AnonymBruker Skrevet 22. august #41 Skrevet 22. august 56 år, håper inderlig jeg slipper. Etter 45 år er det lite liv i laknene egentlig . Selv om de selv strutter av selvtillit Anonymkode: ee8b0...753 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #42 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg (K) er 33, er sammen med en mann på 59. Går ganske fint. Anonymkode: 74847...717 Hvor lenge har dere vært sammen ? Har dere barn? Mine, dine, våre? Anonymkode: 93e02...324
AnonymBruker Skrevet 23. august #43 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvor lenge har dere vært sammen ? Har dere barn? Mine, dine, våre? Anonymkode: 93e02...324 Ikke våre, men mine og dine. Vært sammen 4 1/5 år. Anonymkode: 74847...717
AnonymBruker Skrevet 23. august #44 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (På 22.8.2026 den 10.54): Jeg er 39, og skal på date en med en på 55. Jeg gjør det kun for å teste om jeg merker at det blir for voldsom aldersforskjell. Føler at menn på min egen alder er for barnslige, og det er jo litt trist når jeg straks bikker 40. Normalt ville grensa mi vært maks 5 år opp. Anonymkode: a4205...cd9 Det er overraskende mange umodne menn som er godt voksne Anonymkode: 098a1...379 3
AnonymBruker Skrevet 23. august #45 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ikke våre, men mine og dine. Vært sammen 4 1/5 år. Anonymkode: 74847...717 Hvordan fungerer det? Er barna hans like gammel som deg, eller i nærheten? Anonymkode: 93e02...324
AnonymBruker Skrevet 23. august #46 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan fungerer det? Er barna hans like gammel som deg, eller i nærheten? Anonymkode: 93e02...324 Det har vært vanskelig for han, redd for å bli stemplet. Hans barn er på min alder ja 😂 det er kanskje rart. Men jeg omgås de, de er hyggelige med meg. Hva de egentlig tenker vet jeg ikke. Han har ikke spurt heller. Men det er hyggelig og høflig. Anonymkode: 74847...717
AnonymBruker Skrevet 23. august #47 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det har vært vanskelig for han, redd for å bli stemplet. Hans barn er på min alder ja 😂 det er kanskje rart. Men jeg omgås de, de er hyggelige med meg. Hva de egentlig tenker vet jeg ikke. Han har ikke spurt heller. Men det er hyggelig og høflig. Anonymkode: 74847...717 Skulle tro en sluttet å bry seg om hva andre rundt tenker og mener, når en er blitt såpass voksen 🤔 Tipper at de ikke bryr seg større. Kan tenke meg det først kom som et sjokk at dama til pappa er like gammel. Men tiden leger alle sår? Dere minner meg om Hedvig glestad og David Eriksen. 🙊 sett serien? Anonymkode: 93e02...324
AnonymBruker Skrevet 23. august #48 Skrevet 23. august Kvinne 35 her. Dersom en superkjekk, godt trent, sjarmerende mann på 58 år hadde lagt an på meg, så kunne jeg vurdert en natt på hotell med han (hvis det var garantert at ingen fikk vite om det). Men ikke noen offentlige dates eller et forhold nei. Anonymkode: 003ba...92f
AnonymBruker Skrevet 24. august #49 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (18 timer siden): Skulle tro en sluttet å bry seg om hva andre rundt tenker og mener, når en er blitt såpass voksen 🤔 Tipper at de ikke bryr seg større. Kan tenke meg det først kom som et sjokk at dama til pappa er like gammel. Men tiden leger alle sår? Dere minner meg om Hedvig glestad og David Eriksen. 🙊 sett serien? Anonymkode: 93e02...324 Jo kanskje. Men jeg kan heller ikke sette meg i hans sko, jeg har aldri mottatt en eneste sleivete kommentar. Han derimot har vært på guttetur og blitt kødda med at han er pedo osv… Lettere sagt enn gjort tror jeg. Det følger med et stigma, og han tenker nok aller mest på at ungene hans skulle få høre om hvor «sjuk og ekkel» faren deres er. Jeg tror de færreste bryr seg. Ingen har sagt noe direkte eller sagt at de syns det er feil og upassende. Ikke er det et type «trophy wife» opplegg heller. Vi er hardtarbeidende mennesker som driver firmaet hans osv. Men han har vært veldig redd for å bli sett på som en gammel gris ja. Ingen kan vite om vi har et seksuelt fetisj-forhold eller et som bunner i kjærlighet. For øvrig er det jo sistnevnte… Anonymkode: 74847...717
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå