AnonymBruker Skrevet 26. august #21 Skrevet 26. august Berlin, London og Barcelona er mine favoritt- byer. Paris var en by jeg hadde store forventninger til, men den sto ikke helt til forventningene. Jeg har jo noen gode minner derfra, men har ikke noe ønske om å dra dit igjen. Anonymkode: 69084...f11
AnonymBruker Skrevet 26. august #22 Skrevet 26. august Roma, Firenze og Palermo. Men ikke mellom ca 20/6 og 20/9. Anonymkode: 6231f...7a6
AnonymBruker Skrevet 26. august #23 Skrevet 26. august Budapest, Wien, Oslo og Krakow Anonymkode: 50fe6...b9e
Snok1 Skrevet 26. august #25 Skrevet 26. august Berlin, Krakow, Ljubljana. Klarer ikke Milano, men Bergamo ligger ikke langt unna. London, Helsinki, København og Stockholm ligger alltid der.
AnonymBruker Skrevet 26. august #26 Skrevet 26. august Nesten umulig å velge tre, men London og Paris er bankers. Kamp om tredjeplassen mellom Wien, Tallinn, Edinburgh, Barcelona med flere. Anonymkode: aefeb...837
AnonymBruker Skrevet 27. august #27 Skrevet 27. august København, Dublin og London. Dublin likte jeg skikkelig godt og kan gjerne dra tilbake. London blir man aldri ferdig med. Ser flere nevner Wien, har vært der to ganger og likte meg, men føler meg ferdig med den byen. Anonymkode: 8abe6...bb6
AnonymBruker Skrevet 27. august #28 Skrevet 27. august Salzburg, Munchen og Praha. Men kunne også sagt Helsinki, Stockholm og København. Wien er også knallfin. Berlin, hvis man kjenner byen. Anonymkode: a00ea...789 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #29 Skrevet 27. august Topp tre: London, Budapest og… den siste er vanskelig. De to første er soleklare, men jeg vet ikke helt ang by nummer tre. London er Budapest er byene jeg stadig reiser tilbake til, det er ingen tredje by jeg drar til mange ganger. Men av de byene jeg har besøkt en eller flere ganger og likt best, kan jeg kanskje nevne Roma, Amsterdam og Ljubljana. Drar ikke tilbake til? Hmmmm…. Marseille, kanskje. Og Budva (Montenegro). Anonymkode: d4f0e...6e5
AnonymBruker Skrevet 27. august #30 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): København, Dublin og London. Dublin likte jeg skikkelig godt og kan gjerne dra tilbake. London blir man aldri ferdig med. Ser flere nevner Wien, har vært der to ganger og likte meg, men føler meg ferdig med den byen. Anonymkode: 8abe6...bb6 Enig angående Wien. Dvs jeg har vært der 15+ ganger, men Wien føles som et museum og er en merkelig blanding av too much og litt kjedelig? Søsterbyen Budapest er mye morsommere og råere, og ligger også penere til siden Donau går gjennom selve byen/sentrum, og ikke bare utkanten av sentrum. Anonymkode: d4f0e...6e5
AnonymBruker Skrevet 28. august #31 Skrevet 28. august Budapest any day og som en soleklar nr 1. en vanvittig pulserende og stemningsfull by med alt du kan drømme om av både kultur, uteliv, shopping, restauranter og spennende arkitektur. Er ganske langt ned i Europa så været er som oftest bra når enn man besøker byen. monaco liker jeg godt:) vært der en del ganger og kunne nok sikkert ramset opp en del av den franske rivieraen Venezia. Tror jeg var der på en god dag for det var så nydelig lys, ingen søppel og vannet var i perfekt høyde. Gondoltur og bare gå å se i de trange smugene var fantastisk Anonymkode: ef7bb...939 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #32 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (På 27.8.2026 den 20.49): Enig angående Wien. Dvs jeg har vært der 15+ ganger, men Wien føles som et museum og er en merkelig blanding av too much og litt kjedelig? Anonymkode: d4f0e...6e5 Det synes jeg absolutt ikke. Spesielt ved juletider er byen magisk. Anonymkode: aefeb...837 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #33 Skrevet 29. august London, Verona, Stockholm Anonymkode: 6930d...9c8
AnonymBruker Skrevet 29. august #34 Skrevet 29. august Berlin og London er bankers. Det er vanskelig å velge nr 3; ikke fordi det er for få byer å velge mellom, men fordi det er så mange. Det er totalt uaktuelt å reise dit i dagens situasjon, men St. Petersburg var en opplevelse jeg gjerne skulle hatt igjen. Anonymkode: d92a3...a1b
AnonymBruker Skrevet 29. august #35 Skrevet 29. august Mine tre favoritter: København Amsterdam Paris Anonymkode: 87aec...dad
Fant80 Skrevet 29. august #36 Skrevet 29. august Køben Praha Newcastle Forstår jo at dette blir private rangeringer 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #37 Skrevet 31. august Hamburg, Sarajevo og usikker på en tredje. Dritt lei London Anonymkode: 6ec44...b1a
AnonymBruker Skrevet 1. september #40 Skrevet 1. september San Sebastian, Sarajevo, Berlin. De to første har jeg bare vært i en gang hver. Berlin har jeg vært flere ganger. Men vil tilbake. Beograd og Tirana trenger jeg ikke dra tilbake til. Anonymkode: 23c79...998
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå