Gaara99 Skrevet 2 timer siden #21 Skrevet 2 timer siden Nikoletta skrev (24 minutter siden): Nå er jeg 52 år så det å date en på 58 er uproblematisk 😉 Hva med en 35 åring?
Nikoletta Skrevet 1 time siden #22 Skrevet 1 time siden (endret) Gaara99 skrev (30 minutter siden): Hva med en 35 åring? For meg er det ikke aktuelt å date en 35 åring, men det betyr ikke at jeg dømmer om andre velger det. Eller mener du om det er ok for en 35 åring å date en på 58? Uansett så mener jeg at det må være opp til de involverte 😊 Endret 1 time siden av Nikoletta
Gaara99 Skrevet 1 time siden #23 Skrevet 1 time siden Nikoletta skrev (10 minutter siden): For meg er det ikke aktuelt å date en 35 åring, men det betyr ikke at jeg dømmer om andre velger det. Eller mener du om det er ok for en 35 åring å date en på 58? Uansett så mener jeg at det må være opp til de involverte 😊 Eh hadde ikke hatt noe personlig imot det Jeg er 35 iallfall
Nikoletta Skrevet 1 time siden #24 Skrevet 1 time siden Gaara99 skrev (3 minutter siden): Eh hadde ikke hatt noe personlig imot det Jeg er 35 iallfall Jeg ser ikke noe galt i om du ønsker å date en på 58, dere er voksne mennesker 👍🏻 1
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden #25 Skrevet 22 minutter siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kvinne 48, går helst ikke mer enn 5 år opp. Men kommer jo helt an på mannen på 58. Han kan jo være en som er flink til å ta vare på seg, og i god form. Mens en på 50 kan være i dårligere form. Anonymkode: f611f...6b4 Mange yngre som er i skremmende dårlig form,på vår arbeidsplass er vi 60 stk, snittalder 42 år. Den mannen hos oss som er i best form er en på 52... Anonymkode: 00202...694
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå