AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Hva er dine topp 3 byer i Europa, og hvorfor? Og hvilke reiser du ikke tilbake til? Anonymkode: f10a0...d9b
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Topp 3: Wien, Dublin og Palermo Anonymkode: 37fa6...b3f
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden London, Venezia og Krakow. Har ingen byer jeg ikke drar tilbake til, bare gode minner. Vert i London mange ganger og blir aldri lei. Vil til Paris, Roma og Cinque terre i Italia. Elsker å reise og å oppleve nye steder, kulturer og mennesker. Anonymkode: b83cd...9ce
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Budapest, Roma og køben Anonymkode: 872f2...771
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Reiser ikke tilbake til Venezia. Det var stappfullt av turister, over alt. Det der gidder jeg ikke. Anonymkode: a9029...c69 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Bilbao, Utrecht, Malmø. Jeg er glad i kul, men spaserbar. Kommer ikke på noen europeiske byer jeg ikke kunne dratt tilbake til. Enkelte jeg ikke ville prioritert høyt, da... Rotterdam, Györ og Paris f.eks Anonymkode: c39e4...318
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden Utrecht, Stockholm og Paris. Gatelivet, kafeene, arkitekturen og museene. Anonymkode: e95a2...849 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden Bologna, Krakow, Dublin. Reiser ikke tilbake til Riga fordi jeg rett og slett er ferdig med byen og ikke føler jeg har mer der å gjøre etter det jeg har sett og gjort der. Hyggelig by og hyggelige folk, bare ikke veldig interessant for min del ut over det. Anonymkode: 1d678...15c
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden Lyon, Berlin, Kjøbenhavn Mat, parker, stemning. Gjelder alle tre Anonymkode: 5846e...f05
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden Edinburgh, Paris og Düsseldorf. De to første av alle grunnene man kan google seg til sjøl, den siste er nostalgi og kanskje litt storybyliv i en storby uten lassevis med turister. Anonymkode: e4220...db7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå