Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kommunefarget hår med mye hvitt. Vanligvis farger jeg håret hos frisør. Jeg bruker en litt varm, lys blond farge og er veldig fornøyd med det. Men det er ganske dyrt. Kan jeg heller bruke hjemmefarge? Hva er eventuelt ulempene eller risikoen ved det? Hvilken bør man eventuelt bruke? Kan jeg spørre frisøren hva hun bruker og finne tilsvarende farge for hjemmefarging ut fra det?

Anonymkode: 3174a...e33

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

de fleste frisører tilbyr å blande fargen til deg i butikk slik du kan farge det hjemme.. 

Anonymkode: b87b1...bf8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

de fleste frisører tilbyr å blande fargen til deg i butikk slik du kan farge det hjemme.. 

Hva mener du her? Blande fargen da har den jo allerede startet prosessen med fargingen. Så det trur jeg ingen frisører gjør. 

Frisører selger også hjemmefarger. En tube med farge og en tube med vannstoff. Du kan prøve det. Det finnes bra hjemmefarger å. De kan bli litt mørkere i håret enn på boksen. Også sitter dem veldig godt. Så hvis du vil endre farge en gang så KAN det blir en litt større oppgave med det. Men det går. 

Anonymkode: 1a86b...c8a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hjemmefaeget håret i 30 år. Bare to ganger hos frisør, og da ble jeg mindre fornøyd! Men jeg farger håret brunt, det kan være vanskelig med blondt, det vet jeg ikke.

Frisører vil alltid fraråde det, da :) 

Anonymkode: 56031...7ff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva mener du her? Blande fargen da har den jo allerede startet prosessen med fargingen. Så det trur jeg ingen frisører gjør. 

Frisører selger også hjemmefarger. En tube med farge og en tube med vannstoff. Du kan prøve det. Det finnes bra hjemmefarger å. De kan bli litt mørkere i håret enn på boksen. Også sitter dem veldig godt. Så hvis du vil endre farge en gang så KAN det blir en litt større oppgave med det. Men det går. 

min frisør gjør det, blander og gir meg to flasker, en med fargen og en med aktiveringsstoff elelr hva det er, så blander jeg flaskene hjemme og farger selv.. sparer meg for mye penger mellom besøkene og jeg har jevn og fin farge. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Du svarer ditt eget spørsmål…

Anonymkode: 8b74e...974

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg har hjemmefaeget håret i 30 år. Bare to ganger hos frisør, og da ble jeg mindre fornøyd! Men jeg farger håret brunt, det kan være vanskelig med blondt, det vet jeg ikke.

Frisører vil alltid fraråde det, da :) 

Anonymkode: 56031...7ff

Jeg farger det blondt hjemme (med butikkfarge, ikke farge fra frisøren) og får flere komplimenter nå, enn da frisøren farget. 

Anonymkode: 8b74e...974

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...