AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #1 Skrevet 56 minutter siden Kjøpte en forferdelig overmadrass fra IKEA i fjor som krøllet seg rundt og bulte og ble til en klump og heiv den ut nå. Jeg tenkte derfor å kjøpe ny fra Jensen eller wonderland. Jeg har imellomtiden ligget rett på madrassen og det har har sålangt vært ganske behagelig, de få dagene her. Men er det egentlig overveiende tunge grunner til å skaffe overmadrass da? Eller er behaget midlertidig og vil på sikt føre til vond rygg? Eller madrassen blir ødelagt? Anonymkode: bc72c...9ea
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #2 Skrevet 51 minutter siden Jeg slet med vond rygg da jeg lå direkte på madrassen min, kjøpte overmadrass fra jysk og det ble mye bedre! Anonymkode: 54e2c...1f0
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden #3 Skrevet 48 minutter siden det er jo også for å beskytte madrassen - billigere å bytte ut Anonymkode: e2416...b8b
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden #4 Skrevet 46 minutter siden Fordelen med overmadrass er at sengen din varer i mange år til. For man bytter overmadrass eller vasker den. Anonymkode: c913c...44e
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #5 Skrevet 30 minutter siden Krøller overmadrassen seg er det jo ingen overmadrass. Den er for tykk for å krølle seg. Anonymkode: 9f788...81f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå