Gå til innhold

Erling Braut Haaland - hot or not?

Hva synes du?  

23 stemmer

1. 1. Hva synes du?

• Modell-pen
      3
    • Ordinær fyr
      20

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han har tonnevis av karisma og sjarme, det er det ikke noe tvil om. Men jeg og min samboer diskuterte i går hvorvidt han er "bildeskjønn" eller ikke. Jeg mener han har mye å gå på for å være en "kjekkas", mens min samboer rangerte han som den kjekkeste på landslaget. Smaken er som kjent som baken. Diskusjonen videre ble hvem av oss som eventuelt var i synk med resten av befolkningen. Så - hva synes dere? Er han bildeskjønn, type modell pen? Eller, er han en slik som om han hadde jobba bak kassa på XXL og ikke vært verdens beste fotballspiller så hadde han vært en helt ordinær fyr? 

Anonymkode: 8e26d...c12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde han vært Hvermansen - NOT

Rik og berømt - HOT

Sånn er livet :)

Anonymkode: f101c...39b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Not

Anonymkode: 1317d...048

Skrevet

Jeg synes han er veldig lite pen. Mye penger eller ei. Ødegaard er langt penere (i hvert fall om han får fjernet det tenåringsdunet på haka). 

Anonymkode: c96cc...76b

• Liker 1
Skrevet

Hans mindre pene trekk er jo det som gjør han modellpen. Svært mange modeller har jo et eller flere unike/mindre pene trekk.

Uansett er han en type som snakker seg pen.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Not... Men han har masse penger og status, det er viktigere. 

Anonymkode: 1f604...3a3

Skrevet

Han ser ut som en ape, men spiller som en gud.

Anonymkode: 41080...47d

Skrevet

Han var hot under VM. Ikke pen fordi det er han ikke, men han har karisma, glimt i øyet og et lurt smil som gjør han attraktiv når han er i riktig humør.

Med den nye sveisen ser han ut som en helt random 18-åring.

Anonymkode: c1cf2...ef0

• Nyttig 1
Skrevet

Han er definitivt HOT, ikke pga hvordan han ser ut, men pga hvordan han ter seg, Respektfull, ydmyk, empatisk og omsorgsfull selv om han er ambisiøs og drevet er en sjelden kombo, samtidig som i fantastisk fysisk form, hottere blir det altså ikke!

Anonymkode: 3c3e5...25c

• Liker 1
Skrevet

Synes han er blant de mest interessante kjendisene Norge og verden for øvrig har, men han ser ganske ordinær ut spør du meg.

Anonymkode: c39cf...27a

• Nyttig 1
Skrevet

Det er hele sammensetningen hans som er så genial, og markedsførbar. Han ser liksom litt primitiv ut, har en ydmyk og chill personlighet, og spiller som en okse. Det er ikke rart at folk verden over lar seg fascinere. Han er også skapt for memes.

Utseendemessig ser man at han har slekt fra Jæren. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes han er blant de mest interessante kjendisene Norge og verden for øvrig har, men han ser ganske ordinær ut spør du meg.

* Men det er uansett bare positivt. Synes de «looksmaxxing»-tilhengerne kan lære en ting eller to av ham :)

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hadde han vært Hvermansen - NOT

Rik og berømt - HOT

Sånn er livet :)

Anonymkode: f101c...39b

Skulle til å si det samme. Folk hadde ikke siklet over han som de gjør hvis han ikke var rik og berømt.

Anonymkode: da1a4...115

• Liker 1
Skrevet

Han er veldig "klassens klovn" - morsom og sikkert gøy å være sammen med, men ikke hot. Helt ordinært utseende. Uten penger og berømmelse hadde han ikke dratt mer damer enn hvilken som helst vanlig fyr i nabolaget.

Anonymkode: 3b4ac...5d6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ordinær? Han er kanskje ikke billedskjønn per definisjon, men ordinær?? Det er en rimelig spesiell vurdering. Jeg synes han er hot, fordi han har et spesielt utseende, er dritgod på det gan gjør og virker som en skikkelig bra fyr.

Anonymkode: 7f63e...9e8

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ordinær? Han er kanskje ikke billedskjønn per definisjon, men ordinær?? Det er en rimelig spesiell vurdering. Jeg synes han er hot, fordi han har et spesielt utseende, er dritgod på det gan gjør og virker som en skikkelig bra fyr.

Anonymkode: 7f63e...9e8

Jeg (og TS antar jeg?) snakker om UTSEENDET hans. Jeg er enig i at han er en ekstraordinær fotballspiller, men UTSEENDET hans er helt ordinært.

AnonymBruker
Skrevet

Synes han ser ordinær ut. Og ikke min type, da jeg liker mørke menn.

Anonymkode: 0dcaa...8e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...