Gå til innhold

Hva foretrekker egentlig menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Faste velformede pupper som ikke henger, men som holder seg selv oppe der de skal. 

Anonymkode: d9861...5c1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Små og faste boller er klart hottest, men er ikke så viktig som en bra personlighet

AnonymBruker
Skrevet

Som veldig puppeglad mann syns jeg litt store areolaer og store brystvorter er veldig sexy. Kan gjerne være en c-cup i litt fast form.

Anonymkode: c713e...33b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Som veldig puppeglad mann syns jeg litt store areolaer og store brystvorter er veldig sexy. Kan gjerne være en c-cup i litt fast form.

Er det noen spesiell grunn til at du liker litt store areola? ( spør av nysgjerrighet) ☀️

Anonymkode: d8b15...846

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det noen spesiell grunn til at du liker litt store areola? ( spør av nysgjerrighet) ☀️

Godt spørsmål, har alltid likt det (gjerne salamistørrelse) , liker ekstra godt om brystvortene er litt store og har litt lengde.

AnonymBruker
Skrevet

Pupper er ikke en greie for min del. Eneste er om de er veldig store og/eller silikon. Det syntes jeg ikke er spesielt fint. Utover det spiller det ingen rolle. Pupper har aldri vært en del av det jeg tenner på.

Anonymkode: 28082...a90

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2026 den 15.58):

Helt ærlig, hva foretrekker egentlig mannfolk når det kommer til pupper? 😄 Små eller store brystvorter og areolaer,  eller er det noe dere egentlig ikke tenker så mye over?

Anonymkode: c6e24...c37

Selve brystvortene bryr jeg meg veldig lite om. 

Jeg foretrekker selv mindre pupper; en håndfull er nok. Og mindre er bedre enn større. Og det er egentlig det jeg bryr meg om med pupper. Størrelse på areolaer og brystvorter og hva enn ellers har jeg ingen stor formening om. Tror aldri jeg noen gang har tenkt på at det i det hele tatt er en forskjell på de tingene.

Så ja, dette er tydeligvis ikke en ting jeg byr meg mye om nei 😛

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Pupper er ikke en greie for min del. Eneste er om de er veldig store og/eller silikon. Det syntes jeg ikke er spesielt fint. Utover det spiller det ingen rolle. Pupper har aldri vært en del av det jeg tenner på.

Anonymkode: 28082...a90

Fins silikonpupper du verken kjenner eller ser at folk har. Så lenge de ikke er steinharde og overdrevet kan de bli gansle fine og myke.

Anonymkode: 68421...8ee

AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (23 timer siden):

Er dette store? Ser da helt gjennomsnittlig ut.

Jeg er har sett tusenvis av spillefilmer fra alle verdens hjørner og har et nærmest fotografisk minne når det kommer til sexscener, og hvis du tror at det der er helt gjennomsnittlige pupper så er du ute og kjører. 

Anonymkode: 1dae0...70f

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fins silikonpupper du verken kjenner eller ser at folk har. Så lenge de ikke er steinharde og overdrevet kan de bli gansle fine og myke.

Anonymkode: 68421...8ee

Du ser det når dama er naken og står på alle fire. De henger annerledes enn normale pupper. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg er har sett tusenvis av spillefilmer fra alle verdens hjørner og har et nærmest fotografisk minne når det kommer til sexscener, og hvis du tror at det der er helt gjennomsnittlige pupper så er du ute og kjører. 

Jeg har sett såpass mange slike i det virkelige liv at jeg synes de ser gjennomsnittlig ut.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Synes du puppene jeg postet bildet av var penere enn gjennomsnittlige pupper? 

AnonymBruker
Skrevet

Rumpe er min tenningsnøkkel. En stram sprettrumpe betyr mye mer enn pupper.

Men jeg liker pupper også, selvsagt. Gjerne små og faste.

Anonymkode: aefc2...bfd

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kona mi har store pupper og jeg elsker dem! Får ikke nok av de! Syns alltid det er spennende og pirrende. Når vi har sex og hun sitter oppå meg så bruker jeg mye tid med brystene hennes. Knar, slikker, suger og legger ansiktet imellom. Jeg blir aldri lei av dem. De har en helt annen effekt en alt annet. 

Anonymkode: dcfb7...fda

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (På 21.8.2026 den 0.16):

Er dette store? Ser da helt gjennomsnittlig ut.

Dette er store pupper ja og  spesielt hvis de er naturlig og vedkommende ikke har fått unger, men estetisk fine er de absolutt. Men jeg personlig foretrekker litt mindre pupper selv. 

Anonymkode: ebc63...1c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2026 den 15.58):

Helt ærlig, hva foretrekker egentlig mannfolk når det kommer til pupper? 😄 Små eller store brystvorter og areolaer,  eller er det noe dere egentlig ikke tenker så mye over?

Anonymkode: c6e24...c37

Er disse mennene på Kvinneguiden? 

jeg er ikke mann men slenger inn en refleksjon om hva jeg ser der ute, og det er alle tydeligvis får. 

- Kvinner som har en synlig nedsatt funksjonshemming (rullestol eller amputert arm, etc.): De får frierier og barn 

- Overvektige kvinner (som hun kjente fra serien, hva het den, "Charter-Svein reiser rundt", eller noe: Hun får kjærester i lang kø

- Kvinner med kort hår og rar frisyre (mannlgi kort og kantet frisyre som en soldat med linjal-lugg..): Får drøssevis av kjærester (menn i kjente, lederposisjoner)

- Kvinner med ingen bryst (helt flatt) får frierier fra de mest attraktive menn i topposisjoner

Så jeg bare tenker.....Alle får faktisk, om de vil ha, for de som ønsker det. 

Senior kvinnne (Dvs. over 40) 

Anonymkode: bbb88...35b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dei er kanskje gjennomsnittlege i land hvor mange har store bryst, men flesteparten av kvinnene i verda bur ikkje der.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan se ut som hva som helst og likevel ha nærmest uendelig med kjekke menn å velge blant. Det er vel svaret. Hva menn liker eller ikke er egentlig irrelevant, det er damer som velger menn og ikke motsatt 

Anonymkode: d6143...ef1

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er store pupper ja og  spesielt hvis de er naturlig og vedkommende ikke har fått unger, men estetisk fine er de absolutt. Men jeg personlig foretrekker litt mindre pupper selv. 

Anonymkode: ebc63...1c8

Nå var vel spørsmålet om areola, ikke puppene. 

Skrevet

Ryddet for opphavsrett og tilsvar til dette. 

Christina82, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...