AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:44 #21 Skrevet tirsdag kl. 08:44 AnonymBruker skrev (På 22.8.2026 den 7.59): det er jo også for å beskytte madrassen - billigere å bytte ut Anonymkode: e2416...b8b solsolsol skrev (På 22.8.2026 den 10.11): Er vel mest for å beskytte madrassen ja. Min rygg sover best på den nest billigste skummadrassen til ikea, der gidder jeg ikke ha overmadrass på 😅 Men den får jeg bare ha på gjesterommet, og på den ekte, dyre madrassen vår vil jeg selvfølgelig ikke ha blod, sæd, snørr og gris på 🙈 Snart kommer det nok en overovermadrass som skal beskytte overmadrassen. Og vi nikker og smiler og drar og kjøper den. Anonymkode: 23fec...df9
Leo Skrevet tirsdag kl. 10:24 #22 Skrevet tirsdag kl. 10:24 AnonymBruker skrev (1 time siden): Snart kommer det nok en overovermadrass som skal beskytte overmadrassen. Og vi nikker og smiler og drar og kjøper den. Anonymkode: 23fec...df9 Det har vært på markedet veldig lenge og mange av oss har nok det allerede. Det heter madrassbeskytter Typisk en ganske tynn sak som fanger opp typiske ting som ellers raskt trenger inn i overmadrassen, er enkel å ta av og på og som kan vaskes/tørketromles som vanlig sengetøy. Langt å foretrekke fremfor å bale med å få av og på trekket på en diger overmadrass til stadighet.
newman01 Skrevet tirsdag kl. 15:12 #23 Skrevet tirsdag kl. 15:12 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Snart kommer det nok en overovermadrass som skal beskytte overmadrassen. Og vi nikker og smiler og drar og kjøper den. Anonymkode: 23fec...df9 Med tanke på at det koster 15’000 for en god overmadrass, og trekket der ikke passer i en vanlig vaskemaskin er det kjekt med en madrassbeskytter. De er stort sett laget i bomull, er ganske tynne og koster rundt tusenlappen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå