Gå til innhold

Større dildo enn mannen sin..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Min case: Jeg har en helt nydelig mann, tre barn og livet er generelt godt. Min mann og jeg har ett veldig godt sexliv som er intimt, spennende og gøy. Jeg elsker vår sex. Så kommer vi til den delen jeg ønsker rådføring til. Utstyret hans er helt i gjennomsnittet, han kjennes godt og det er ikke størrelsen som teller. Likevel har jeg en gang tidligere hatt sex med en mann (før ektemannen min) som hadde en ganske tjukk penis, og var generelt mye større en mannen min sin. Jeg savner den følelsen. Jeg har gått til innkjøp av en ganske tykk dildo som er 20 cm. Jeg har brukt den selv, men i skjul… Jeg ønsker egentlig at den kan være en del av sexlivet vårt. Ikke hver gang. Men en gang i blant. Jeg fikk en helt sinnsyk orgasme av den, og jeg trodde jeg hadde nådd de sykeste toppene med mannen min. Jeg vet allerede at han kommer til å føle seg truet. Så hvordan tar jeg opp noe slikt? Hva hadde dere gjort? Det har jo ingenting med han å gjøre, og heller mer det trykket jeg elsker og at den treffer helt opp til g-punktet.

Anonymkode: 49846...df2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vet allerede at han kommer til å føle seg truet.

Hvordan vet du det?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er som sagt gift med denne mannen og vet veldig godt triggerne hans. Så det er egentlig bare ett faktum jeg ønsker menneskene som vil gi noen råd / tips skal ha i bakhodet. Skjønte ikke helt hvordan dette skulle bli anonymt, men jeg er altså trådstarter 🙂

Endret av Wavy
Redigert: Var svar til deg
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (Akkurat nå):

Hvordan vet du det?

"Hei gubben. Jeg elsker deg, men jeg tenker fortsatt på en pikk jeg opplevde for 20 år siden som var større og bedre enn din. Greit om jeg bruker en dildo som minner om den under sex?"

Anonymkode: 4f52f...209

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Snok1 skrev (3 minutter siden):

Hvordan vet du det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg som mann hadde ikke hatt noe problem med det. Sex'en vår består av så mye annet enn kun penetreringen. Det i tillegg til å penetrere dama med en dildo tenner meg mye

Anonymkode: ce272...8f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

"Hei gubben. Jeg elsker deg, men jeg tenker fortsatt på en pikk jeg opplevde for 20 år siden som var større og bedre enn din. Greit om jeg bruker en dildo som minner om den under sex?"

Anonymkode: 4f52f...209

Hahaha nei så grusomt!! Tenker ikke på den pikken eller mannen, det er mer den følelsen jeg aldri har fått igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (5 minutter siden):

Hvordan vet du det?

Wavy skrev (Akkurat nå):

Hvorfor betvile at TS kjenner sin mann på dette området? 

Dessuten er majoriteten menn usikre rundt størrelse.

(Sikkert med unntak av menn som @Snok1som lever en livsstil ikke sammenlignbar med de fleste pars livsstil 😂

Anonymkode: 290e0...45d

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hei! Min case: Jeg har en helt nydelig mann, tre barn og livet er generelt godt. Min mann og jeg har ett veldig godt sexliv som er intimt, spennende og gøy. Jeg elsker vår sex. Så kommer vi til den delen jeg ønsker rådføring til. Utstyret hans er helt i gjennomsnittet, han kjennes godt og det er ikke størrelsen som teller. Likevel har jeg en gang tidligere hatt sex med en mann (før ektemannen min) som hadde en ganske tjukk penis, og var generelt mye større en mannen min sin. Jeg savner den følelsen. Jeg har gått til innkjøp av en ganske tykk dildo som er 20 cm. Jeg har brukt den selv, men i skjul… Jeg ønsker egentlig at den kan være en del av sexlivet vårt. Ikke hver gang. Men en gang i blant. Jeg fikk en helt sinnsyk orgasme av den, og jeg trodde jeg hadde nådd de sykeste toppene med mannen min. Jeg vet allerede at han kommer til å føle seg truet. Så hvordan tar jeg opp noe slikt? Hva hadde dere gjort? Det har jo ingenting med han å gjøre, og heller mer det trykket jeg elsker og at den treffer helt opp til g-punktet.

Anonymkode: 49846...df2

Typen min liker å bruke store ting på meg. Mye større enn han selv. Kanskje din også ville likt det? Min kjøpte noen svære greier for å bruke på meg, og det gjør vi ganske ofte. Han liker å se på. 

Anonymkode: d2575...68f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Flere av mine menn har likt å «fylle meg» med dildoer. Det har jo ikke med deres penis å gjøre. 
De liker også Blowjob, uten at min vagina kommer til kort av den grunn. 
Det er da bare å legge det frem, som du sier, at det er litt anderledes, et litt annet trykk, og godt med den variasjonen. 

Anonymkode: a6391...ca7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mann kan bruke store på meg. Han har kjøpt de selv. Både med strap on og som dildo. Deilig. 

Anonymkode: b95be...764

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Flere av mine menn har likt å «fylle meg» med dildoer. Det har jo ikke med deres penis å gjøre. 
De liker også Blowjob, uten at min vagina kommer til kort av den grunn. 
Det er da bare å legge det frem, som du sier, at det er litt anderledes, et litt annet trykk, og godt med den variasjonen. 

Anonymkode: a6391...ca7

Det var ett veldig godt synspunkt! Helt sant. Takk. Tenker å ta praten i kveld

AnonymBruker
Skrevet

Bruker dere andre leketøy, og hvem har isåfall tatt initiativet til anskaffelsen av disse? Er han generelt truet av alle leketøy eller er det bare en (stor) dildo du tenker vil tas ille oppe? Om han allerede er litt anti til alt av leketøy og føler de er “bedre enn han” skjønner jeg at det kan bli vrient, men om f eks en vibrator går fint er det kanskje ubegrunnet bekymring? Har han noen grunn til å føle at han er “liten”, eller har han gitt uttrykk for det?

jeg (mann) liker å se (og høre) samboer nyte, og selv om vi oftest har sex uten leketøy er det uten unntak jeg som har anskaffet leketøy til oss (og mest henne). Jeg er helt gjennomsnittlig utstyrt og selv om vi har det fint med sex uten remedier, er det lett å forstå at andre stimuli enn det jeg kan tilby kan være deilig for henne. Jeg er veldig glad å gi oralsex, men en womanizer f eks kan tilby noe jeg ikke kan, på samme måte som en vibrator, masseasjestav, dildo med annen fasong enn min penis osv.

Om du viser at du nyter, samtidig som at det gjør at han også får mer utbytte av sexen (ved at du stimulerer han eller bare at det er opphissende å se deg få sterkere orgasmer), så må det vel være verdt et forsøk å introdusere denne dildoen vel? Personlig hadde jeg blitt veldig glad om samboer tok et slik initiativ. 

Anonymkode: 1e750...d41

Skrevet

Hva hadde du sagt om mannen din hadde presentert en kunstig vagina som han ville bruke fordi den er trangere enn deg? 🤔

Anonymkode: 6cf26...fcc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...