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var hundemenneske. Fikk katt. Hunden døde, katten noen år etter. Er malingen til katten som jeg savner mest. Den lyden er utrolig.

Anonymkode: dcbf9...59a

• Liker 2
Skrevet

Kanin er oppskrytt som kjæledyr mener jeg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri i livet kanin. Kjedelig og vanskelig å holde hvis man skal tenke at de skal ha best mulig liv. En katt er enkel, men krever jo likevel at du ikke reiser fra den uten tilsyn for eksempel. Samtidig trenger du ikke å haste deg hjem til den rett etter jobb, slik du må med hunden, ikke hvis du har katteluke eller dokasse inne.

Anonymkode: 89aee...900

• Liker 2
Skrevet

Kanin er søte, gode og herlige dyr. De gnager og driter overalt, skader seg på det mest utrolige. Et alternativ kan være marsvin, men de lever bare sånn 5års tid. 

AnonymBruker
Skrevet

Katt, definitivt! Ordne til luke med chip dersom han skal være utekatt. Jeg har hatt både hunder og katter, men katter vinner med høy margin hos meg. ♥️

Anonymkode: 8f62e...161

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er på tredje generasjon kaniner nå, samtlige har vokst gnagingen av seg. Noen har vært veldig kosete, andre ikke så veldig. De er søte og morsomme, men de krever sitt og kan være litt sære. I hvertfall de vi har nå!

Anonymkode: df40b...1aa

AnonymBruker
Skrevet

Katt er ikke nødvendigvis katt. Min katt er litt som en hund, og man må haste hjem til henne, hun krever mye stimulering, kos trening for å være fornøyd (burmeser), min forrige katt britisk korthåret, var veldig enkel å forholde seg til. Hun var mer selvgående og mye mindre krevende. 

Vil også påpeke at katter trenger mye, akkurat spm en hund, bare litt annerledes. 

jeg liker kjæledyr som har vært kjæledyr gjennom tusener av år. Da er arten mye bedre tilpasset og egnet, det er ikke kaninen. Men hest er. 

Anonymkode: d462c...96b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

er veldig åpen for forslag, gi meg gjerne 3 forslag 😄

Du snakker til andre mennesker, ikke AI.

Anonymkode: 28a79...275

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...