AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Min spørsmål er, er det tryggt å gifte seg med en mann hvor faren til mannen har 2 koner? Selv om mannen sier han er imot det og ikke vil det samme? Jeg har snakka med en mann i noen få måneder men ikke før nå han fortalte at faren hans har 2 koner da vi nylig begynte å bli mer seriøse. Så en hel måned var dette noe han ikke delte. Kjenner det påvirker min trygghet rundt han. Selv om han ikke vil det nå er jeg redd han vil det om mange år frem i tid når jeg eksempel er gravid og ikke lenger like fin med barn. Er også redd for at jeg ikke vil få noe støtte hvis han plutselrig henter en ny dame, altså føles som jeg «ber om det» ved å gifte meg med han. Samt redd for at foreldrene hans hjelper han med å gifte i skjult med en til kone om de feks ikke liker meg. Vi er begge unge, jeg er 27, og han er 29. så må typ stole på det han sier men samtidig er det en frykt som jeg ikke klarer å styre. Har tidligere alltid hatt frykt om å gifte meg med familier hvor flerkoneri er vanlig i familien, så dette er noe jeg generelt har vært redd for før også. bør jeg gjøre det slutt? eller er dette kun frykt? Har også snakka med venner om det, og de mener samme at jeg kommer til å leve med frykt hele livet og at det er risky å gifte seg med en hvor fler koner er vanlig. Anonymkode: a8f24...6aa
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden #2 Skrevet 54 minutter siden Hvilken råd fikk du i den andre tråden? Anonymkode: c9e78...8db
Ibot Skrevet 53 minutter siden #3 Skrevet 53 minutter siden Jeg hadde nok takka for meg ved dette stadiet. Har ikke dette tema nettopp vært oppe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå