NordicViking Skrevet torsdag kl. 18:44 #1 Skrevet torsdag kl. 18:44 (endret) Den nye sesongen i Premier League starter på fredag, der forrige sesongs vinner Arsenal møter Coventry. Sistnevnte er ett av tre nyopprykkede lag. De to andre er Ipswich og Hull. Tre lag rykket ned forrige sesong - Burnley, West Ham og Wolverhampton. Hele ni klubber har fått ny manager denne sesongen, noe som er ny rekord. Bookmakerne holder Arsenal som den største favoritten til å vinne årets sesong, foran Manchester City og Liverpool. (LINK) Første serierunde: Arsenal – Coventry 3-0 Hull – Manchester United 2-0 Everton – Crystal Palace 2-0 Ipswich – Sunderland 2-1 Nottingham Forest – Leeds 0-1 Brentford – Tottenham 3-0 Brighton – Aston Villa Manchester City – Bournemouth Newcastle – Liverpool Fulham – Chelsea Endret 2 timer siden av NordicViking Feilstavet ord.
Ramsay Street 2.0 Skrevet i går, 17:38 #2 Skrevet i går, 17:38 Hvordan er din vurdering av Newcastle, @Lur Venn? Jeg husker du nevnte at de ville få problemer denne sesongen, og det overrasket meg litt. Trodde grunnen til at Newcastle solgte sjela si var at Saudifolka skulle gi de blodpenger som sakte, men sikkert, skulle gi bedre spillerstall og dermed også flere pokaler.
Lur Venn Skrevet 21 timer siden #3 Skrevet 21 timer siden Ramsay Street 2.0 skrev (5 timer siden): Hvordan er din vurdering av Newcastle, @Lur Venn? Jeg husker du nevnte at de ville få problemer denne sesongen, og det overrasket meg litt. Trodde grunnen til at Newcastle solgte sjela si var at Saudifolka skulle gi de blodpenger som sakte, men sikkert, skulle gi bedre spillerstall og dermed også flere pokaler. Tror saudi folka ser på det som et investeringsprosjekt, de har jo solgt for langt mer enn de har solgt for. Blir nok aldri noe stabilt topplag Regner med at de kommer til å være i bunnen denne sesongen, alt over 15 plass er ren bonus . Kan godt si at de har solgt sjela si , men det må til for å vinne pokaler nå til dags tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Skrevet 21 timer siden Heia AFC Richmond 😁 Anonymkode: 98788...87f
Ramsay Street 2.0 Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Nobelt av Mendy å score mot Man U i dag.
Lur Venn Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Deilig at Tottenham ser ut til å gå på et stortap i dag, viser at man ikke alltid kan kjøpe seg til suksess. Likte også at man u tapte i dag, de stilte ganske uforberedt. De overpresterte jo litt forrige sesong. 1
Lur Venn Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Prøver meg med et lite tabelltips. Plassering og poengsum 1. Arsenal 92 2. Manchester City 79 3. Aston villa 76 4. Liverpool 71 5. Chelsea 67 6. Tottenham 64 7. Brighton 60 8. Bournemouth 58 9. Brentford 57 10. Manchester United 57 11. Everton 55 12. Sunderland 51 13. Newcastle 50 14. Crystal palace 47 15. Fulham 45 16. Hull 40 17 leeds 37 18. Nottingham forest 34 19 coventry 21 20 Ipswich 19 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå