Voksenstudent Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg hadde det sist for tjue år siden. Hva med dere? Folk nevner feber ofte, og jeg har ikke hatt influensa som voksen. Tydeligvis er influensa og feber svært vanlig. Spør kun av nysgjerrighet.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Sist gang jeg var syk eller hadde feber var på barneskolen. Anonymkode: c4253...ad8
Snuppiluppi84 Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden 1 - 2 ganger i året. Får ofte bihulebetennelse.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden 4 måneder siden, hadde covid. Anonymkode: 2f640...d75
Jacuzzi Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Covid og e.coli er de eneste infeksjonene som har gitt meg feber i voksen alder.
Sniff76 Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Ca en gang i året, når jeg er veldig forkjølet. Evt annenhvert år. Også feber når jeg har influensa, pleid å være ca 8 år mellom hver gang tror jeg 🤔
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Var syk med feber en uke i vinter, før det var jeg sist syk i 2014. Anonymkode: 4c489...b1d
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Har det to-tre ganger i året, men som regel bare et par-tre dager. Anonymkode: c1db0...8d1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Selv føler jeg at det er 40 år siden. Men jeg ble målt til 38.2 i april og da ble det innleggelse på sykehus på grunn av temperaturen med intravenøs antibiotika. Selv følte jeg meg helt grei. Innleggelsen skyldes annen sykdom og behandling hvor man er ekstra var for temperaturen. Anonymkode: 7b0cc...e16
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Hadde feber 1 kveld for 4,5 år siden Anonymkode: 735f5...2fd
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden Tja, kanskje hvert tredje år? Kanskje hvert femte? Men nå har jeg en liten som straks begynner i barnehagen, og da blir det nok oftere en stund. Anonymkode: 872bd...997 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden I det siste ganske ofte. Kanskje é gang i året. Det er fordi jeg har hatt Covid-19 tre ganger, og jeg har tatt vaksinen to ganger. Fikk feber av begge vaksinene. Før det, mer sjeldent, kanskje én gang hvert 3.-5. år. Anonymkode: 4c973...766
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden Veldig sjelden. Jeg har hatt influensa to ganger og korona en gang med feber i voksen alder og dessuten feber en gang ved infeksjon i forbindelse med en fødsel. Tror det var alt, jeg er nesten 50 nå. Anonymkode: c1ffa...bb3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden Fristende å si aldri 😅 Men tror jeg hadde det i 2016, da hadde jeg en uke med mycoplasma lungebetennelse... har aldri målt feber da. Så hadde jeg feber én natt høsten 2003, svettet og var varm.. jo, desember 2011! da var jeg gravid, var varm og tett i nesen i romjulen... Anonymkode: 59c30...aa4
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Skrevet 1 time siden Jeg får aldri feber. Lå på sykehus med en kraftig infeksjon, men ingen feber, dvs ikke ovet 36,8. Jeg får bihulebetennelse eller bronkitt annet hvert år. Jeg kan ha hatt influensa uten å bli særlig syk. Anonymkode: 3f4f4...230
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden Tre ganger i voksen alder, influensa, halsbetennelse, brystbetennelse og influensa igjen. Dette over 15 år. Begge gangene med influensa var det type A (test hos legen). Blir rett og slett «dødsyk» når jeg har feber. Anonymkode: 74b7f...21a
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tre ganger i voksen alder, influensa, halsbetennelse, brystbetennelse og influensa igjen. Dette over 15 år. Begge gangene med influensa var det type A (test hos legen). Blir rett og slett «dødsyk» når jeg har feber. Anonymkode: 74b7f...21a Kan jo ikke telle, skulle stå fire.. Anonymkode: 74b7f...21a
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden Sjelden, men når jeg først får feber, drar det skikkelig på. Opp mot 41 grader tre ganger i voksen alder (alle tre krevde sykehusinnleggelse). Anonymkode: d10ea...636 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Skrevet 1 time siden Jeg har et fungerende immunforsvar, så jeg får feber. Det er viktig med mye næringsrik animalsk mat. Immunforsvaret fungerer ikke uten riktig næring. Jeg hører flere veganere påst at de aldri blir syke, men de går bare egentlig og er syke hele tiden fordi immunforsvaret deres ikke fungerer som det skal uten riktig næring. Etter at jeg fikk meg termometer, så merket jeg at jeg har feber oftere enn jeg trodde. Ca annethvert år. Hvordan man tåler feberen er veldig individuelt. Jeg gikk på jobb med feber på 39,6 fordi det var krise på jobb. Jeg klarte å jobbe, men ikke like effektivt som jeg pleier. Da jeg kom hjem hadde jeg 40,3 i feber og begynte å bli betydelig redusert. Neste dag var jeg feberfri og frisk, men jeg tok en sykedag for å gi kroppen hvile. Anonymkode: f9dd2...54c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå