NordicViking Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august (endret) Den nye sesongen i Premier League starter på fredag, der forrige sesongs vinner Arsenal møter Coventry. Sistnevnte er ett av tre nyopprykkede lag. De to andre er Ipswich og Hull. Tre lag rykket ned forrige sesong - Burnley, West Ham og Wolverhampton. Hele ni klubber har fått ny manager denne sesongen, noe som er ny rekord. Bookmakerne holder Arsenal som den største favoritten til å vinne årets sesong, foran Manchester City og Liverpool. (LINK) Første serierunde: Arsenal – Coventry 3-0 Hull – Manchester United 2-0 Everton – Crystal Palace 2-0 Ipswich – Sunderland 2-1 Nottingham Forest – Leeds 0-1 Brentford – Tottenham 3-0 Brighton – Aston Villa 4-0 Manchester City – Bournemouth 2-1 Newcastle – Liverpool 2-2 Fulham – Chelsea 2-3 Endret 26. august av NordicViking Feilstavet ord. 1
Zampa the Lion Skrevet 21. august #2 Skrevet 21. august Hvordan er din vurdering av Newcastle, @Lur Venn? Jeg husker du nevnte at de ville få problemer denne sesongen, og det overrasket meg litt. Trodde grunnen til at Newcastle solgte sjela si var at Saudifolka skulle gi de blodpenger som sakte, men sikkert, skulle gi bedre spillerstall og dermed også flere pokaler.
Lur Venn Skrevet 21. august #3 Skrevet 21. august Ramsay Street 2.0 skrev (5 timer siden): Hvordan er din vurdering av Newcastle, @Lur Venn? Jeg husker du nevnte at de ville få problemer denne sesongen, og det overrasket meg litt. Trodde grunnen til at Newcastle solgte sjela si var at Saudifolka skulle gi de blodpenger som sakte, men sikkert, skulle gi bedre spillerstall og dermed også flere pokaler. Tror saudi folka ser på det som et investeringsprosjekt, de har jo solgt for langt mer enn de har solgt for. Blir nok aldri noe stabilt topplag Regner med at de kommer til å være i bunnen denne sesongen, alt over 15 plass er ren bonus . Kan godt si at de har solgt sjela si , men det må til for å vinne pokaler nå til dags tror jeg. 1
Lur Venn Skrevet 22. august #6 Skrevet 22. august Deilig at Tottenham ser ut til å gå på et stortap i dag, viser at man ikke alltid kan kjøpe seg til suksess. Likte også at man u tapte i dag, de stilte ganske uforberedt. De overpresterte jo litt forrige sesong. 2
Lur Venn Skrevet 22. august #7 Skrevet 22. august Prøver meg med et lite tabelltips. Plassering og poengsum 1. Arsenal 92 2. Manchester City 79 3. Aston villa 76 4. Liverpool 71 5. Chelsea 67 6. Tottenham 64 7. Brighton 60 8. Bournemouth 58 9. Brentford 57 10. Manchester United 57 11. Everton 55 12. Sunderland 51 13. Newcastle 50 14. Crystal palace 47 15. Fulham 45 16. Hull 40 17 leeds 37 18. Nottingham forest 34 19 coventry 21 20 Ipswich 19 1
NordicViking Skrevet 23. august Forfatter #8 Skrevet 23. august Alle medier skriver om at Haaland har fått seg ny sveis. Så lenge han bøtter inn mål for Norge, så bryr jeg meg ikke om håret hans. 👱♂️ .. Fra NRK:
AnonymBruker Skrevet 24. august #9 Skrevet 24. august NordicViking skrev (9 timer siden): Alle medier skriver om at Haaland har fått seg ny sveis. Så lenge han bøtter inn mål for Norge, så bryr jeg meg ikke om håret hans. 👱♂️ .. Fra NRK: Gikk målløs fra banen mot The cherries. Hadde to store sjanser han bommet på. Håper d ikke var pga håret da.. Anonymkode: 9eced...699
Zampa the Lion Skrevet 26. august #10 Skrevet 26. august Lur Venn skrev (På 22.8.2026 den 19.55): Prøver meg med et lite tabelltips. Plassering og poengsum 1. Arsenal 92 2. Manchester City 79 3. Aston villa 76 4. Liverpool 71 5. Chelsea 67 6. Tottenham 64 7. Brighton 60 8. Bournemouth 58 9. Brentford 57 10. Manchester United 57 11. Everton 55 12. Sunderland 51 13. Newcastle 50 14. Crystal palace 47 15. Fulham 45 16. Hull 40 17 leeds 37 18. Nottingham forest 34 19 coventry 21 20 Ipswich 19 Tror du har undervurdert Leeds her. Det virker som de har det sterkeste laget nå siden den gangen de brukte penger som fulle sjømenn rundt tusenårsskiftet.
Pawn Hearts Skrevet 26. august #11 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (På 24.8.2026 den 10.52): Gikk målløs fra banen mot The cherries. Hadde to store sjanser han bommet på. Håper d ikke var pga håret da.. Anonymkode: 9eced...699 Jo, det var nok det, er jeg redd. En gammel bibelsk profeti. Nå går det skeis både med City og landslaget.
Lur Venn Skrevet 26. august #12 Skrevet 26. august Ramsay Street 2.0 skrev (4 timer siden): Tror du har undervurdert Leeds her. Det virker som de har det sterkeste laget nå siden den gangen de brukte penger som fulle sjømenn rundt tusenårsskiftet. Ja, har ikke fulgt helt med, men etter å ha sett laget de har nå kommer de nok høyere opp ja
Ludovica- Skrevet 26. august #13 Skrevet 26. august Lur Venn skrev (På 22.8.2026 den 19.55): Prøver meg med et lite tabelltips. Plassering og poengsum 1. Arsenal 92 2. Manchester City 79 3. Aston villa 76 4. Liverpool 71 5. Chelsea 67 6. Tottenham 64 7. Brighton 60 8. Bournemouth 58 9. Brentford 57 10. Manchester United 57 11. Everton 55 12. Sunderland 51 13. Newcastle 50 14. Crystal palace 47 15. Fulham 45 16. Hull 40 17 leeds 37 18. Nottingham forest 34 19 coventry 21 20 Ipswich 19 Hvorfor tror du Villa kommer på 3. plass? Jeg ville tenkt at de kommer til å ha en under forventning sesong. 1
Lur Venn Skrevet 29. august #14 Skrevet 29. august Ludovica- skrev (På 26.8.2026 den 22.38): Hvorfor tror du Villa kommer på 3. plass? Jeg ville tenkt at de kommer til å ha en under forventning sesong. De har fortsatt et ganske bra lag, selv om de har mister en del spillere, og en manager som er god til å få det beste ut av laget sitt
Ludovica- Skrevet 30. august #16 Skrevet 30. august Lur Venn skrev (16 timer siden): De har fortsatt et ganske bra lag, selv om de har mister en del spillere, og en manager som er god til å få det beste ut av laget sitt Mulig men syns 3. plass er optimistisk. Syns Villa har tidvis slitt med å både spille i europa og pl. Forrige sesong vant de litt på at enkelte andre lag var ubrukelige. Men vi får se. 1
Lur Venn Skrevet 30. august #17 Skrevet 30. august (endret) Ludovica- skrev (2 timer siden): Mulig men syns 3. plass er optimistisk. Syns Villa har tidvis slitt med å både spille i europa og pl. Forrige sesong vant de litt på at enkelte andre lag var ubrukelige. Men vi får se. Ja, de har kanskje litt for tynn stall nå Endret 30. august av Lur Venn
AnonymBruker Skrevet 6. september #18 Skrevet 6. september Everton er overraskende dårlige. Vært griseheldige og møtte Crystal Palace i første kamp og fikk en seier. Griseheldige med overtidsmål mot Bournmouth. Nå er det slutt på flaksen og det dårlige laget blir avslørt for det det er. Moyes blir første manager som får sparken, og Everton vil kjempe mot nedrykk hele sesongen. Anonymkode: 72c2b...8ad
Lur Venn Skrevet 6. september #19 Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Everton er overraskende dårlige. Vært griseheldige og møtte Crystal Palace i første kamp og fikk en seier. Griseheldige med overtidsmål mot Bournmouth. Nå er det slutt på flaksen og det dårlige laget blir avslørt for det det er. Moyes blir første manager som får sparken, og Everton vil kjempe mot nedrykk hele sesongen. Anonymkode: 72c2b...8ad Det var da en ganske jevn kamp i dag Trur de havner cirka midt på tabellen
Zampa the Lion Skrevet onsdag kl. 15:23 #20 Skrevet onsdag kl. 15:23 AnonymBruker skrev (På 6.9.2026 den 16.33): Moyes blir første manager som får sparken Jeg tipper på Oliver Glasner, Forest har jo blitt værre enn Watford når det gjelder å gi manager/head coach fyken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå