AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #3 Skrevet 50 minutter siden Ser ut som Resident Evil 7 Anonymkode: 48881...8ef 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #4 Skrevet 47 minutter siden Mørkt, blanding av mange ulike stiler - rotete uttrykk, trangt - med for store møbler ift rommets størrelse, gammeldags Anonymkode: adeaa...a84 4
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #5 Skrevet 45 minutter siden Rett og slett skikkelig trist! Spørsmålet er hvorfor du lurer? Synes du selv det er fint? Anonymkode: 4ec2d...cad 1
newman01 Skrevet 44 minutter siden #6 Skrevet 44 minutter siden Ser ut som hjemmet til besteforeldre. Liten 25 år gammel tv, og ingen av møblene fra dette årtusenet 2
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #7 Skrevet 42 minutter siden Litt gammeldags. Er det AI generert? Anonymkode: 6a7ec...825 1
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #8 Skrevet 41 minutter siden Det er litt huleaktig. Ville ikke hatt det som oppholdsrom over tid. Lite dagslys, men mye kunne vært gjort om man hadde fokusert på funksjonelle og nødvendige møbler. Og malt det i lysere farger. PCen står på et bord som ikke er behagelig å jobbe ved. Anonymkode: 32874...82e
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden #10 Skrevet 40 minutter siden Googlet bildet og så opprinnelsen. Jeg hadde valgt det litt roligere. Ensfargede vegger, gardin på hele veggen ( hotellfølelse). Fjernet speilet pga den dominerende rammen. Droppet den store stolen. Anonymkode: f60e3...94c
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #11 Skrevet 39 minutter siden Ja, og så lysere og lettere tekstiler Anonymkode: 32874...82e
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #12 Skrevet 34 minutter siden Mørkt, tungt og innestengt. Anonymkode: dafd0...81f
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #13 Skrevet 30 minutter siden Vil si det grenset til subtilt, kanskje litt over. Anonymkode: 250e3...43a
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #14 Skrevet 30 minutter siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Litt gammeldags. Er det AI generert? Anonymkode: 6a7ec...825 Det er fra Facebook, noen som har pusset opp rommet til sønnen. Litt trangt var min første tanke. Anonymkode: 95d7d...aed
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden #15 Skrevet 29 minutter siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Rett og slett skikkelig trist! Spørsmålet er hvorfor du lurer? Synes du selv det er fint? Anonymkode: 4ec2d...cad Jeg vurderer samme stil i hjemme. Fant dette på google. En mor som hadde laget dette til hennes tenåringssønn. Jeg synes det var veldig koselig Anonymkode: 75917...70a 1
Eva-Lena Skrevet 28 minutter siden #16 Skrevet 28 minutter siden Trist, altfor mørkt og gammeldags for min del.
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #18 Skrevet 25 minutter siden Trangt, overmøblert og utdatert 😅 Anonymkode: 70d2e...9e5
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #19 Skrevet 21 minutter siden Ser ut som det ikke har vært pusset opp på 50 år. Anonymkode: d77f4...a1e
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #20 Skrevet 20 minutter siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg vurderer samme stil i hjemme. Fant dette på google. En mor som hadde laget dette til hennes tenåringssønn. Jeg synes det var veldig koselig Anonymkode: 75917...70a Da får en håpe moren kjenner sin sønn godt nok til å vite om han vil like den stilen Anonymkode: eb3f1...d9a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå