AprilLudgate Skrevet torsdag kl. 17:31 #21 Skrevet torsdag kl. 17:31 Veldig ulikt min stil, men ser lunt og litt hytteaktig ut? Litt sånn cottage meets elementer fra amerikansk hjemmekos i en av de nordlige statene? Jeg ser jo fargene passer fint sammen. Dog er det mye som foregår på en gang i et veldig lite rom. 2
Macro Skrevet torsdag kl. 17:42 #22 Skrevet torsdag kl. 17:42 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ser ut som Resident Evil 7 Anonymkode: 48881...8ef Jeg fikk også skrekkspill-vibber😅 1
Zerosugar Skrevet torsdag kl. 17:46 #23 Skrevet torsdag kl. 17:46 Sengekroken var kjempekoselig❤️ Men ellers litt for mye visuelt støy, og gjort trangere enn nødvendig med flere møbler kanskje.
newman01 Skrevet 20 timer siden #24 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg vurderer samme stil i hjemme. Fant dette på google. En mor som hadde laget dette til hennes tenåringssønn. Jeg synes det var veldig koselig Anonymkode: 75917...70a Er hun moren til en pensjonist? 3
Lisa-Mari-80 Skrevet 20 timer siden #25 Skrevet 20 timer siden Hvorfor ta et bilde noen andre har lagt ut i en helt annen setting og dra det inn på et diskusjonsforum?? 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #26 Skrevet 19 timer siden Veldig koselig synes jeg. Vi er for ensfarget og statiske her til lands på interiør - fronten, fint med noe som bryter med trenden Ville byttet ut gulvteppene med ett lysere ensfarget teppe eneste, og byttet ut kommoden med laptop på, med et luftigere skrivebord. Anonymkode: b488c...b07 2
Leo Skrevet 19 timer siden #27 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg vurderer samme stil i hjemme. Fant dette på google. En mor som hadde laget dette til hennes tenåringssønn. Jeg synes det var veldig koselig Anonymkode: 75917...70a Problemet, hvis man kan kalle det det, er at rommet ikke har noen stil. Det er en rotete sammenblanding av mønstre, farger og litt tilfeldig valgte ting herfra og derfra. I tillegg virker det overmøblert med for mange og tunge møbler. Men nå er det heldigvis slik at man kan ha akkurat den stilen, eller mangelen på stil, man vil hjemme. Synes du, og den som har innredet rommet/skal bo der, det er fint og koselig så er det bare å gå for det. 1 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #28 Skrevet 19 timer siden For mørkt og for mange farger/mønster. Anonymkode: a7659...1cf
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #29 Skrevet 19 timer siden Så ut som noe fra Fjellhytta. Anonymkode: 27be3...956
Snok1 Skrevet 19 timer siden #30 Skrevet 19 timer siden Dette er rommet til en sønn som aldri får pult. 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #31 Skrevet 19 timer siden Lisa-Mari-80 skrev (23 minutter siden): Hvorfor ta et bilde noen andre har lagt ut i en helt annen setting og dra det inn på et diskusjonsforum?? Fordi det er inspirasjon?💚😁😁😁😁 Anonymkode: 75917...70a
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #32 Skrevet 19 timer siden Gammeldags og koselig Anonymkode: f9c06...1b2 1
Beloved Skrevet 19 timer siden #33 Skrevet 19 timer siden Jeg tenker "overnattingsbesøk hos bestefar". Det er sånn stil som eldre menn gjerne liker, og så har de null behov for at det ser "barnevennlig" ut - samtidig som det ser ut som et kott som er konvertert til gjesterom. 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #34 Skrevet 17 timer siden Så ut som drømnerommet til en voksen i 1981 som vistte de skulle leve alene. Anonymkode: 863a2...e18 1
enkefru Skrevet 16 timer siden #35 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi det er inspirasjon?💚😁😁😁😁 Anonymkode: 75917...70a Jeg håper virkelig ikke at dette rommet er til inspirasjon for noen…. Overfylt og ganske trist, gammelmanns-innredning (ish)
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #36 Skrevet 10 timer siden Jeg syns det var koselig! Elsker å se noe som tydelig er en miks av ting man har fra før. Vi har nok av beige hjem med eikemøbler 🤭 Gøy med den tv’en også, den er jo et klenodium 🤭 Anonymkode: c01c1...183 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå