Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

jeg har et barn på 13 mnd. Ammer på natt og en gang på dagtid. Ikke fått mensen tilbake igjen.

Har lyst å prøve å bli gravid igjen, men må jo få tilbake mensen først (ja jeg vet at man har en eggløsning før første mens, og at det er mulig å bli gravid før mensen er tilbake).

Når fikk dere tilbake mensen? Må jeg slutte å amme?

Anonymkode: 0674a...c14

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min mens var tilbake igjen 3 mnd etter fødsel, slik har det vært med alle 3. Og jeg ammet mye, på dag og natt. Rart at det er så forskjellig. Noen sier at det kan hjelpe å avvenne natt-ammingen. Ammer du flere ganger om natten? Hadde du normal menssyklus før graviditeten? 

Det er normalt at det kan ta over et år å få tilbake menstruasjon, men skjønner det er litt frustrerende når dere nå har lyst til å lage et barn til.

Anonymkode: a9b1a...07d

AnonymBruker
Skrevet

Har «åpen bar» på natt. Samsover, så hun forsyner seg som hun ønsker..

Anonymkode: 0674a...c14

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du absolutt ha tilbake mensen? Jeg sitter her med positiv test 4 uker etter krisersnitt. Hadde virkelig ikke sett for meg det, men som du sier kommer eggløsningen først.

Anonymkode: bbad9...699

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mensen da jeg gikk fra 2 til 1 amming i døgnet på første barn, og da jeg gikk fra 1 til 0 amming i døgnet med andre barn. Så hos meg så var ammingen en tydelig sperre. 

Anonymkode: f5e76...61b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...