AnonymBruker Skrevet 20. august #21 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva hadde du sagt om mannen din hadde presentert en kunstig vagina som han ville bruke fordi den er trangere enn deg? 🤔 Anonymkode: 6cf26...fcc Det har jeg kjøpt til mannen min selv. Tror ikke han foretrekker dem foran meg likevel. Det vil si, det vet jeg. Det er for variasjon. En dildo erstatter ingen ekte pikk heller. På ingen måte! Anonymkode: 7a896...266 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #22 Skrevet 20. august Ps! Og en gang kjøpte jeg en for trang. Den ble bosset fort. 😅 Anonymkode: 7a896...266
Katten.2.0 Skrevet 20. august #23 Skrevet 20. august Jeg vet ikke helt hvordan du skulle lagt det fram, men jeg ville prøvd å fokusere på at det er en annen opplevelse. Ikke noe som erstatter den vanlige sexen, og at det er noe han kan bruke som et verktøy for å gi deg en annen nytelse. Når dere har sex er nytelsen felles, men med en dildo kan du være litt mer egoistisk og slappe av - fordi du ikke trenger å tenke på hans nytelse akkurat i det øyeblikket. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #24 Skrevet 21. august Eg har selv ein stor 18 tykk å 17 lang, hun elsker den, men eg kjøpte ein dilldo på 20 x25 Eg tenner på å bruke det på hun, men den ble for tykk faktisk... vi prøvde flere ganger men vi måtte kaste den. Kjøpte ein ny ein på 15x15 å den liker hun godt. Men eg tror det blir noe heilt annet nor det er du som har anskaffet deg ein stor dilldo... Hadde eg vert gjennomsnittlig og kona kjøpte ein BBC dilldo hadde eg nokk blitt såra. Hadde du likt han kjøpte ein kvalitet puledokke med den fine kroppen som han ligger å beføler og nyter mer ein din kropp for han hadde kanskje ein X som så slik ut? Anonymkode: 4ff4d...d68 2
AnonymBruker Skrevet 21. august #25 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): "Hei gubben. Jeg elsker deg, men jeg tenker fortsatt på en pikk jeg opplevde for 20 år siden som var større og bedre enn din. Greit om jeg bruker en dildo som minner om den under sex?" Anonymkode: 4f52f...209 Haha. Du vet at det går an å utelate viss informasjon når man fremlegger en sak? Anonymkode: 83ba7...d4a 4
enhjørningfis Skrevet 21. august #26 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei! Min case: Jeg har en helt nydelig mann, tre barn og livet er generelt godt. Min mann og jeg har ett veldig godt sexliv som er intimt, spennende og gøy. Jeg elsker vår sex. Så kommer vi til den delen jeg ønsker rådføring til. Utstyret hans er helt i gjennomsnittet, han kjennes godt og det er ikke størrelsen som teller. Likevel har jeg en gang tidligere hatt sex med en mann (før ektemannen min) som hadde en ganske tjukk penis, og var generelt mye større en mannen min sin. Jeg savner den følelsen. Jeg har gått til innkjøp av en ganske tykk dildo som er 20 cm. Jeg har brukt den selv, men i skjul… Jeg ønsker egentlig at den kan være en del av sexlivet vårt. Ikke hver gang. Men en gang i blant. Jeg fikk en helt sinnsyk orgasme av den, og jeg trodde jeg hadde nådd de sykeste toppene med mannen min. Jeg vet allerede at han kommer til å føle seg truet. Så hvordan tar jeg opp noe slikt? Hva hadde dere gjort? Det har jo ingenting med han å gjøre, og heller mer det trykket jeg elsker og at den treffer helt opp til g-punktet. Anonymkode: 49846...df2 G-punktet er ikke langt inn, det er noen cm inn i vagina og mot magen.. bare sånn at det er sagt 4
Erfarenmann Skrevet 21. august #27 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Så hvordan tar jeg opp noe slikt? Ikke start samtalen med "du må ikke føle deg truet", eller "dette har ikke noe med tidligere partner å gjøre". 2 1
Snok1 Skrevet 21. august #28 Skrevet 21. august Du kan jo bare introdusere dildoen for ham og si at du gjerne vil bruke den på ham? 2
AnonymBruker Skrevet 21. august #29 Skrevet 21. august Snok1 skrev (4 timer siden): Du kan jo bare introdusere dildoen for ham og si at du gjerne vil bruke den på ham? Og der var det forholdet over i en ny fase. Fikk han en hvit eller svart hane til jul? Anonymkode: 40cfa...949
AnonymBruker Skrevet 21. august #30 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): "Hei gubben. Jeg elsker deg, men jeg tenker fortsatt på en pikk jeg opplevde for 20 år siden som var større og bedre enn din. Greit om jeg bruker en dildo som minner om den under sex?" Anonymkode: 4f52f...209 Nettopp.. Ikke akkurat sjarmerende Anonymkode: 850d5...d88 2
AnonymBruker Skrevet 21. august #31 Skrevet 21. august Meg og min partner bruker en dildo i tillegg til penis, altså to stk på en gang. Er det ingen andre som gjør det 🤔? Anonymkode: 4474a...b0d 1 1
Snok1 Skrevet 21. august #32 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Meg og min partner bruker en dildo i tillegg til penis, altså to stk på en gang. Er det ingen andre som gjør det 🤔? Anonymkode: 4474a...b0d Selvsagt er det det. Hvis du kan fantasere om det, så er det noen som har det som sin favoritt. Det er bare på KG at deilige fantasier blir til krenk, overgrep og perversiteter. RL er på alle måter bedre en KG. 3
AnonymBruker Skrevet 21. august #33 Skrevet 21. august Men hva om du trener opp underlivet med bekkenbunnsøvelser. Blir betre når mannen din penetrerer og alle verdens dildoer. ps. Tror fleste menn ikke er truet av at det finnes store dildoer! Anonymkode: 370c4...711 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #34 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Meg og min partner bruker en dildo i tillegg til penis, altså to stk på en gang. Er det ingen andre som gjør det 🤔? Anonymkode: 4474a...b0d Joda. vi gjør det veldig ofte. Men dette var et spesifikt spørsmål om noe litt annet. Anonymkode: d2575...68f
AnonymBruker Skrevet 21. august #35 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (21 timer siden): "Hei gubben. Jeg elsker deg, men jeg tenker fortsatt på en pikk jeg opplevde for 20 år siden som var større og bedre enn din. Greit om jeg bruker en dildo som minner om den under sex?" Anonymkode: 4f52f...209 Hun må da legge det frem på en bedre måte enn dette! 😂 Jeg er mann og hadde ikke følt meg truet. Det er en plastikkpikk, liksom. Anonymkode: ae741...622 3
AnonymBruker Skrevet 21. august #36 Skrevet 21. august Foreslå at du vil prøve dildo I sexen, så sier du at du synes sånne store er spennende. Se hva han sier? Er mann selv og bruker ganske store leker på min kone, riktig nok analt, men vi synes det er hot og setter av tid i uka til å leke. Anonymkode: f5966...2b0 1
-jk- Skrevet 21. august #37 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (På 20.8.2026 den 19.03): Jeg som mann hadde ikke hatt noe problem med det. Sex'en vår består av så mye annet enn kun penetreringen. Det i tillegg til å penetrere dama med en dildo tenner meg mye Anonymkode: ce272...8f3 Samme, jeg hadde hatt null problemer med å bruke en dildo eller sleeve om dama hadde lyst til det innimellom. Jeg tenner mest på at hun tennes.
AnonymBruker Skrevet 21. august #38 Skrevet 21. august Hva med å foreslå at dere kjøper en sammen? Og så underveis si, hva med en slik stor en, det kunne jo og vært gøy? Sånn etter at dere har funnet en i litt mindre størrelse og. Så har dere litt forskjellig, kanskje det ikke blir så «skummelt» som at dere har en diger en? Anonymkode: 26d43...14b 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #40 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Meg og min partner bruker en dildo i tillegg til penis, altså to stk på en gang. Er det ingen andre som gjør det 🤔? Anonymkode: 4474a...b0d Nei. Ikke her i huset. Anonymkode: 2647e...676
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå