Bælfeit Skrevet 16 timer siden #21 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Helt ærlig, hva foretrekker egentlig mannfolk når det kommer til pupper? 😄 Små eller store brystvorter og areolaer, eller er det noe dere egentlig ikke tenker så mye over? Anonymkode: c6e24...c37 Vi liker alt !
Bælfeit Skrevet 16 timer siden #22 Skrevet 16 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Liker snille damer jeg. Kose sammen naken, spiller ingen rolle om puppene er A eller D. Anonymkode: a3a3c...7e6 Ja er det jeg sier,vi like alt. Endret 16 timer siden av Bælfeit
fjord 40 Skrevet 11 timer siden #23 Skrevet 11 timer siden Puppene til Victoria June er det fineste eg har sett, (før hun reduserte dem)
Bamseklemmer Skrevet 8 timer siden #24 Skrevet 8 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Helt ærlig, hva foretrekker egentlig mannfolk når det kommer til pupper? 😄 Små eller store brystvorter og areolaer, eller er det noe dere egentlig ikke tenker så mye over? Anonymkode: c6e24...c37 Jeg er heldigvis "An all-rounder" med alt på en kvinne.. Jeg tilpasser min sexlyst, derfor blir alle kvinner like deilige🥰 Btw.. pupper i bevegelse like foran meg, gjør meg svært koseklein.. Ereksjon på 10 sekunder😉 Endret 8 timer siden av Bamseklemmer Redigert inn ny tekst..
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #25 Skrevet 7 timer siden Faste velformede pupper som ikke henger, men som holder seg selv oppe der de skal. Anonymkode: d9861...5c1 1
Enmanelskeråhate Skrevet 1 time siden #26 Skrevet 1 time siden Små og faste boller er klart hottest, men er ikke så viktig som en bra personlighet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå