Zampa the Lion Skrevet onsdag kl. 15:24 #21 Skrevet onsdag kl. 15:24 Dette blir litt off-topic, men gratulerer til @Lur Venn med seieren i går kveld.
Ludovica- Skrevet torsdag kl. 09:37 #22 Skrevet torsdag kl. 09:37 Zampa the Lion skrev (18 timer siden): Jeg tipper på Oliver Glasner, Forest har jo blitt værre enn Watford når det gjelder å gi manager/head coach fyken. Eventuelt han til Palace dersom de begynner å være for lenge rundt nedrykksplassene.
Lur Venn Skrevet torsdag kl. 22:06 #23 Skrevet torsdag kl. 22:06 Zampa the Lion skrev (På 9.9.2026 den 17.24): Dette blir litt off-topic, men gratulerer til @Lur Venn med seieren i går kveld. Takk for det,
Lur Venn Skrevet torsdag kl. 22:07 #24 Skrevet torsdag kl. 22:07 Ludovica- skrev (12 timer siden): Eventuelt han til Palace dersom de begynner å være for lenge rundt nedrykksplassene. Tipper de zerbi ryker først, Han og Tottenham er en dårlig match
Ludovica- Skrevet fredag kl. 10:26 #25 Skrevet fredag kl. 10:26 Lur Venn skrev (12 timer siden): Tipper de zerbi ryker først, Han og Tottenham er en dårlig match Han er generelt dårlig match med de fleste tror jeg. Kranglete type men tipper så fort Tottenham klarer å vinne litt kamper blir humøret bedre. De har kjøpt mange spillere så tror de vil gi det litt tid.
Lur Venn Skrevet fredag kl. 17:55 #26 Skrevet fredag kl. 17:55 Ludovica- skrev (7 timer siden): Han er generelt dårlig match med de fleste tror jeg. Kranglete type men tipper så fort Tottenham klarer å vinne litt kamper blir humøret bedre. De har kjøpt mange spillere så tror de vil gi det litt tid. Tottenham har kjøpt en del gode spillere, men de har ikke kjøpt et bra lag,
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå