AnonymBruker Skrevet 25. august #21 Skrevet 25. august Vampyrsomspiserfri skrev (55 minutter siden): Østensjø var svært fint! Skal skjekke der. Vil du si at det er bra for barnefamilier? evt hvor lang ifra oslo sentrum..? Det er veldig fint i den nordlige delen av Østensjø hvertfall. Villaområdene er fine. Lengre ut enn Bøler blir det ymse nabolag med økende krimnalitet dess lengre sør (satt på spissen). Bøler er ca 20 min til byen, Hellerud er 10 min. Så reisetid kommer an på. Og så klart også hvor langt unna t-banen du kommer. Jeg vil tro det skal være mulig å gjøre et kupp på Hellerudtoppen. Dette er per nå i bydel Alna (så prisene er en del lavere enn på Godlia til eksempel), men i bydelsreformen vil dette området bli Østensjø (eller hva det nå blir hetende). For alle praktiske formål er det allerede det, men en offisiell endring av bydel vil påvirke prisene. Vær obs på at det øverst er langt til t-banen, men det ligger med kveldssol, knallfin utsikt og nær skogen. Men altså. 15 mill her, som er stort nok, har nok soverom og ikke skal gjøres så mye med? Det er nok kanskje ikke så lett. Vil tro at et stort hus til 15 mill betyr mange millioner i oppussing og renovering. Anonymkode: b75b5...bd4
AnonymBruker Skrevet 25. august #22 Skrevet 25. august hvor i Oslo jobber du? Jeg er vokst opp i Ski, det tok 22 min med tog, 11 min nå når den nye tunnelen kom. Da jeg studerte i Oslo brukte jeg 8 min til å gå til toget, 22 min inn og 15-20 min til Bislett. Kollega som bodde på Nordstrand brukte like lang tid fordi hun måtte innom alle stoppene. Hva med Asker, Bærum, Follo eller Romerike? Får vel mer for pengene der også? Anonymkode: 9cb3a...7ff
AnonymBruker Skrevet 25. august #23 Skrevet 25. august Vampyrsomspiserfri skrev (5 timer siden): Hva tenker dere om Hauketo? Nei, der vil du ikke bo med barn. Ikke på Holmlia eller resten av søndre Nordstrand heller. Man kan ha en fin barnehage og en helt ok barneskole, men så blir alle slått sammen på ungdomsskolen og helvete er løs. På Ljan derimot (over sloreåsen) er det superfint. Men: Nordstrand har mye mobbing, det gjelder sikkert også på Ljan. Sjekk mobbetallene til kommunen. Det er rike folk og mye materielt press. Østensjø er bedre i så måte, selv om det også er mange rike i villaområdene - det virker som folk flytter dit nettopp fordi de ikke vil ha det materielle presset. Så det er mye kapital men avslappet kan du si. Ikke noe prestisje i postnummer som deles med Tveita 😅 Anonymkode: b75b5...bd4 3
Vampyrsomspiserfri Skrevet 25. august Forfatter #24 Skrevet 25. august Fått inn masse forslag og lit hat kommentarer også men tusen takk for hjelpen😀
AnonymBruker Skrevet 25. august #25 Skrevet 25. august Hvis dere skal ha bolig med fem soverom til 12-14 millioner tror jeg du bør se på typ Lørenskog. Pendlingen går med ekspressbuss (ikke tog), så du slipper togstress. Anonymkode: 5657f...a51 2
daemi Skrevet 26. august #26 Skrevet 26. august Ryddet for avsporing, tulleinnlegg, hatefullt innhold og brukerangrep. daemi, mod.
AprilLudgate Skrevet 26. august #27 Skrevet 26. august Vampyrsomspiserfri skrev (18 timer siden): Fått inn masse forslag og lit hat kommentarer også men tusen takk for hjelpen😀 Det er vanskelig å svare når du ikke oppgir budsjett 1
Vampyrsomspiserfri Skrevet 26. august Forfatter #28 Skrevet 26. august AprilLudgate skrev (14 minutter siden): Det er vanskelig å svare når du ikke oppgir budsjett jeg sa jo 12-15 mil..? Eller gjorde jeg kanskje ikke det
AnonymBruker Skrevet 26. august #29 Skrevet 26. august Vampyrsomspiserfri skrev (6 minutter siden): jeg sa jo 12-15 mil..? Eller gjorde jeg kanskje ikke det Joda, du har også fått link med søkeresultater fra Finn med boliger i den prisklassen med 5 soverom i Oslo. Anonymkode: 00df3...e00 3
AprilLudgate Skrevet 26. august #30 Skrevet 26. august Vampyrsomspiserfri skrev (2 timer siden): jeg sa jo 12-15 mil..? Eller gjorde jeg kanskje ikke det Ah, beklager. Med familie med 5 barn så må nok noen dele soverom. Jeg kikket nå på 5 soverom, og hadde vurdert den i Bjartveien i Bydel Østensjø. Den lå endel ute i Prinsdal osv - helt uaktuelt for min del personlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå