AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg liker han bedre enn Rase Kommunister i USA. Men på andre områder så synes jeg han har litt for mye sosiopatiske elementer på noen områder. Uansett dette er bedre enn ingenting, innenfor motparten til Venstre siden Anonymkode: f67c1...a3b
homber Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Han har selv innrømmet at han mangler empati, han har ingen venner, han bor i et rottereir. På en stream for et par uker siden sa han at det begynner å bli kritisk, han er bekymret for hvordan dette skal gå. Dette er et sykt menneske som mest sannsynlig ikke har så veldig lang tid igjen
Abra Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Nei, er vel ikke fan av noen internettpersonligheter.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden homber skrev (1 minutt siden): Han har selv innrømmet at han mangler empati, han har ingen venner, han bor i et rottereir. På en stream for et par uker siden sa han at det begynner å bli kritisk, han er bekymret for hvordan dette skal gå. Dette er et sykt menneske som mest sannsynlig ikke har så veldig lang tid igjen Emiru er vel vennen hans. Og han har en kjæreste slik jeg forstår det Anonymkode: f67c1...a3b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Dude, frisk luft. Der, rett utenfor vinduet ditt... Anonymkode: 62c28...880 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dude, frisk luft. Der, rett utenfor vinduet ditt... Anonymkode: 62c28...880 Anonymkode: f67c1...a3b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Er ikke fan av YouTubere/streamere generelt. De fremstår ofte veldig kunstige og opplegget er manipulativt. Fikk et ganske dårlig inntrykk av Asmongold allerede for 10 år siden når han streamet WoW, selv om han kanskje hadde et gullkorn eller to den gangen. De siste årene har det virkelig gått nedenom og hjem med ekstrem retorikk, populisme og nasjonalisme, for å nevne noe. Det handler mye om å lage blest i denne bransjen, så hvor mye man skal ta det på alvor er ikke lett å si. For all del, det finnes folk som er mye galere enn han, så det kan vel godt hende han mener det han sier. Han får ikke noen visninger av meg. Leit hvis det er slik at han ikke er frisk. Anonymkode: 7f2bf...9c3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): han streamet WoW Trenger ikke si mer. Anonymkode: a2425...d94
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Trenger ikke si mer. Anonymkode: a2425...d94 For min del var dette det eneste halvveis positive med han, men det begynner å bli mange år siden. Han har funnet seg et veldig annet publikum å melke, for å si det slik. Anonymkode: 7f2bf...9c3
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #11 Skrevet 45 minutter siden Jeg syntes han var litt kul før og han hadde noen gode poenger. Nå synes jeg han blir bare mer og mer ekstrem. Anonymkode: c6e55...c4f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå